| | | dosednuti se 737PMDG 18. 9. 2008 / 17:41 | |
| | Nedá mi to a tak se Vás musím zeptat, jestli se Vám také zdá, že při dosednutí se 737PMDG éro skoro vždy až nereálně poskočí. Ať je přistání sebe více hladší, tak se vždy na tlumičích zhoupne a ještě si jednou povyskočí. Zdá se mi, že Wilco u A320 family má tuto preblamatiku mnohem lépe zmáknutou.
Co si o tom myslíte? |
| |
|
| | | dosednuti se 737PMDG 18. 9. 2008 / 17:45 | |
| | mnojo špatně přistáváš mně se to taky občas stane.. v reálu je to taky častý,,, chce to trénink |
| |
|
| | | | dosednuti se 737PMDG 18. 9. 2008 / 17:47 | |
| | To jsem čekal, ale v tom to neni. |
| |
|
| | | | | dosednuti se 737PMDG 18. 9. 2008 / 17:49 | |
| | Mne se to ale teda nezhoupne, jen nekdy, kdyz se mi to podari, ale ze by to era delalo jako feature, to ne. |
| |
|
| | | | | dosednuti se 737PMDG 18. 9. 2008 / 17:51 | |
| | a přistáváš s plynem na ruku nebo A/T ? |
| |
|
| | | | | | dosednuti se 737PMDG 18. 9. 2008 / 17:55 | |
| | Pristavam s A/T, rychlost priblizeni si urcuju sam, a to tak ze pri 3st glidu, mam pitch +2st, a podrovnavam na pitch +5st, ale v tom to neni. Letam takto i Airbusy a vzdycky mi sednou jak prdel na záchod. |
| |
|
| | | | | | | dosednuti se 737PMDG 18. 9. 2008 / 18:00 | |
| | Tak to zkus bez AT. Boeing to sice nezakazuje, ale doporucuje, bud plna automatika, nebo plny manual. |
| |
|
| | | | | | | dosednuti se 737PMDG 18. 9. 2008 / 18:37 | |
| | ... no fuj, pristavat se zapnutym A/T.Co vas na tom kluci bavi?Dejte si par okruhu na ruku, to bulik porad jeste umi! A frajeri si daji tucko a to na ruku pristava skoro samo a jaky z toho ma pak clovek pocit, ze to dokazal zkrotit!!!! |
| |
|
| | | | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 06:50 | |
| | No jo a vies naco je dobre mat zapnute A/T ? Kvoli Go Around... Stlacis TO/GA a mas plny vykon. |
| |
|
| | | | | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 06:55 | |
| | hneš plynovou pákou na plno a máš také plný výkon |
| |
|
| | | | | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 07:11 | |
| | Ano, pokud jsi stale na AP, ktery kontroluje vsechno. Pokud uz mas berany v ruce, tak to neni to prave. |
| |
|
| | | | | | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 10:45 | |
| | když se tu řeši tohle.. měl bych taky dotaz,,, při přiblížení se automaticky limity N1 nastavý na G/A ... je něják možný uplně zrušit tenhle limit (třeba během startu) když dám pákou plnej tah? řekněme tahovej maximální tah v nouzi... vim akorát že to jde když držim na klavesnici F4 jako plnej tah... |
| |
|
| | | | | | | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 12:12 | |
| | Na co si myslis ze mas na FMC takovy krasny velky tlacitko N1? Zvol tam CON (max continuous), a mas maximalni moznej tah. Takova vychytavka taky je, ze kdyz ho treba pouzijes ve vyssi vysce aby si stoupal o neco rychleji, tak ti po dosazeni CRZ FL vrati N1 limit na CRZ |
| |
|
| | | | | | | | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 12:29 | |
| | jee to já vim.. litam s tim nejakej pátek... ale porad je ten tah zřeba kolem 94% ... pod HDG SEL tlačítkem je takovej čuflík (N1) ... tam kdyz nastavis BOTH tak se ten limit zobrazi na 104%ˇcož je to maximum jakyho docílim když držim F4 ... ale proste throtlem na joysticku to nikdy nedoženu na to maximum (104%).. s tou F4 dám i přes 110% výkonu... už víš co myslim? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 12:29 | |
| | Tak to je pak problem v tom joyi |
| |
|
| | | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 11:01 | |
| | A co kdyby sis rychlost přiblížení neurčoval sám, ale udělal to tak, jak se to má dělat, tj. podle tabulek dle přistávací hmotnosti a klapek? Nebo nejjednodušeji, nechal to spočítat FMC, když už tu funkci má? To co popisuješ je jednoduše pouze tím, že máš nesprávnou rychlost finálního přiblížení, případně to podrovnání před dotykem je příliš velké. Mě to PMDG nedělá, přistání je většinou krásně jemné, i když samozřejmě ne vždy, se to podaří dokonale a fláknu s tím jako řezník játrama o stůl |
| |
|
| | | dosednuti se 737PMDG 18. 9. 2008 / 19:09 | |
| | | |
|
| | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 12:00 | |
| | při dosednutí hraje roli spousta věcí, kromě váhy a rychlosti třeba vítr, pro informaci používáš FS passengers? |
| |
|
| | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 12:03 | |
| | Tak třeba zrovna ten vítr by roli hrát něměl Vždyť rychlost je měřená vůči vzuchu, nikoliv zemi, takže se tím automaticky vliv větru vyloučí |
| |
|
| | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 12:09 | |
| | Podle mne spis bylo mysleno na poryvy a narazy vetru, ktery te dokonale rozhodi i kdyz ses krasne srovnanej. |
| |
|
| | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 12:13 | |
| | i v realu na Ruzyni sem už viděl jak bulík dosednul trochu tvrdě, odlepil se kdyz mu fouklo a jelikož měl už vysunutý spojlery, tak s tim praštil podruhý díky tý okamžitý ztrátě vztlaku. |
| |
|
| | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 13:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 13:35 | |
| | to ne.. i když při pohledu na některý přistávání ATRek se mi tohle video vybaví obšas jdou taky dost čumákem dolů |
| |
|
| | | dosednuti se 737PMDG 19. 9. 2008 / 13:08 | |
| | Ahoj..
...ono v FS vůbec simulace tlumičů jako by neexistovala, byť z venku na efekt to je trochu vidět... u mě to drncne skoro vždy a můžu mít přistání hladký 23ft/min. PMDG tady v tom chybí něco jako měkost. Třeba Wilco737 je o něco lepší. Tady v těch simulacích nikdy nedocílíš na autoland tak hladný přistání jako na ruku. AT můžeš klidně mít zapnutý, po dosednutí se stejně vypne sám. Když přistáváš ručně a vidíš dobře dráhu vypni AP a pak následně SPD a veď si éro ručně, jo když letíš přiblížení na ruku, to je jiná Jestliže povětrnostní podmínky nejsou pod Low limitem tak přistávej na ruku. Třeba při proměnlivým silným větru je lepší si vést éro taky ručně, stalo se mi, že si s tim automatika prostě neporadila...
letu zdar |
| |
|
|