FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GMAX zobrazenie Jeden příspěvek | Celý strom
GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 12:56
pilot_master   
Trenujem si nejake veci v GMAXe a nieco som stlacil a tie pohlady v rohoch ze Top, Left a neviem co sa mi dali do 3D zobrazenia, neviete ako to dat naspat ?
30104 B / 600 x 450 / Screenshot 2008-06-27_12-54-37.png
 1x  

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 12:59
pilot_master   
a este sa spytam co mam stalcit aby sa mi klasicky box zobrazoval ako sklo ? t.j. aby bol priehladny ? Dik Tom
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:01
Blackrat
Musis si udelat novy material, nastavit mu pruhlednost (opacity) a aplikovat ho na model.
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:03
pilot_master   
a ten opacity najdem presne kde ?
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:07
Blackrat
postup viz obr

Pak kliknout na tlacitko "Apply"
32624 B / 565 x 500 / opacity.JPG
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:09
pilot_master   
díky uz to mám
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:22
brendon (SVK832)   
Ty robis navody ako ja
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 12:59
B3d4   
Nevím, ale co vím je, že posloucháš Lucii
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 12:59
Blackrat
Klikni pravym na ten nazev pohledu (User), objevi se menu. Tam dej views a pozadovany view (left, top atd.)
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:01
tonde   
kua, jsi nějakej rychlej, kolik úhozů za minutu píšeš?
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:02
Blackrat
Hehe a to sem to stihl jeste v GMAXu vyzkouset
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:02
tonde   
a já podle tebe otvíral co? malování?!
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:03
pilot_master   
uz to mam hoši díky
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:04
tonde   
máš za co, taky jsme se málem s blackratem porvali kvůli tomu ........ Ještě že je tak daleko.
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:00
tonde   
otočil sis ručně pohled, který je zadefinovaný jako 2D. Takže teď pravým myšítkem na nápis User - Views a nastavis pohledy na Front atd
 

GMAX zobrazenie   27. 6. 2008 / 13:00
anatolij   
pravým tlačítkem na to "User" v rohu náhledu a změnit view na Top, Front, nebo Left apod. Klávesové zkratky pro to jsou "t", možná taky "f" a "l".
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 11:38
pilot_master   
Mam dalsiu otazku Mozno je to trochu komplikovanejsie ale ako mam urobit strechu nejakeho hangaru ale nechcem aby bola rovna ako cez BOX ale chcem aby bola tak v prehybe.
Ako na to ?
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 11:39
Aardvark   
Myslíš něco jako tohle?
http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=450&lan=0&menu=-1
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 11:42
pilot_master   
nene to je strecha ale nieje v prehybe sklada sa tiez z dvoch rovnych boxov ja chcem takto strechu http://www.sevenriversaviation.com/siteart/main_hangar.jpg
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 11:54
Aardvark   
Aha, tak tomu boxu udělej víc podélnejch segmentů a potom je uprav v edit mesh do oblouku.
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 11:57
pilot_master   
tie segmenty mas na mysli ked si urobim box a v pravo mam length segs, width segs, height segs ? ja som ich dal 5 5 5. Kde je ten edit mesh ?
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:00
Aardvark   
označíš box, klikneš pravým, vybereš convert to: editable mesh
ale stačí jenom na jedný straně těch 5 segmentů a možná by to pro plynulost přechodů chtělo víc než jen 5.
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:03
pilot_master   
no mam oznacenych tech 5 segmentov a co potom ?
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:09
Aardvark   
No máš 5 segmentů, převedeno na edit mesh v bodech- pak stačí jednotlivý body jenom vytáhnout do určitý výšky a tím udělat oblouk
35387 B / 600 x 466 / fsafgr.JPG
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:15
pilot_master   
no hej oznacim si segmenty a Z osou to vytiahnem do vysky 20 a vznikne nieco take
29997 B / 600 x 450 / Bezejmenný.jpg
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:27
Aardvark   
To vypadá jak naše Národní knihovna
---
takže uděláš box (obr.1)
převedeš a označíš 8 bodů jako na obr.2
postupně vytáhneš jako na obr.3
29757 B / 600 x 442 / fsafgr.JPG
34889 B / 600 x 472 / fsafgr2.JPG
33435 B / 600 x 472 / fsafgr3.JPG
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:33
pilot_master   
tak ja ti nevim oznacil som si 4 body na jednej a 4 na druhej strane. Stlacim som hore tlacitko Z a tie sipky ktorymi sa upravuje vyska velkost atd. potom sa tych 8 oznacenych bodov vytiahol Z osou hore a vznikla nejaka blbost
29486 B / 600 x 450 / Bezejmenný.jpg
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:36
Aardvark   
no to je tím, co jsem ti psal před chvílí, že dej jen 5 lenght segs, width segs a height segs dej pouze 1- budeš tam mít míň polygonů což je na scenerce vcelku vhodný a nebudeš mít tenhle problém
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:40
Lukas.wz   
No jo.. To mě nikdy nenapadlo..
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:46
Aardvark   
No gmax je sám o sobě docela na přemýšlení a k jedný věci se dá dojít spousty způsobama- ještě by to šlo přes extrude polygon. To jsem si myslel, že by to bylo na dlouhý povídání, ale jak tak koukám vyšlo by to nastejno
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:47
pilot_master   
jo takze kazdy jeden segment z jednej strany musim postupne do urcitej vysky vytiahnut ? Lebo ked tam vytiahnem vsetkych 8 naraz ta to nevyjde
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:52
Aardvark   
no jasný, nemůžeš vytahovat všech 8 stejně, ale ty blíž k bočním stěnám vytáhni míň a ty který jsou blíž prostředku trochu víc, pak se s tím trochu pohraj a docílíš dokonalého oblouku
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:58
pilot_master   
olk diky
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 13:09
Lukas.wz   
1. udělal jsem box a dal jsem mu lenght segs 10, width segs 1 a height segs taky 1..
2. convert to editable mesh / vertex
3. v okně, u mě front, jsem si označil všechny body kromě krajních a vytáhl o kousek nahoru.. dělal jsem to ručně, pro větší přesnost použij hodnoty.. pak jsem si označil z každej strany o hranu míň a zase jsem o kousek vytáhl.. a tak pořád dál.. ten třetí screen jen tak na doplnění, co s tím jde..
26147 B / 600 x 375 / Screenshot 2008-06-29_12-56-57.jpg
21279 B / 600 x 375 / Screenshot 2008-06-29_12-57-10.jpg
26194 B / 600 x 375 / Screenshot 2008-06-29_12-58-02.jpg
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 13:15
pilot_master   
jeeejee uz mi to vyslo
27097 B / 600 x 450 / Bezejmenný.jpg
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 13:25
Lukas.wz   
šikovnej..
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 13:27
pilot_master   
tak a zajtra mozem zacat robit nejaky letoun
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 13:30
Lukas.wz   
jo, když jsem udělal paneláček a umístil ho kousek od LKVO tak jsem si to taky říkal..
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 13:42
Aardvark   
no vidíte a já jsem začal rovnou s letadlem a teď dělám už čtvrtou verzi- předchozí skončily v koši.

Pro pilot_master: pokud bys to s gmaxem myslel nějak vážně, tak by se ti ještě mohla hodit funkce soft selection, kterou najdeš v edit meshi nad selection, viz obrázek. Trochu se s tím pohraj a hned uvidíš na co to je dobrý
13941 B / 176 x 467 / fsafgr.JPG
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 14:36
Lukas.wz   
No asi jsem pochopil, jen to neumím použít.. Chybí mi tam nějaký tlačidlo či tak něco..
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 14:58
Aardvark   
No to soft selection se hodí právě na tu střechu kulatýho hangáru, nebo všude tam kde potřebuješ plynulej přechod. Po nastavení těch parametrů stačí uchopit jenom ty 2 body ve prostřed, na každý straně jeden, a potáhnout je nahoru. Uvidíš, že se plynule budou hejbat i ty body kolem, přesně podle křivky jak je v panelu soft selection. Tím docílíš toho, že tam nebudou žádný "zoubky"
28825 B / 600 x 441 / fsafgr.JPG
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 16:03
pilot_master   
ked uz sme pri tom kazdy jeden model lietadla zacal ako BOX a tie segmenty sa dotahovali do tvaru lietadla ? Potom je to uplne jednoduche. Povedzte aky model mam spravit a zajtra to mate na stole
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 16:14
pilot_master   
no ono by to aj fungovalo aj sa mi to zobrazuje tak ako na obrazku ale ked to vytiahnem Z osou tak to urobi zase dalsiu kktinu. A zase sa vytiahnu len tie dva stredne body
29410 B / 600 x 450 / Bezejmenný.jpg
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 16:52
Lukas.wz   
To mi dělalo taky.. Rozhazej tam ty hodnoty.. Nejdřív to nešlo vůbec, ale jak jsem menil ty hodnoty tak jsem trošku pochopil.. Ale upřímně, vlastně ani nevím jak jsem na to nakonec přišel.. Si s tím chvilku hraj, to půjde..
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 16:53
pilot_master   
mas na mysli tie hodnoty v ramcekoch soft selction ?
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 17:00
Lukas.wz   
Musíš změnit edge distance na něco jiného.. Teď tam mám 5 a funguje to.. S jedničkou to nějak nejde..
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 17:06
Aardvark   
No to je právě hodnota na kolik bodů v okolí výběru se ten soft select vztahuje.
 

GMAX zobrazenie + Soft selection   29. 6. 2008 / 17:12
Lukas.wz   
Jo, to jsem pochopi.. Vlastně jsem mu to tam mohl rovnou napsat, noo..
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 16:54
Aardvark   
zakřížkuj edge distance a změň na 4, potom by to ještě možná chtělo pohrát se s falloff- poznáš to tak, že okolní body změní barvu na různé odstíny žluté a oranžové.
 

GMAX zobrazenie +   29. 6. 2008 / 12:34
Lukas.wz   
Označ i druhou, třetí a čtvrtou řadu.. Tzn. vynech ty krajní řady..

O X X X O
O X X X O
O X X X O
O X X X O asi tak..


Pokud ceš rozdíl výšek např. metr, tak si je vytáhni o půl nahoru..
A pak si označ jen tu prostřední řadu..

O O X O O
O O X O O
O O X O O
O O X O O takhle..

No a tu vytáhni zase o půl metr.. Například.. Ale na 5 segmentů to nebude podle mě moc pekný.. Já bych dal 10.. Musíš si s tím vyhrát.. Jde o to jak velkej ceš poloměř toho zakřivení, jak máš velkej ten hangár atd.. A pak ukž co vzniklo..
 

GMAX zobrazenie   29. 6. 2008 / 16:17
pilot_master   
mimochodom neexistuje nejaka knizka v CJ/SJ o GMAXe ?? Hodilo by sa to
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 19:08
Srandista
Existuje o 3D STUDIU MAX, GMAX je vlastně jeho očesaná verze.
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 18:00
pilot_master   
Cus lidi nerobim novy strom ale pokracujem do stareho. No mal som preinstalovany win takze som si znova siel nainstalovat GMAX. Aj som sa registroval vsetko, nebol problem len ked som dal ten identification code tak sa zacal spustat GMAX a ohlasilo Fatal Error s chybovou hlaskou na screene. Nasiel som na fore GMAXu
http://www.turbosquid.com/Forum/Index.cfm/stgAct/PostList/intThreadID/16358
ze co mam robit
A urobil som toto dufam ze som tomu dobre pochopil:

1. Urobit si v priecinku s GMAXom zastupcu na gmax.exe
2. Potom na toho zastupcu kliknut pravym-vlastnosti
3. V karte "odkaz" kde mam ciel C:\gmax\gmax.exe pridat ze .exe pomlcku a H (-H) takze bude to vyzerat asi takto C:\gmax\gmax.exe-H
Ale ked som toto urobil tak bolo upozornenie ze tato cesta neexistuje. Zle som pochopil text alebo co ?
Dakujem
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 19:30
Kyrypust   
zkus mezeru pred pomlcku C:\gmax\gmax.exe -H
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 19:36
pilot_master   
Uz sa to dalo potvrdit ale stale vypyisuje pri zapinani GMAX-u tu istu chybu
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 20:06
Kyrypust   
Je to urcite ta sama chyba jako na tom foru? Co presne to pise?
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 20:08
pilot_master   
6222 B / 417 x 127 / ScreenHunter_1.jpg
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 20:14
Kyrypust   
predpokladam ze mas nainstalovane SDK k Fs2004 (nebo FsX), tak najdi C:\gmax\gamepacks\fs2004\gmax.ini otevri notepadem, najdi
[WindowState]
GFXType=Direct3D
a tam kde je DirectX muzes mit neco jinyho... dalsi dve moznosti jsou HEIDI a OpenGL. Zkus zamenit to co tam mas za neco jinyho, Heidi nedoporucuju, me nefunguje...
Za vysledek nerucim, je to dle toho fora
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 20:29
pilot_master   
Noo nejak to tam nemam v tom subore GMAX.ini
36743 B / 303 x 431 / ScreenHunter_2.jpg
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 20:49
Kyrypust   
no máš ten ini trochu jinak než já, zkoušel jsi to najít v tom texťáku pomocí vyhledávače? třeba to GFXType... Někde by to tam mělo být
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 21:11
pilot_master   
Uz som na to prisiel, otvoril som to cez zastupcu a otvorilo sa okno a z HEIDI som zmenil na OpenGL takze diky
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 21:25
Kyrypust   
neni za co, hlavně že to už funguje. BTW. Gmax je užasná věc, aneb nezůstavej jenom u domečků
24093 B / 500 x 500 / heidi.jpg
 

GMAX zobrazenie   28. 9. 2008 / 21:33
pilot_master   
Do prdele To si robil ty ? Bude to v tej L39ke ? Urcite to sprijemni lietanie
Ja teraz pracujem na novej vezke v LZKZ len som mal preinstalovany win takze som nemohol pokracovat v praci Predbezny datum vydania 24.12.2008
 

GMAX dalsi problem   28. 9. 2008 / 23:03
pilot_master   
Tak prvy problem som vyriesil a nastal druhy
Chcem si skusobne dat nejaky objekt do FS ale ked som siel cez imagetoll prekonvertovat jednu texturu vo formate .bmp tak mi seklo imagetool.
Normalne som tu texturu otvoril cez imagetool a dal som Image - Create MipMaps a vtom sa zobrazi okno ze sa objavil problem a ci chete problem odoslat abo neodoslat ved to poznate.
Neviem ci to pomoze ale tu je okno s chybovym hlasenim.
Neviete ako by sa to dalo odstranit ? Bez toho to asi totiz nepojde
31441 B / 523 x 433 / ScreenHunter_1.jpg
 

GMAX dalsi problem   28. 9. 2008 / 23:48
Kyrypust   
Tak teď nevim co s tim děláš S imagetool jsem neměl nikdy problémy, nepotřebuje instalovat, a mám ho v každé složce texture na které pracuju. Je ta textura ctvercova? (1024x1024,512x512?) Pokud bys nerozchodil imagetool, tak DXTbmp funguje taky dobře
 

GMAX dalsi problem   29. 9. 2008 / 14:26
pilot_master   
No zmenil som rozlisenie textury v PhotoFiltre ze sirku som dal 1024 a vysku 512. Ale teraz je ta textura roztiahnuta, ale uz sla v imagetool.
Diky
keby bol nejaky problem napisem
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ