| | | Díky za Meťáka 22. 9. 2008 / 23:02 | |
| | Ani neím, co napsat jiného. Konečně je další nazapomenutelný stroj, který má přenádherný rodokmen. Sice ho nemůžu hned odzkoušet (jsem v rachotě,ale myslím,že ráno jak se vrátím domů, tak u něho strávím mraky času.
Jo a zamlouvám si repaint na kladneského MML |
| |
|
| | | Meťák je TADY !! 22. 9. 2008 / 23:07 | |
| | Chlapi, v sekci LETADLA ! Jdu zkoušet. |
| |
|
| | | | Meťák je TADY !! 22. 9. 2008 / 23:15 | |
| | Haúúúúú, už jdu na něho a dneska nejdu spát. Díky pánové super práce!!! Moc díky!!! |
| |
|
| | | | | Meťák je TADY !! 22. 9. 2008 / 23:47 | |
| | No nedalo mi to a musel jsem vyzkoušet a teda, lítá se s tím parádně, fakt bomba éro, i model nesmírně pěkně promakaný!
Jen jedinou výtku si dovolím Cockpit nevypadá špatně, palubní deska je super, jen mi k naprosté dokonalosti chybí vystínování těch potahů a prostoru pod palubovkou, jinak je to éro naprosto dokonalé
A nevím teda jak reálný meťák, ale pády na tomto vypadají fakt luxusně Velmi mi to připomíná vlastnosti Cessny (reálné) |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 22. 9. 2008 / 23:27 | |
| | Teda, až když jsem ten model vyzkoušel tak jsem si uvědomil, kolik má podivných a zajímavých technických řešení. Hlavně by mě zajímala správná technika přistávání na takhle řešenej podvozek
Díky, je to krása. |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 00:41 | |
| | I když ráno brzy vstávám, nedalo mi to nevyzkoušet. Musím říct, stálo to za to. Výborná práce, díky. |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 08:06 | |
| | No krasna praca, ale aby tej chvaly nebolo tolko - mne osobne vadi ten 2D panel posunuty dolava. Je pravda ze v "Metaku" som nikdy nesedel, ale ak priamo v zornom poli pilota je stredovy stlpik, asi to nebude OK. Jednoducho nechapem zmysel posunutia panelu vlavo. Mohol by to niekto objasnit? Dik |
| |
|
| | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 10:20 | |
| | Možnost ovládat všechny přístroje na palubní desce a popř. autor nechtěl deformovat onen panel, jinak by mu ubral na funkčnosti, třeba? (jen můj názor) |
| |
|
| | | | | Díky za Meťáka-2Dpanel? 23. 9. 2008 / 11:39 | |
| | adeformovat? ubrat funkcnost?.. no nemyslim, ze by pusunutim dolava nieco take ziskal, vycentrovanim D panulu urcite k nicomu takemu nedojde. Mozno existuje na to nejaky dovod,.. no priznavam ze pre mna je to zahada. Snad JHozo vysvetli |
| |
|
| | | | | | Díky za Meťáka-2Dpanel? 23. 9. 2008 / 12:16 | |
| | Ak si JHozom myslel mňa, tak ja to nevysvetlím, model Meťáka robil čmeliak (Jožo Vrabec) , ja som to len inicioval, dodal som všetky podklady včetne manuálu k Meťáku a robil som textúry slovenských Meťákov včetne textúr interierov. (OM-MMS a OM-MMK) Okrem toho som liezol na nervy čmeliakovi neustálymi pripomienkami , dúfam že mi to už odpustil . Takže s 2D panelom sa musíš obrátiť na neho. Ale predpokladám, že s 2D panelom už lieta málokto, preto sa robil virtuálny kokpit. |
| |
|
| | | | | | | Díky za Meťáka-2Dpanel? 23. 9. 2008 / 12:21 | |
| | sorry ze som ti skomolil nick ... preklep. No ja lietam s 2D panelom casto, v airlineroch dokoca takmer vyhradne. Ale dik. |
| |
|
| | | Díky za Meťáka - technická poznámka 23. 9. 2008 / 10:54 | |
| | Som rád (a Jožko Vrabec určite tiež) že sú na Meťáka dobré ohlasy. Len chcem poradiť tým, čo nemajú SP2. Ja SP2 nemám tiež a v SP1 ten vysoký lesk textúr spôsobuje rozmazanie vonkajších textúr, čo pôsobí nepekne. Teda ak ná niekto len SP1 nech všetky vonkajšie textúry (Exterier, exterier 1, exterier 2 a Wing) otvorí v IMAGETOOL, prekonvertuje do 24 alebo 32 bit. textúr a potom nazad do DXT3. Tým sa odstráni rozmazanie vonkajších textúr. Ak to nepomôže, tak ich aj otvoriť v nejakom grafickom programe (napr. v Corel PhotoPaint) a znovu uložiť a v IMAGETOOL prekonvertovať do DXT3. Viem, že 99% vás všetkých toto vie (lepšie ako ja ) ale sú tu niektorí aj veľmi mladí, tak možno všetci nevedia... Takže nenadávajte mi prosím, že tu píšem takú samozrejmú vec. |
| |
|
| | | | Díky za Meťáka - technická poznámka 23. 9. 2008 / 11:21 | |
| | já to nevěděl a žádnej mladoch nejsem takže dík |
| |
|
| | | | | Díky za Meťáka - technická poznámka -dôkaz 23. 9. 2008 / 11:28 | |
| | Tu je dôkaz. Ide samozrejme o FSX. FS 2004 nemám, takže tam neviem ako sa zobrazujú textúry s leskom. |
| |
|
| | | | Díky za Meťáka - technická poznámka 24. 9. 2008 / 14:36 | |
| | Neviem už v čom príspevku som čítal, že dotyčnému chýba tieňovanie pod prístrojovkou. Stačí urobiť toto, čo je na screenoch. Do textúry Interier4_MetaSokol treba dať čiastočne priesvitný tieň a výsledok vidno na druhom screene. |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 14:23 | |
| | Taktéž moc děkuju. Radost pohledět. Asi se vrhnu taky na nějaký repaint asice na Frýdlantského NMQ. |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 15:27 | |
| | Ahoj, moc děkuji za Metasokola. Je to opravdu moc krásné letadlo, škoda že jsem ho zatím neviděl "na živo". Virtuální kokpit je opravdu pěknej, je to jeden z mála kokpitů kde lze ty nápisy u jednotlivých ovladačů i přečíst. Chtěl jsem se jen zeptat na 2 maličkosti. Za 1/ Je Metasokol v reálu taky tak tichej? V kabině není motor skoro slyšet, v porovnání s "uřvaným" Z-43. Za 2/ Chtěl jsem se zeptat, proč je u jednotlivých přístrojů tak malé rozlišení? Byl by velký problém dát tam rozlišení vyšší? S tvorbou panelů zkušenosti nemám a tak nevím jaká tam jsou pravidla. Jen mě to zajímá ze zvědavosti, protože to nízké rozlišení v porovnání s jinak skvělým modelem trochu "nesedí". |
| |
|
| | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 15:56 | |
| | Skutecny metak samozrejme taky rve do kabiny. |
| |
|
| | | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 15:58 | |
| | V kabině jsem nikdy neseděl, to je pravda. Ale zvenku se mi ten motor zdá mírně kultivovanější. |
| |
|
| | | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 16:10 | |
| | Mě připadá, že v tomto modleu nejsou přidány zvuky,... Jsou cessňácký. |
| |
|
| | | | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 16:15 | |
| | Tak tak, zvuky nejsou rozhodně meťákovský, ale to není konec světa.Třeba by se daly nějak upravit, nebo použít 205kovský ten zvuk je skoro to samý, jen meťák je trošku prdlavější. |
| |
|
| | | | | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 16:23 | |
| | To už skôr 105. To je štvorválec. |
| |
|
| | | | | | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 16:39 | |
| | Já nevím, já se v motorech absolutně nevyznám Vycházím ze zvuků, které mám ve FS je tomu ta 205ka nejblíž. |
| |
|
| | | | | | | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 16:52 | |
| | rozhodně 105ka. nemají dokonce stejnej motor? |
| |
|
| | | | | | | | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 16:59 | |
| | | |
|
| | | | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 16:15 | |
| | Je to tak. Já jsem si tam přehodil zvuk motoru de Havilland Gipsy Major, který by tak zhruba odpovídal. |
| |
|
| | | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 15:57 | |
| | Je pravda, že jsem Meťáka naživo neviděl asi už dva roky(budu muset navštívit LKFR), ale řekl bych, že je tižší, než třiačtýra. Což je podle mne způsobeno motorem Walter M332a, který má o dva válce méně, než Avia M337 v Z-142/43. |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 17:19 | |
| | Už to sosám, díky všem autorům za spoustu dřiny a nadšení, které do tohohle projektu vložili! |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 18:20 | |
| | | |
|
| | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 18:52 | |
| | Přidávám se s díky za skvělý éro! |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 19:13 | |
| | jo, kudýšovskýho meťaka bych prosil taky jinak pánové, DÍKY ZA NĚJ, PARÁDNÍ LETADLO...
jesště model do IVAA |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 23. 9. 2008 / 20:56 | |
| | supr.... ... tak teď Brigadýr , ať je s čím tahat polaře |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 24. 9. 2008 / 09:28 | |
| | Přidávám se k děkovačum,Meťáček je pěknej. |
| |
|
| | | | Díky za Meťáka 24. 9. 2008 / 11:57 | |
| | Taktéž díky za Meťáky,je to jedno z letadel,které jsem oblejzal jako dítě díky tátovi,který na něm lítal.Mám ale tech.problém.Nefunguje mi G na zavírání podvozku ani F7 ani F8 na vztlaky.U jiných letadel se mi to ještě nestalo.Vám všem to funguje? |
| |
|
| | | | | Díky za Meťáka 24. 9. 2008 / 12:02 | |
| | | |
|
| | | | | | Díky za Meťáka 24. 9. 2008 / 12:56 | |
| | Tak nevím,jsem asi lamaK Tvému příspěvku jsem doplnil reál rychlosti. |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 25. 9. 2008 / 09:01 | |
| | Jsem tady nebyl a prošvihnul jsem vydání ale i tak, musím moc poděkovat.. Parádní éro.. |
| |
|
| | | Díky za Meťáka 25. 9. 2008 / 13:34 | |
| | | |
|
|