FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PSS vs. posky Jeden příspěvek | Celý strom
PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 20:32
RabbiT_CZ
PSS nemám, takže nevím jestli to tam tak jde. Tento postup mám ověřenej na Wilco A318 a modelu od iFDG.
Za složku PSS považuji složku B757 od PSS a za POSKY složku s letadlem od POSKY.

1. Ve složce PSS si zálohuju složku model, textury a aircraft.cfg.
2. Ze složky POSKY si zkopíruju model do složky PSS\Model. Musí se jmenovat stejně jako ten původní.
3. Ze složky POSKY si do složky PSS zkopíruji textury, protože ty od PSS nemůžu použít, protože jsou jiné.
4. Otevřu si PSS\aircraft.cfg (silně doporučuji tento soubor někam zálohovat!) a v něm upravím sekce do kterých dosazuji údaje z POSKY\aircraft.cfg:
[fltsim.#]
tady upravím pouze texture, abych měl na POSKY modelu správné textury.
[lights]
nahradím celou sekci, aby světla byly na novém modelu na správných místech
[GeneralEngineData]
engine.0 a engine.1 souřadnice motorů
[weight_and_balance]
reference_datum_position a empty_weight_CG_position pokud se liší
tady by se ještě měly vyměnit všechny station_load.# protože ty budou určitě jinde. Problém je, že v každém aircraft.cfg jich nejspíš bude různý počet a budou se jinak jmenovat, takže přepsání těch starých by teoreticky mohlo mít vliv na funkčnost třeba FMC, které bere hmotnost letadla z těchto údajů. To samé je u sekce [fuel].
[contact_points]
opět nahradit celou sekci
[views]
taky celá sekce
[effects]
znovu celá sekce

+ ještě je taky možné/nutné přidat ty sekce co jsou v POSKY\aircraft.cfg navíc

Možná jsem na něco zapomněl a tak to není všechno. Proto doporučuji mít nějaké znalosti aircraft.cfg, aby člověk věděl, co vůbec dělá a jaké položky mají vliv na model. Ve stručnosti jsou to ty, kde jsou použity nějaké souřadnice něčeho na letadle. Je to kvůli tomu, protože ty modely jsou v 99% usazeny v prostoru jinak, takže by ty souřadnice neseděly.

Potom by to mělo fungovat.

Doufám, že mě někdo opraví, pokud se někde mýlím nebo jsem na něco zapomněl.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ