FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problémy se vzletem Jeden příspěvek | Celý strom
Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 11:12DjOtzi
Lítám s B737 a když chci vzlétnout, tak mám problém na RWY udržet stejný kurz. Vždycky mě to tlačí buď doleva nebo doprava a v té rychlosti se to špatně vyrovnává. nevíte někdo co s tím??
 

Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 11:52
Tragédie v JRD
Musis se to naucit vyrovnavat ))
 

Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 12:22DjOtzi
a jaaaaak??? to se proste nedá, taky když startuje 737 v reálu tak jede rovně a nejezdí od jednoho konce dráhy ke druhému
 

Re: Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 12:24
Tragédie v JRD
musis to dostat do ruky .... pokud mas joystick s treti osou (na otaceni rudderu a podvozku) tak se to cvikem naucis .. kdyz jsem s FSkou zacinal tak jsem taky po draze jezdil cikcak ..
 

Re: Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 12:26
OK-OPL (CSA107)
třeba zkus ubrat na citlivosti směrovky, s tím jsem měl taky problém . Jinak můžu jen doporučit lítat,lítat a lítat.
 

Re: Re: Re: Problémy se vzletem   23. 2. 2004 / 17:27Jirka S.
737 v reálu jede rovně, protože to pilot umí. Když za to sedne ňouma, co to nemá v nohách, taky to kličkuje ze strany na stranu. Vyzkoušeno kdysi dávno na simulátoru v ČSA ;o)))
 

Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 12:26CAVOK
Když to jede doleva, vychýlit směrovku a příďák doprava a obráceně.
 

Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 12:36
Luděk Ch.
Já ti poradím, vem si jako skuteční piloti nejdřív malé letadlo. Až se to naučíš s ním, tak ti větší a rychlejší letadlo nebude dělat problém. To jsi asi nechtěl slyšet ale každou chvíli (napsledy myslím včera nebo předevčírem) se tady někdo diví, proč mu něco nejde s dopravním letadlem, ale nenapadne ho, že to napřed musí "dostat do ruky" s malým letadlem. To je daleko pomalejší a máš v něm více času na opravu chyb. Záleží taky, čím letadlo řídíš, joystick s třetí osou pro ovládání směrovky nebo bez ní nebo dokonce pouze klávesnicí? Taky je možné, že máš nastavený boční vítr a ten ti ztěžuje udržení letadla na středu runwaye. Ale jak říkám (doufám, že ne sám), začni jako reální piloti, kteří se na velké letadlo dostanou až po stovkách hodin a dokonalém zvládnutí menšího letadla. Když budeš lítat často, tak to nebude trvat věčnost, nemusíš se bát
 

Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 12:45DjOtzi
noo to je podle me i bocnim vetrem, driv sem litaval za bezvetri a ted pokazde za realneho pocasi... Ja vim ze musim do maleho letadla, ale me prijde ze se me nekdy ovlada lip rucne boeing nez cessna, kdyby nekdo ten let videl...
 

Re: Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 12:55
Luděk Ch.
A čím to ovládáš?
 

Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 13:01DjOtzi
joystickem
 

Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 13:06
Luděk Ch.
A má ten joystick otočnou rukojeť nebo samostatné kolečko pro ovládání kormidla? Nebo to řídíš nakláněním? To je totiž o ničem a tak se to řídit pořádně nedá (ani u reálného letadla nejde)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem   23. 2. 2004 / 17:12DjOtzi
Noo tu otočnou rukojet ma... asi to fakt chce jen cvik
 

Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 13:45Tomas
Asi zalezi na zvyku, ale ja jsem ovladani smerovky joystickem vzdal a ovladam ji pomoci numericke klavesnice. Je to pohodlnejsi.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 13:48
Luděk Ch.
Pokud má joystick třetí osu pro ovládání kormidla, tak je to s ní pohodlnější.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 19:46Sněhulák (platan)
jo defaultně když si vypneš numlock tak směrovka doleva je na 0 a doprava na ENTRU... do centralni polohy 5.

s tim bys to už snad měl dokázat a zařadit se mezi ostřílené borce .-))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem   22. 2. 2004 / 20:39
Luděk Ch.
No jo, ale pokud někdo neumí ovládat směrovku třetí osou joysticku nebo pedály a zůstává u klávesnice (což s realitou nemá nic společného), tak to hned neznamená, že je úplné dřevo, ale jen to, že nemá trpělivost a nevydržel to zkoušet dost dlouho. Když si vzpomenu na svoje začátky...... Ale pokud se vydrží, ač to vypadá naprosto nemožně, tak to za nějakou (ne moc dlouhou) dobu začne jít samo, člověk nechápe, proč to nešlo už dřív a bere to jako naprostou samozřejmost. A to stejné platí i o vrtulnících ve FS, kdo si stahuje realističnost, tak se to nenaučí nikdy. Je prostě nezbytné s realističností na max. přetrpět několik hodin (nemusí to být naráz) zmateného kymácení se ve vzduchu a najednou člověk zjistí, že ani viset na místě není neřešitelné. Všechno chce jen trpělivost a myslím, že i reální letci to můžou potvrdit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK)   23. 2. 2004 / 11:36
xWing   
Ked uz sme pri vrtulnikoch.
Neviete ako mozem zmenit smer throtle, aby to fungovalo ako v reale ?
Vo FS je to tak, ze ked davam throtle od seba, u lietadla to pridava plyn ale u vrtulniku to zacne stupat. Lenze ma to byt presne naopak
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK)   23. 2. 2004 / 11:46
Luděk Ch.
V settings - control - assignment - kde přiřazjuješ funkce osám joysticku by to snad mělo jít reverzovat. Ale bude ti to potom funguvat naopak i u letadel Já jsem si raději zvakl na obrácené ovládání kolektivu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK)   23. 2. 2004 / 12:00
xWing   
Tak to vidis Ludku,
Sam si prezentoval mat jednoznacne zapnutu realicnost na maximum a teraz mi radis pouzivat to opacne co s realom nema nic spolocne. )))A to nehovorim, ked potom zacnem hrat najaku vrtulnikovu hru (Enemy Engage alebo Gunship). To budem mat potom naozaj chaos.
Skoda ze M$ to neurobil tak, aby sa to ovladanie vymenilo automaticky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK)   23. 2. 2004 / 12:30
Luděk Ch.
To s realističností nesouvisí. To je jen otázka zvyku. Kdybych si ovládání přehodil, tak si na to za chvíli zvyknu a budu to zase umět. Bohužel je na tom FS2004 s realističností vrtulníků hůř, než FS2002, protože má daleko větší zpoždění při reakci na výchylku. Talže se v něm moc dobře nelítá.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK)   23. 2. 2004 / 14:09
Vita Zenisek
Pokud jde o kolektiv, myslim ze je to jedno, jestli se kouskem umele hmoty smrdla zpredu dozadu nebo naopak. S realitou to beztak nema nic spolecneho )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK)   23. 2. 2004 / 17:32Jirka S.
Na jednom vrtulníkářském fóru se vyjadřoval člověk dělající profi simulátory, že porovnávali Bell 206 z FS2002 s chováním reálné předlohy. Prý to obdivuhodně sedělo a postavili na tom simulátor pro výcvik pilotů, dostalo to i nějaké certifikace. Ve FS2004 už ty parametry prý byly horší.

Nicméně i tak má MS pořád co dohánět, FS pořád nepodporuje vícemotorové vrtulníky a ani realistické nahazování motorů. A jistě by se toho našlo víc. Snad se časem taky dočkáme )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problémy se vzletem (VRTULNIK)   23. 2. 2004 / 18:02
Luděk Ch.
Přesně tak, myslím, že chování vrtulníků ve FS2002 bylo na velmi slušné úrovni, reagoval na malou výchylku okamžitě, tak jako reálný vrtulník. Bohužel ve FS2004 to velmi slušně řečeno poklazili, dochází ke zpoždění reakce na výchylku odhadem až půl sekundy a to dělá ovládání ještě složitější, než v reálu. Musí se totiž vyrovnávat ještě dřív, než k reakci dojde a ne správně až podle ní. A nezmění to ani hezky udělaný model Robinson.
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ