| | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 16:44 | |
| | Lietam uz s tymito strojmi dost dlho. Kvalitu a spracovanie nebudem popisovat. Len potrebujem vediet ci sa uz niekomu stalo ze dostal namrazu na kridla a motory. |
| |
|
| | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 18:50 | |
| | Ja keď zapnem DE-ICE, alebo ho nezapnem, nepociťujem žiadne zmeny. |
| |
|
| | | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 18:54 | |
| | Sak prave. Asi to nesimuluje namrazu vo vzduchu. |
| |
|
| | | | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 18:55 | |
| | | |
|
| | | | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 18:56 | |
| | Uvidím, čo to urobí v zime, keď bude vonku takých mínus 10st. |
| |
|
| | | | | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 18:58 | |
| | | |
|
| | | | | | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 19:00 | |
| |
Btw, má to alespoň vliv na výkon motorů? Např. při vzletu (Anti ice, bleeds and packs) |
| |
|
| | | | | | | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 19:39 | |
| | noo to neviem. nevsimal som si to |
| |
|
| | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 19:51 | |
| | Námrazu na křídla ani motory ve FS nikdy nechytneš, protože to simulovat neumí Simuluje pouze zamrznutí pitoty, takže si můžeš zkusit zapomenout zapnout pitot heat. Pak ti za letu vypadnou rychloměry, jinak ale nic. |
| |
|
| | | B737 PMDG a PIC 15. 9. 2008 / 19:52 | |
| | No, u tryskáče je námraza za letu, či její vážnější projev, dost řídký jev. Zatímco na turbopropech jsem si ji uži až až, na prouďáku jsem vliv na let nikdy nijak vážně nezaznamenal. Snad jen na tah motorů, neboť se jedná o citelný odběr vzduchu z kompresoru.
Prostě se to tam loupne před vlétnutím do námrazových podmínek (tj. TAT/RAT pod +10, resp. +7°C, podle typu) a tím to hasne.
Takže tím, že to FS nesimuluje, bych se moc netrápil |
| |
|
|