| | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 20. 8. 2008 / 22:45 | |
| | Našel jsem v šupleti nové číslo našeho firemního safety plátku, kde se objevily 3 stránky, nad kterými jsem se opravdu, ale opravdu hodně dobře pobavil, tak bych se rád podělil v tomhle dnešním smutném dni. Bohužel jen pro angličtináře, ale stojí to opravdu za to ;o)
http://virtualskies.net/Accidents1917.pdf |
| |
|
| | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 20. 8. 2008 / 22:59 | |
| | Pokusím se taky téma trochu odlehčit. Na ZS Praha patří téměř už k záchrannářské latině věta jednoho tehdy mladého záchranáře, kterého poslaly dispečerky obhlídnout údajný pád letadla v Suchdole, kterému nikdo nevěřil: Ty p... fakt tady spadlo letadlo, ser sem všechno co má kola.
Není nad fundovanou informaci z místa zásahu |
| |
|
| | | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 20. 8. 2008 / 23:22 | |
| | Tak bohuzel tahle veta se do TV serialu Sanitka nedostala |
| |
|
| | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 20. 8. 2008 / 23:07 | |
| | | |
|
| | | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 20. 8. 2008 / 23:12 | |
| | Asi bych se taky měl někdy vyfotit s pacientem |
| |
|
| | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 20. 8. 2008 / 23:32 | |
| | ..It is much safer to crash into house when going forward .. Kam na ty perly chodíš? Ale z druhí strany je vidět, že už tenkrát to začínali brát vážně |
| |
|
| | | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 20. 8. 2008 / 23:47 | |
| | Taky mě to překvapuje, ale nikde v té zprávě jsem si nevšiml, že by se mluvilo o mrtvých, tak to asi opravdu fungovalo... |
| |
|
| | | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 21. 8. 2008 / 00:03 | |
| | Ony to jsou všechno neuvěřitelné perly ;o)
Nejvíc se mi líbí:
- Another good month. In all, a total of 35 accidents were reported, only six of which were avoidable....This improvement, no doubt, is the result of experienced pilots with over 100 hours in the air...
- Pilot not being able to control a machine with wide speed band of 10MPH between top speed and stalling speed
- Pigeons destroyed a Camel and 2 Longhorns after mid-air strikes
- Passengers should always use safety belts, as the pilot may start stunting without warning
A úplně nejlepší je ten příběh s opakovaným soudem Mjr. Balcoumbe-Brown, u kterého, jakožto zkušeného a vysoce postaveného pilota není přece možné přijmout, že by mohla být nehoda jeho chybou. A tak se po dlouhém vyšetřování zjistilo, že hlavní příčinou byla naprostá neexistence vztlaku v daný den ;o) Jo a mimochodem gratulujeme k zasnoubení ;o) |
| |
|
| | | | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 21. 8. 2008 / 00:04 | |
| | Vůbec se nechce věřit, že jsme od těch časů urazili takovou cestu. Je to jenom 90. let |
| |
|
| | | | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 21. 8. 2008 / 00:22 | |
| | .. Pilot of Shorthorn, with over 7 hours of experience ..
.. Accidents during the last three months cost 317 pounds, 10 shillings and six pence..
je to boží
|
| |
|
| | | Letecké nehody v roce 1917 - aneb trocha odlehčení od Madridu 21. 8. 2008 / 02:09 | |
| | Nenarazil jste někdo náhodou na zpávu z vyšetřování Jaku-42, kterej vezl španělský vojáky a zřítil se u pobřeží turecka? |
| |
|
|