| | | Export Gmax => BGL 22. 2. 2004 / 17:53 | |
| | Když dám v Gmaxu export objektu jako Flightsim scenery object, MakeMDL mi hodí chybu MSXML4.DLL could not be loaded. Config files won't be read. Když dám OK, objekt to sice vygeneruje (kupodivu .mdl, ne .bgl), takže ani nezadávám žádný souřadnice. Všechno mám nastaveno (desetinou tečku i jednotky v Gmaxu). Nevíte, v čem je zakopaný pes?? |
| |
|
| | | Re: Export Gmax => BGL 22. 2. 2004 / 18:13 | Sněhulák (platan) |
| | Co máš za verzi MekuMdlka..? ja nějakou pro FS2002 a tam je na výběr v exporu typ FLIGHTSIM BGL File nebo FLIGHTSIM MDL File..... a v FSu2004 to faka allright
nějaký FLIGHTSIM Object sem ještě neviděl..... skus třeba nějakou jinou verzi MakeMdl....? |
| |
|
| | | | Re: Re: Export Gmax => BGL -> RIESENIE JE SDK GMAX 2004 24. 2. 2004 / 08:31 | |
| | Vcera uspesne odskusene a ziadne "tecky" som nemusel menit |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Export Gmax => BGL -> RIESENIE JE SDK GMAX 2004 24. 2. 2004 / 10:59 | Imani |
| | Ja mam s Gmaxem stejny problem. Preinstaloval jsem ho, ale stale mi MakeMDL pri exportu hlasi chybu "MSXML4.DLL could not be loaded." Pouzivam Gmax Gamepack SDK 2004 a Gmax z CD MS Flight Simulator 2004. Nevite nekdo cim je to zpusobeno??? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Export Gmax => BGL -> RIESENIE JE SDK GMAX 2004 24. 2. 2004 / 11:22 | |
| | Ak si si pozorne precital prilozenu dokumentaciu (aj Tutorial), tak je tam pisane, ze potrbujes tu .dll a mozes si ju stiahnut z www.microsoft.com. Ja som sice ziadnu .dll nestahoval, ale to asi preto, ze pravidelne updatujem windows.
BTW. Bavime sa o Windows XP.
|
| |
|
| | | Re: Export Gmax => BGL 23. 5. 2004 / 20:59 | |
| | | |
|
|