FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 21. 9. 2024, svátek má Matouš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Osvětlení + letiště Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Osvětlení + letiště - věčné dotazy a pořád dokola !!   2. 3. 2004 / 10:38wilco
Otazka:
Jaký je rozdíl mezi SAT a TAT? 20.01.2004. / 12:11 Rambo / e-mail

Díky.

Odpoveď Latoma:
Re: Jaký je rozdíl mezi SAT a TAT? 20.01.2004. / 13:06 Latom

A co takhle aerodynamika? Protože if ti nic neříká, tak je zbytečné ti něco vysvětlovat.

Odpoveď úplne iná:
Re: Jaký je rozdíl mezi SAT a TAT? 20.01.2004. / 13:13 David Cerny / e-mail

TAT - Total Air Temperature - teplota jakou nameri "teplomer vystrceny ven z leticiho letadla"
SAT - Static Air Temperature - teplota vzduchu v okoli letadla

Vtip je v tom ze na letici letadlo pusobi aerodynamicky ohrev diky rychlosti jakou se pohybuje vzduchem takze TAT je teplota vzduchu + aerodynamicky ohrev.
U takoveho Concordu to bylo treba:
SAT okolo tech -55 C
TAT tusim +115 C

SR71 mela TAT az pres +300 C

U beznych letadel je TAT vetsi o zhruba 20-25C

Doufam ze jsem se nedopustil zadnych vetsich nepresnosti

Odpoveď stručná, rýchla.

Kolbiš netrap sa, ja viem ako podrobne a rovnako nekonečne radíš modelárom, ktorý sa pýtajú stale na to isté. Len v tom pokračuj, lebo ludia potrebuju poradit!
Latom je šikovný chlap, ale niekedy radsej napise niekolko riadkov o vyhladavani, ako jeden so spravnou odpovedou. (a v tomto pripade ju na 100% vie!!!!)



 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ