| | | Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 11:12 | DjOtzi |
| | Lítám s B737 a když chci vzlétnout, tak mám problém na RWY udržet stejný kurz. Vždycky mě to tlačí buď doleva nebo doprava a v té rychlosti se to špatně vyrovnává. nevíte někdo co s tím?? |
| |
|
| | | Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 11:52 | |
| | Musis se to naucit vyrovnavat )) |
| |
|
| | | | Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 12:22 | DjOtzi |
| | a jaaaaak??? to se proste nedá, taky když startuje 737 v reálu tak jede rovně a nejezdí od jednoho konce dráhy ke druhému |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 12:24 | |
| | musis to dostat do ruky .... pokud mas joystick s treti osou (na otaceni rudderu a podvozku) tak se to cvikem naucis .. kdyz jsem s FSkou zacinal tak jsem taky po draze jezdil cikcak .. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 12:26 | |
| | třeba zkus ubrat na citlivosti směrovky, s tím jsem měl taky problém . Jinak můžu jen doporučit lítat,lítat a lítat. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problémy se vzletem 23. 2. 2004 / 17:27 | Jirka S. |
| | 737 v reálu jede rovně, protože to pilot umí. Když za to sedne ňouma, co to nemá v nohách, taky to kličkuje ze strany na stranu. Vyzkoušeno kdysi dávno na simulátoru v ČSA ;o))) |
| |
|
| | | | Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 12:26 | CAVOK |
| | Když to jede doleva, vychýlit směrovku a příďák doprava a obráceně. |
| |
|
| | | Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 12:36 | |
| | Já ti poradím, vem si jako skuteční piloti nejdřív malé letadlo. Až se to naučíš s ním, tak ti větší a rychlejší letadlo nebude dělat problém. To jsi asi nechtěl slyšet ale každou chvíli (napsledy myslím včera nebo předevčírem) se tady někdo diví, proč mu něco nejde s dopravním letadlem, ale nenapadne ho, že to napřed musí "dostat do ruky" s malým letadlem. To je daleko pomalejší a máš v něm více času na opravu chyb. Záleží taky, čím letadlo řídíš, joystick s třetí osou pro ovládání směrovky nebo bez ní nebo dokonce pouze klávesnicí? Taky je možné, že máš nastavený boční vítr a ten ti ztěžuje udržení letadla na středu runwaye. Ale jak říkám (doufám, že ne sám), začni jako reální piloti, kteří se na velké letadlo dostanou až po stovkách hodin a dokonalém zvládnutí menšího letadla. Když budeš lítat často, tak to nebude trvat věčnost, nemusíš se bát |
| |
|
| | | | Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 12:45 | DjOtzi |
| | noo to je podle me i bocnim vetrem, driv sem litaval za bezvetri a ted pokazde za realneho pocasi... Ja vim ze musim do maleho letadla, ale me prijde ze se me nekdy ovlada lip rucne boeing nez cessna, kdyby nekdo ten let videl... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 12:55 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 13:01 | DjOtzi |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 13:06 | |
| | A má ten joystick otočnou rukojeť nebo samostatné kolečko pro ovládání kormidla? Nebo to řídíš nakláněním? To je totiž o ničem a tak se to řídit pořádně nedá (ani u reálného letadla nejde) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem 23. 2. 2004 / 17:12 | DjOtzi |
| | Noo tu otočnou rukojet ma... asi to fakt chce jen cvik |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 13:45 | Tomas |
| | Asi zalezi na zvyku, ale ja jsem ovladani smerovky joystickem vzdal a ovladam ji pomoci numericke klavesnice. Je to pohodlnejsi. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 13:48 | |
| | Pokud má joystick třetí osu pro ovládání kormidla, tak je to s ní pohodlnější. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 19:46 | Sněhulák (platan) |
| | jo defaultně když si vypneš numlock tak směrovka doleva je na 0 a doprava na ENTRU... do centralni polohy 5.
s tim bys to už snad měl dokázat a zařadit se mezi ostřílené borce .-)) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem 22. 2. 2004 / 20:39 | |
| | No jo, ale pokud někdo neumí ovládat směrovku třetí osou joysticku nebo pedály a zůstává u klávesnice (což s realitou nemá nic společného), tak to hned neznamená, že je úplné dřevo, ale jen to, že nemá trpělivost a nevydržel to zkoušet dost dlouho. Když si vzpomenu na svoje začátky...... Ale pokud se vydrží, ač to vypadá naprosto nemožně, tak to za nějakou (ne moc dlouhou) dobu začne jít samo, člověk nechápe, proč to nešlo už dřív a bere to jako naprostou samozřejmost. A to stejné platí i o vrtulnících ve FS, kdo si stahuje realističnost, tak se to nenaučí nikdy. Je prostě nezbytné s realističností na max. přetrpět několik hodin (nemusí to být naráz) zmateného kymácení se ve vzduchu a najednou člověk zjistí, že ani viset na místě není neřešitelné. Všechno chce jen trpělivost a myslím, že i reální letci to můžou potvrdit. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK) 23. 2. 2004 / 11:36 | |
| | Ked uz sme pri vrtulnikoch.
Neviete ako mozem zmenit smer throtle, aby to fungovalo ako v reale ?
Vo FS je to tak, ze ked davam throtle od seba, u lietadla to pridava plyn ale u vrtulniku to zacne stupat. Lenze ma to byt presne naopak
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK) 23. 2. 2004 / 11:46 | |
| | V settings - control - assignment - kde přiřazjuješ funkce osám joysticku by to snad mělo jít reverzovat. Ale bude ti to potom funguvat naopak i u letadel Já jsem si raději zvakl na obrácené ovládání kolektivu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK) 23. 2. 2004 / 12:00 | |
| | Tak to vidis Ludku,
Sam si prezentoval mat jednoznacne zapnutu realicnost na maximum a teraz mi radis pouzivat to opacne co s realom nema nic spolocne. )))A to nehovorim, ked potom zacnem hrat najaku vrtulnikovu hru (Enemy Engage alebo Gunship). To budem mat potom naozaj chaos.
Skoda ze M$ to neurobil tak, aby sa to ovladanie vymenilo automaticky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK) 23. 2. 2004 / 12:30 | |
| | To s realističností nesouvisí. To je jen otázka zvyku. Kdybych si ovládání přehodil, tak si na to za chvíli zvyknu a budu to zase umět. Bohužel je na tom FS2004 s realističností vrtulníků hůř, než FS2002, protože má daleko větší zpoždění při reakci na výchylku. Talže se v něm moc dobře nelítá. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK) 23. 2. 2004 / 14:09 | |
| | Pokud jde o kolektiv, myslim ze je to jedno, jestli se kouskem umele hmoty smrdla zpredu dozadu nebo naopak. S realitou to beztak nema nic spolecneho )
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK) 23. 2. 2004 / 17:32 | Jirka S. |
| | Na jednom vrtulníkářském fóru se vyjadřoval člověk dělající profi simulátory, že porovnávali Bell 206 z FS2002 s chováním reálné předlohy. Prý to obdivuhodně sedělo a postavili na tom simulátor pro výcvik pilotů, dostalo to i nějaké certifikace. Ve FS2004 už ty parametry prý byly horší.
Nicméně i tak má MS pořád co dohánět, FS pořád nepodporuje vícemotorové vrtulníky a ani realistické nahazování motorů. A jistě by se toho našlo víc. Snad se časem taky dočkáme ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK) 23. 2. 2004 / 18:02 | |
| | Přesně tak, myslím, že chování vrtulníků ve FS2002 bylo na velmi slušné úrovni, reagoval na malou výchylku okamžitě, tak jako reálný vrtulník. Bohužel ve FS2004 to velmi slušně řečeno poklazili, dochází ke zpoždění reakce na výchylku odhadem až půl sekundy a to dělá ovládání ještě složitější, než v reálu. Musí se totiž vyrovnávat ještě dřív, než k reakci dojde a ne správně až podle ní. A nezmění to ani hezky udělaný model Robinson. |
| |
|
|