FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
holding lkpr Jeden příspěvek | Celý strom
holding lkpr   26. 9. 2008 / 16:47
Xampik
nevíte někdo proč ? tědka
 

holding lkpr   26. 9. 2008 / 16:49
Gustav ( BHA576 )   
Nevím,ale teď startoval čtyřmotorový obr , tak možná proto.
 

holding lkpr   26. 9. 2008 / 18:54
Xampik
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 12:55
turbík
no jo startoval Ruslan....Chtel 5 mihut na draze behem priletove spicky...Dost problem)))
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 16:22
Viper
5 minut na dráze? Co tam proboha dělal? Sice pochopím, že nestandartní letadlo má i nestandartní postupy, ale 5 minut je přeci jen trochu nad obvyklé limity.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 16:27
Koblih
no nevím, u nás v Mošnově taky na NATO stál minimálně tři minuty na práhu a to přitom měl volno, ve vzduchu nebyla ani moucha
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:20
maco
Já bych to typoval, na nastavení přesné pozice v nějakém tom dřevěném navigačním systému.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:21
Lukas.wz   
Tak to by se tam snad dalo nakopat s předstihem, ne..? 5 minut je fakt dost..
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:28
maco
Třeba tam mají něco, co se prostě musí zapnout až na dráze a 5 minut trvá, než je to spolehlivě nastavené.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:34
sloťo
asi kurzovertikaly, zlozity ale velmi presny system
 

holding lkpr   28. 9. 2008 / 11:12
Engin
U nás v Mošnově žádal 4 minuty na dráze pro zahřívání motorů.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 16:55
pseudoMates
Jo, stojí tam tak dlouho. Není to nic neobvyklýho.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 16:57
Lukas.wz   
No ale proč..?
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 16:59
pseudoMates
Nevim, se zeptej těch molodců, co tam seděj´ za kniplama, proč tam tak dlouho potřebujou bejt..
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:01
Lukas.wz   
Dělaj si ze všech prdel a počitaj kolik letadel kvůli nim musí holdovat..?
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:26
Jahy
prej to dělaj kvůli tomu že musí zahřát motory.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:29
maco
To rozhodně ne, protože 5 minut je standardní doba. I v LKMT to nahodí, pak pojíždí tři a půl kilometru, stojí na HP a čekají až sedne jiné éro a pak stejně stojí 5 minut na dráze.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:46
Jahy
no to jo ale když stoji na te RWY tak mění střídavě tah motoru
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:46
pseudoMates
Ty, Marceli, nechci se přít, ale když jsem tam tenkrát byla na LKPR, když odlítal Ruslan, tušim něco takovýho plácal co frekvence, že musí něco s motorama dělat..
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 17:50
Jahy
jo přesně tak
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 18:00
maco
Já se taky nechci přít, ale motorovka se dá udělat kdekoli a nemusí blokovat dráhu i v LKPR. Zahřívání je taky nepravděpodobné, protože od spuštění do vzletu to klidně zabere 30 minut. Kolega tady psal http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=251614&lan=0

O Ruslanech nic nevím, ale jak znám ruské mašiny (jiné tohle dělat nemusí), tak bych to fakt typnul na navigaci.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 18:05
Jahy
a proč když žádají otěch 5 min. na RWY tak řeknou ATCmu že chcou delat cosi s motorama
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 18:07
maco
To nevím, mně o motorech nic neříkali.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 18:09
Jahy
dělájí to aji u IL-76 a taky tam chcou dělat cosi s motorama pokazdé když od náš odlíta tak si to vyžádaji a vždy chcou cosi s motorama
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 18:28
Mike2811
Možná je to tak pro ně jednodušší, než vysvětlovat, co mají s navigací nebo IRS...
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 18:33
donCarlos
Spíš se styděj za líný topiče
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 21:10
Balooo   
To je správná odpověď. A předpokládám, že celá osádka se připravuje včetně finálního vyladění a sesohulasení všeho se vším, hlavně jestli mají naplněny skleněné zásobníky na chladící směs etanol 40%.

На исполнительном старте, после руления нужно задействовать все четыре двигателя самолета. Поставив ручной тормоз, прогреть двигатели на среднем газе (РУД в положении 40-45%) в течении одной минуты. После прогрева увеличить обороты двигателей до полного, и снять стояночный тормоз.
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 21:13
OK-PPT (AVP57T)   
Ethanol 40%? To jako rozlívají vodku ze soudku do flašek, jo?
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 23:53
Lukas.wz   
Mě by zajímalo jestli toho za jeden let vychlastaj víc ty motory nebo posádka.. 5 minut si stejně na dráze rovnaj v kokpitu flašky..


hodnotný EDIT: Ty motory za hodinu letu dle googlu a dle situace vysajou 3000 - 5000 litru paliva.. To ta posádka asi nedá..
 

holding lkpr   28. 9. 2008 / 02:20
OK-PPT (AVP57T)   
No moc se nesměj. Ono uřídit takovou potvoru není žádná prdel. Proto piloti potřebují patřičnou jistotu.
 

holding lkpr   28. 9. 2008 / 08:37
Hermann   
jj, zjemnovat techniku pilotaze nutno ..
 

holding lkpr   28. 9. 2008 / 12:39
pseudoMates
Nikdy nezapomenu na tu scénu z gate na LKPR, když jsem ještě dělal u ČSA, kdy jsme odbavovali aerošrota (tzn. Aeroflot) a tehdá ješě nejezdila dodávka s chlastem z crewshopu k letadlu. Takže komplet posádka vypochodovala na nákupy přes gate a přes gate se zase vracela. No a když se vraceli, tak před sebou tlačili vozík na kufry, narvanej kartonama s chlastem..
Ruští cestující tomu ani nevěnovali pozornost.. Za to tam bylo pár čechů a tušim američan a ti nestačili valit bulvy.
 

holding lkpr   28. 9. 2008 / 13:52
Tragédie v JRD
hele, fakt si nechces s temahle blbostma na backoru nebo nekam? hlavne ze tu mame mazatory, kteri mazou ... dost bidne....
 

holding lkpr   29. 9. 2008 / 14:19
kuma   
Jestli jsem tomu porozuměl správně, tak mají minutu na každej motor, aby (postupně) zkontrolovali chod, zahřáli a nastavili maximální tah (nebo kolik to točí, když by to mělo být na maximum) a podle toho pak nastavují (určují?) režimy jednotlivých motorů pro další let (eště, že těch motorů nemaj osm jako B-52 ).

Třeba by to mohl někdo zkušenější upřesnit...
 

holding lkpr   27. 9. 2008 / 16:33
Xampik
ok, dík za info
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ