| | | holding lkpr 26. 9. 2008 / 16:47 | |
| | nevíte někdo proč ? tědka |
| |
|
| | | holding lkpr 26. 9. 2008 / 16:49 | |
| | Nevím,ale teď startoval čtyřmotorový obr , tak možná proto. |
| |
|
| | | | holding lkpr 26. 9. 2008 / 18:54 | |
| | | |
|
| | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 12:55 | |
| | no jo startoval Ruslan....Chtel 5 mihut na draze behem priletove spicky...Dost problem))) |
| |
|
| | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 16:22 | |
| | 5 minut na dráze? Co tam proboha dělal? Sice pochopím, že nestandartní letadlo má i nestandartní postupy, ale 5 minut je přeci jen trochu nad obvyklé limity. |
| |
|
| | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 16:27 | |
| | no nevím, u nás v Mošnově taky na NATO stál minimálně tři minuty na práhu a to přitom měl volno, ve vzduchu nebyla ani moucha |
| |
|
| | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:20 | |
| | Já bych to typoval, na nastavení přesné pozice v nějakém tom dřevěném navigačním systému. |
| |
|
| | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:21 | |
| | Tak to by se tam snad dalo nakopat s předstihem, ne..? 5 minut je fakt dost.. |
| |
|
| | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:28 | |
| | Třeba tam mají něco, co se prostě musí zapnout až na dráze a 5 minut trvá, než je to spolehlivě nastavené. |
| |
|
| | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:34 | |
| | asi kurzovertikaly, zlozity ale velmi presny system |
| |
|
| | | | | | | | holding lkpr 28. 9. 2008 / 11:12 | |
| | U nás v Mošnově žádal 4 minuty na dráze pro zahřívání motorů. |
| |
|
| | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 16:55 | |
| | Jo, stojí tam tak dlouho. Není to nic neobvyklýho. |
| |
|
| | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 16:57 | |
| | No ale proč..? |
| |
|
| | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 16:59 | |
| | Nevim, se zeptej těch molodců, co tam seděj´ za kniplama, proč tam tak dlouho potřebujou bejt..
|
| |
|
| | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:01 | |
| | Dělaj si ze všech prdel a počitaj kolik letadel kvůli nim musí holdovat..? |
| |
|
| | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:26 | |
| | prej to dělaj kvůli tomu že musí zahřát motory. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:29 | |
| | To rozhodně ne, protože 5 minut je standardní doba. I v LKMT to nahodí, pak pojíždí tři a půl kilometru, stojí na HP a čekají až sedne jiné éro a pak stejně stojí 5 minut na dráze. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:46 | |
| | no to jo ale když stoji na te RWY tak mění střídavě tah motoru |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:46 | |
| | Ty, Marceli, nechci se přít, ale když jsem tam tenkrát byla na LKPR, když odlítal Ruslan, tušim něco takovýho plácal co frekvence, že musí něco s motorama dělat.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 17:50 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 18:00 | |
| | Já se taky nechci přít, ale motorovka se dá udělat kdekoli a nemusí blokovat dráhu i v LKPR. Zahřívání je taky nepravděpodobné, protože od spuštění do vzletu to klidně zabere 30 minut. Kolega tady psal http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=251614&lan=0
O Ruslanech nic nevím, ale jak znám ruské mašiny (jiné tohle dělat nemusí), tak bych to fakt typnul na navigaci. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 18:05 | |
| | a proč když žádají otěch 5 min. na RWY tak řeknou ATCmu že chcou delat cosi s motorama |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 18:07 | |
| | To nevím, mně o motorech nic neříkali. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 18:09 | |
| | dělájí to aji u IL-76 a taky tam chcou dělat cosi s motorama pokazdé když od náš odlíta tak si to vyžádaji a vždy chcou cosi s motorama |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 18:28 | |
| | Možná je to tak pro ně jednodušší, než vysvětlovat, co mají s navigací nebo IRS... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 18:33 | |
| | Spíš se styděj za líný topiče |
| |
|
| | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 21:10 | |
| | To je správná odpověď. A předpokládám, že celá osádka se připravuje včetně finálního vyladění a sesohulasení všeho se vším, hlavně jestli mají naplněny skleněné zásobníky na chladící směs etanol 40%.
На исполнительном старте, после руления нужно задействовать все четыре двигателя самолета. Поставив ручной тормоз, прогреть двигатели на среднем газе (РУД в положении 40-45%) в течении одной минуты. После прогрева увеличить обороты двигателей до полного, и снять стояночный тормоз. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 21:13 | |
| | Ethanol 40%? To jako rozlívají vodku ze soudku do flašek, jo? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 23:53 | |
| | Mě by zajímalo jestli toho za jeden let vychlastaj víc ty motory nebo posádka.. 5 minut si stejně na dráze rovnaj v kokpitu flašky..
hodnotný EDIT: Ty motory za hodinu letu dle googlu a dle situace vysajou 3000 - 5000 litru paliva.. To ta posádka asi nedá.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 28. 9. 2008 / 02:20 | |
| | No moc se nesměj. Ono uřídit takovou potvoru není žádná prdel. Proto piloti potřebují patřičnou jistotu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 28. 9. 2008 / 08:37 | |
| | jj, zjemnovat techniku pilotaze nutno .. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 28. 9. 2008 / 12:39 | |
| | Nikdy nezapomenu na tu scénu z gate na LKPR, když jsem ještě dělal u ČSA, kdy jsme odbavovali aerošrota (tzn. Aeroflot) a tehdá ješě nejezdila dodávka s chlastem z crewshopu k letadlu. Takže komplet posádka vypochodovala na nákupy přes gate a přes gate se zase vracela. No a když se vraceli, tak před sebou tlačili vozík na kufry, narvanej kartonama s chlastem..
Ruští cestující tomu ani nevěnovali pozornost.. Za to tam bylo pár čechů a tušim američan a ti nestačili valit bulvy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | holding lkpr 28. 9. 2008 / 13:52 | |
| | hele, fakt si nechces s temahle blbostma na backoru nebo nekam? hlavne ze tu mame mazatory, kteri mazou ... dost bidne.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | holding lkpr 29. 9. 2008 / 14:19 | |
| | Jestli jsem tomu porozuměl správně, tak mají minutu na každej motor, aby (postupně) zkontrolovali chod, zahřáli a nastavili maximální tah (nebo kolik to točí, když by to mělo být na maximum) a podle toho pak nastavují (určují?) režimy jednotlivých motorů pro další let (eště, že těch motorů nemaj osm jako B-52 ).
Třeba by to mohl někdo zkušenější upřesnit... |
| |
|
| | | | | | holding lkpr 27. 9. 2008 / 16:33 | |
| | | |
|
|