| | | CO MAM DAT HLADAT.... 4. 3. 2004 / 12:37 | |
| | Nez dam klasicku otazku, na ktoru by ste mi odpovedali , ze mam dat vyhladavat, sa opytam:
Co mam dat vyhladavat, ked chcem vediet, ako sa odstrania default budovy na letisku (vez, hangar...atd) ???
Ked dam gmaxove budovy na letisko, defaultne nezmiznu.
Keby vyhladavanie fungovalo ako ma, tak by som zadal kriteria:
"exclude" AND "letisko" AND "objekt"
diky za pomoc a zvazte co je jednoduechsie:
a) povedat ako to excludnem (aky je to layer default budovy na letisku)
b) napisat mi co mam dat hladat, aby to naslo ten spravny prispevok, kde sa dozviem ako riesit moj problem.
Dakujem a uctiva poklona |
| |
|
| | | Re: CO MAM DAT HLADAT.... 4. 3. 2004 / 13:09 | |
| | No když zadam slovo exclude, tak to co mi to našlo, tak mě celkem uspokojilo... Jako takový vyhledávání, který by našlo jeden příspěvek, kde by si měl krok po kroku napsaný, jak udělat exclude těžko uděláš... ...navíc ještě s překladem, aby vědělo, že letisko je zároveň letiště... Zároveň ale uznávám, že to vyhledávání je celkem hloupý a fakt funguje jen na vyhledávání jednoho slova - možná s tím někdy do budoucna něco udělám... Jen tak mimochodem, máš pročtený SDK k FS? V tom pro FS2004 je exclude popsaný. |
| |
|
| | | Re: CO MAM DAT HLADAT.... 4. 3. 2004 / 13:12 | |
| | No s vyhladavnim Ti neporadim, ale co as tyka tohoto problemu skusil si uz dat tebou vytvorenu sceneriu do vyssieho v layery nez je defaultne? Myslim v FS ked das pridat sceneriu tak musis mat novu sceneriu nad originalnou co je v FS, vsetky addon scenrie musis mat ako prve, to znamena ze prekryju povodne. A ak by to nefungovalo tak skus nieco take ze si v nejakom softe co robi scenerie, napriklad airport, alebo FSSC exclude areu, a uloz to, a ako dalsi bgl subor budes mat ten gmaxovy (neviem totiz ako sa v gmaxe robi exclude area). Ak Ti to nepojde tak sa ozvi. |
| |
|
| | | | Re: Re: CO MAM DAT HLADAT.... 5. 3. 2004 / 07:39 | |
| | - Ad výše trochu spávně napsáno, PRIORITA ve scenery library na gmaxové objekty nená víceméně vliv... protože GMAX opravdu neumí excludnout, prostě se objekty budou prolínat (někdy FSo se chová inteligentně takže např pochopí-li že tam je objekt nešoupne tam autogen .-)....
Na to musíš ad zmiňovano výše použít třeba free prográmek FS Scenery Creator.. s tím mám nejlepší zkušenosti..
EXCLUSION - klasicky excludne
FLAT AREA - přiřadí terénu určitou výšku.., docela obstojně se s tím dá upravovat mesh...
Potom však už pozor na ty priority... samo musí být vyšší než default teren...... |
| |
|
|