To cos napsal je pěkná blbost. Vyplynulo z toho, že by se například ČSAD mohlo vysrat na nákup nových autobusů a jezdit s Ikarusy a starými Karosami. Dnešní technický standart je už poněkud jinde, než před 30, 40 lety. Tak samo by ČSA mohly létat s Tučkama a Iljušiny s náletem stotisíce hodin, že?
Řekněme si na rovinu. Důležitou roli v dnešním světě hraje ekonomická stránka.
Prostě dneska se šetří, takže nevím jestli je z hlediska provozu ideální letdalo staré 30, 40 let. Ať už z hlediska letových nákladů, či nákladů na údržbu. Dalším faktorem je opotřebení. Taková generálka a následná modernizace výjde na pořádne peníze a je třeba zvážit, jestli se nevyplatí s ohledem do budoucna koupit nový stroj. Taky bych byl rád, aby se znova Mig21 objevil na českém nebi. Ale v dnešní době je to pod armádou nereálné. |
|