| | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 04:17 | |
| | Zdravím...
Předem se přiznám, že co se typů L-410 týče, jsem naprostým laikem a tak jsem se chtěl optat v tomto směrů znalejších, zda existuje nějaká verze turboletu (a samozřejmě i do FSky), která by měla standartní barometrický výškoměr ve feetech. Nic proti metrovým nemám, ba jsem i velkým příznivcem zlínků a třeba na svou dvaačtýru OK-JSE nedám dopustit,ale pro nějaký to zalétnutí pár sestupů to neni zrovna moc vhodný.
Děkuju za případný echo. |
| |
|
| | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 09:29 | |
| | Tak autoři se snaží, "aby to bylo jako doopravdy" ((c) JdC). Tuším, že autor zdejšího webu s tím má nemálo společného...
Vidím dvě možnosti:
1. přečíst údaj v km a vynásobit 3000 (na rychlé polítání to stačí)
2. "namontovat" si tam budík odjinud. Není to tak složité. V podstatě nechat souřadnice a vyměnit název. |
| |
|
| | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 10:29 | |
| | ja to resim pres Shift+z
a mam doma rozdelany nejaky kokpit na L410, chtel jsem to udelat ARAIG podle posledniho modelu L410 a ted bojuju s budikama, pac je neresitelny problem je sehnat
Mimochodem, neznate nekdo dobrou stranku s navodem jak udelat XML budiky? dikes |
| |
|
| | | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 11:31 | |
| | Ked mas na mysli ten sposob:
Videl som na jednom webe ze chlapik zobral stary CRT monitor ten dal k kovovej platni, do ktorej vyrezal otvory na budiky. A potom si uz len v panel.cfg napisal suradnice jednotlivych budikov tak, aby mu sedeli do tych vyrezanych otvorov.
Myslim, ze tak si to mal na mysli. |
| |
|
| | | | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 11:35 | |
| | Mysim ze tak to nemal na mysli... ptal se na programovani XML budiku... |
| |
|
| | | | | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 11:58 | |
| | Presne kolego, nevis o nicem?
Nevim jak by mi budiky ve starem CRT vyresily problem s XML |
| |
|
| | | | | | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 12:06 | |
| | MS SDK kde o tom něco málo je a možnost kuchnout jakýkoliv existující XML budík by mohla ke studiu stačit, ne? Nějaký pěkný tutoriál by byl lepší, ale tím co popisuju podle mě základní budíky bez problémů jdou udělat, hlavně tou inspirací v existujících. |
| |
|
| | | | | | | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 12:23 | |
| | JJ v tom se hrabu Takze to budu zkouset takhle Nicmene je to jiste beh na dlouhou trat, vzhledem k tomu co mne ceka doma to budu delat po vecerech potazmo nocich Jo a snad s tim panelem pohnu nez prijde MAFIA II |
| |
|
| | | | | | | | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 12:54 | |
| | Jaky budiky konkretne potrebujes? Tam to zustava povetsinou stejny co se motorovych tyka, ne? Akorat nejaky to vylepseni o aerometricky (rychlomer v kt, vyskomer v ft s hPa a inHg, vsi v ft/min) a radionavigacni? |
| |
|
| | | | | | | | | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 13:42 | |
| | Radionavigační můžou klidně zůstat tak, jak jsou, možná jen ještě jednu ADF soupravu navíc, ta by se šikla |
| |
|
| | | | | | | | | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 13:47 | |
| | No ono je to jinak vsecko
Konkretne u tech motorovych to problem neni, tam by se dal jen vymenit podklad pristroje za jiny, ktery nebude v azbuce ale latinkou. jinak mas recht co se tyce rychlomeru, vyskomeru, VSI a tak.
Radionavigace je tam taky jina, hlavne 2x ADF. Horizonty jsou taky jine, GPS je jina, no je toho spousta... |
| |
|
| | | | L-410 s výškoměrem ve FT 25. 8. 2008 / 13:39 | |
| | 2. a existuje na to nějaký návod? v životě jsem to nedělal... a dá se pak takovýto přístroj implementovat i do VC ?
Btw. jsem právě myslel, že někteří provozovatelé, např. aerotaxi nebo cargo co s tim lítaj hojně takového přístroje tam budou mít... |
| |
|
|