| | | Wilco A320 3. 9. 2008 / 20:28 | |
| | Ahoj ,
Chtěl bych se zeptat těch co mají zkušenosti s A320 od Wilco. Vím, že se to tu jistě řešilo, ale ani při nejlepší snaze jsem to nenašel. Jde mi to, že když je v MCDU zandán letový plán, tak letadlo začne točit pozdě a hlavně málo a tím tu zatáčku přeletí a má pak starosti se dostat zpět na trasu. Hlavně je velký problém, když jsou dvě zatáčky těsně za sebou, to pak doslova bruslím po nebi. Bojím se toho, co budou říkat řídící, až jim tam budu kreslit po obloze. Nevím, jestli to je chyba modelu, nebo špatně nastaveného letadla. Díky moc za rady. Ondra
|
| |
|
| | | Wilco A320 3. 9. 2008 / 20:35 | |
| | Čau,
no já myslím, že je to addonem, protože mě to taky točilo pozde (zatáčky byly rovný, žádný oblouk si to nedělalo ...), ale určitě tu bude zastánce, že to lítá suprově bez chyby počkej na Airliner XP
|
| |
|
| | | | Wilco A320 3. 9. 2008 / 20:40 | |
| | Jestli bude Bohužel do té doby je Wilco asi jediný komerční A320 pro FSX. |
| |
|
| | | | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 13:03 | |
| | Vůbec ne, AirSimmer má být vydán ještě do konce roku a prý už testujou, tak uvidíme... |
| |
|
| | | | Wilco A320 3. 9. 2008 / 20:44 | |
| | Tak takovej zastánce tu asi nebude. Je to addonem!! |
| |
|
| | | | | Wilco A320 3. 9. 2008 / 20:49 | |
| | Ano je, ale pořád lepší než default A321. Nebo snad ne? |
| |
|
| | | | | | Wilco A320 3. 9. 2008 / 20:53 | |
| | Tak to jo, ale z addonů asi ne. Taky jsem s ním lítal,protože i přes ty nedostatky lepší addon Airbusů asi není, bohužel. |
| |
|
| | | | | | | Wilco A320 3. 9. 2008 / 20:57 | |
| | Já sem stejného názoru že ten addon na jiné Wilco nebo PMDG prostě nemá. Ale zase je fakt že Airliner XP vyjde "kdovíkdy-nikdy" takže lepší létat horší Airbus než čekat dva roky na ten nejlepší. Nelituju že jsem si ten od Wilca koupil a plánuju i Vol.2. Osobně mi zezačátku vyhovoval, je to takový "jednodušší" addon. |
| |
|
| | | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 13:19 | |
| | Michale,Michale. Závidím ti tvůj optimizmus ,co se týká Airlinera XP
Obrázky o kvalitě addonu nic nevypovídají.Já viděl obrázků o FSX taky mnoho
Problé začne už tím - jaký AIRAC budou používat pro svoje CDMU.Jestli ten pro WILCO , tak už mají při procedurách zaděláno na problém |
| |
|
| | | | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 17:55 | |
| | určitě budou mít svůj + aktualizace z "navdata" tam nejde o procedůry, ty tam bouchám přes mapky, ale spíš, že "cesta" je furt hranatá a nevyhlazuje se trajektorie (jako to dělá např. F100, nebo real A3XX nebo PMDG), jo na toho airbuse se teším, odzkouším a když bude dobře udělanej, tak si ho koupím (už jsem si dal penízky na stranu), ale jde o to, že třeba F100 od F1 je taky pěkně udělanej, ale nějak mi ten addon nesedl :/.
Michal |
| |
|
| | | Wilco A320 3. 9. 2008 / 22:03 | |
| | V jaké fázi letu se ti to stává? Jakou rychlostí to lítáš? Neoznačil sis danný bod jako OVF (overflying) ?
Já osobně zaznamenávám nedostatky při počáteční a střední fázi příletové tratě, kde bez zásahu do FMC či ručně letoun několik ostrých zatáček začne točit dříve a předletí, to ale řeší OVF.
Též poradím létat fáze přiblížení podle rychlostí vypočítaných FMC, protože vypočítá optimální tychlosti pro dannou konfiguraci, to ovlivní provedení letu v režimu autoflight. |
| |
|
| | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 06:39 | |
| | Je to zvláštní, ale většina problémů, které se zde řeší v souvislosti s Airbus Deluxe vol.1 se mi zřejmě vyhýbají (klep, klep, klep), a nebo jsem si jich vůbec nevšiml.
Jediné, co mě tak nějak s..e je to, že nenaladí automaticky po zvolení ILS frekvenci + kurz dráhy. Ale to se dá udělat ručne, že. Jinak naprostá spokojenost. |
| |
|
| | | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 06:55 | |
| | Můj osobní názor je, že by to mohl být problém špatně zadaných údajů pro FMS. Pokud totiž zadáš údaje na stránce PERF INIT, tak letadlo počítá v zatáčkách s jinou hmotností letadla (u toho, co píšeš je letadlo ve skutečnosti mnohem těžší, než si to letadlo myslí) a tím pádem se snaží točit později, než by točilo při zadání vyšší hmotnosti. Opačně to bude, když zadáš vyšší hmotnost, než ve skutečnosti bude... to se bude to éro plácat tak, že chvíli poletí pěkně tu zatáčku, ale přetočí ji, srovná se a zase začne točit a taky to bue takové rozházené.
Toto přibližně platí u B735 od Wilca, takže nevím, jestli to bude stejné i u Aček, ale obecně bych to předpokládal, protože to budou výpočty na stejném principu a FMS tam až tak odlišná asi nebude Jen nevím, jestli na to má vliv jen toto, nebo i jiné věci... reální létavci by se snad mohli ozvat, jak to vlastně je, ať se můžem zase přiučit
Zkus se kdyžtak podívat, kolik paliva a paxů jsi do toho nacpal a jak to máš vlastně těžké (já třeba musím před každým letem upravovat palivo - jednak jiná trať, ale především mám překročenou MTOW, protože mám moc nákladu a plné všechny nádrže, což jaxi nejde ). Zkus a uvidíš |
| |
|
| | | | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 08:21 | |
| | Ahoj,
letadlo i palivo jsem nakládal pomocí FSpass. U 737 od PMDG v tom není žádný problém. Co si pamatuji, tak jsem měl 147 pas, 5000 lbs Cargo a paliva 17000 lbs. (bylo ho málo doletěl jsem na rezervu) letěl jsem trasu LEIB-LKPR cca 950nm letěl jsem v počátku ve FL350 rychlostí M080 to co vypočítalo MDCU. Váhu ale už opravdu nevím, ale když jsem klikl na P1 na příslušné stránce tak mi to váhu nabídlo. Problémy se zatáčením byly po celou dobu letu. Když byla ostřejší zatáčka tak se letadlo naklonilo tak 5-10° vypadalo to, že zatáčku provede v pořádku, ale pak uhel zmenšil na necelých 5° a díky tomu zatáčku přeletí. Toto „srandovní“ létání ale provádí, jen když má letět na autopilota podle letového plánu když například zadám kurs ručně podle HDG tak je vše OK. Perfektně provede zatáčku. Nevím, jestli to mám na to vliv, ale FP do MDCU zadávám před načtení přes FSku. Jedině tohle my na A320 vadí, když se tento problém vyřeší rád rozšířím řady pilotů na A320 Díky moc za rady. Ondra
|
| |
|
| | | | | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 11:55 | |
| | Nemá omezení náklonu něco společného s vysunutím flaps při určité rychlosti? Případně s vysunutým podvozkem? |
| |
|
| | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 11:52 | |
| | Caw Ondro,
Jo taky s tim mám problem.. třeba mi to při zadání příletovky zadá nějaký nesmyslné tratě že letadlo se pak třeba vrací z5 na TABEM. chyba modelu jednoznačně |
| |
|
| | | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 16:37 | |
| | Použij DIR jak již řekl Gustav, mě to pomáhá |
| |
|
| | | Wilco A320 4. 9. 2008 / 12:49 | |
| | Ondro,mnohé už ti napověděli přispěvatelé přede mnou já jen doplním několik fíglů
1. Odletové a příletové je potřeba zvláště pro virtuální létání na siti kontrolovat podle mapy pro dané letiště.V AIRAC procedůrách jsou někdy chyby.Zvláště pro WILCO nevyužívají například body PR24H , PR24I, PR24J pro přiblížení k rwy 24 na LKPR.Tyto body naštěstí databáze zná a tak je dobré proceduru v CDMU hezky doeditovat ručně.
2. Letovou trasu je potřebné " uhladit " způsobem : body, které jsou od sebe vzdálené méně jak 10 NM ( netýká se to procedur ! ) protřídit a nechat tam jen ten nad kterým má letadlo změnit směr výrazněji.
3. Odletovou a příletovou proceduru ( pokud neřekne řídící jinak ) je dobré letět v režimu ručního ovládání rychlosti a tuto rychlost udržovat do 200.Když si však "honěný" k vyšší rychlosti,tak je dobré ten kus trati neletět v režimu NAV,ale hezky točit "růčo".Za několik letů se s letadlem velmi dobře zžiješ a sám odhadneš,kdy začít točit,aby si letěl jako z partesu Potom pro další pokračování letu podle NAV je dobré použít volbu DIR v CDMU,aby letadlo nereptalo,že neví kde je,nebo nezačalo točit zpátky k nějakému bodu,který si podle jeho navigace minul. |
| |
|
|