| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | ImageTool - volání z příkazového řádku. 1. 5. 2002 / 11:08 | Libor |
| ![](img/nic.gif) | Lze volat ImageTool z příkazového řádku? Hromadně převádím BMP soubory na formát DXT1 a moc by mi to pomohlo. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: ImageTool - volání z příkazového řádku. 1. 5. 2002 / 13:28 | Petr Bednář |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: ImageTool - volání z příkazového řádku. 1. 5. 2002 / 16:08 | |
| ![](img/nic.gif) | taky se pro ten účel hodí ConvDXT od Martina Wrighta z adresy http://fly.to/mwgfx , který usnadňuje i vytváření vodních ploch |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: ImageTool - volání z příkazového řádku. 1. 5. 2002 / 16:55 | Petr Bednář |
| ![](img/nic.gif) | No, ale ten má svoje háčky... Radši bych doporučil FS Texture Converter 1.02 od Elronda (avsim.com - terrabuilder forum) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: ImageTool - volání z příkazového řádku. 1. 5. 2002 / 18:04 | |
| ![](img/nic.gif) | no neřikám na Prahu, ale na Teplice by mohl stačit... Připojuju se k Filipovi, my chceme 3D mosty na Vltavě!!! Klidně můžou být i nějaké jednodušší (žádní frameratekilleři) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: ImageTool - volání z příkazového řádku. 2. 5. 2002 / 07:25 | Petr Bednář |
| ![](img/nic.gif) | Budou. Snad už brzo budou.... |
| |
|
|