| | | Přistání F/A-18 na letadlovce podle "Call the ball" 9. 8. 2008 / 21:54 | |
| | Pokud někdo ovládáte přistávání s Hornetem na letadlovce, měl bych dotaz:
Nevím, kde dělám chybu, ale když dodržím oba indikátory (AoA v letadle je oranžové "o" a Ball na letadlovce je žlutý a ve středu), tak mám při dosednutí vždy moc velkou vertikální rychlost a výsledkem je havárie na palubě.
Pokud přistávám jen vizuálně, mám skoro 100% úspěšnost. Přistávám doporučovanou rychlostí 130 knots, ovšem pod menším úhlem sestupu. AoA mi ukazuje zelené V (= že mám moc vysoký Angle of attackresp. malou rychlost) a ball je červený (= jsem nízko).
Dělám někde chybu já, nebo to je neadekvátně naprogramováno? |
| |
|
| | | Přistání F/A-18 na letadlovce podle "Call the ball" 10. 8. 2008 / 14:34 | |
| | namorni verze letadel od toho maji znacne vyztuzeny podvozek. takze bych rekl ze to placnuti sebou o rwy je v poradku, jen fs (zrejme) je z toho blba. to mas stejne jako s vrtulnikem. taky je nepouzitelny |
| |
|
| | | Přistání F/A-18 na letadlovce podle "Call the ball" 10. 8. 2008 / 16:52 | |
| | | |
|
| | | | Přistání F/A-18 na letadlovce podle "Call the ball" 10. 8. 2008 / 23:08 | |
| | Problém vyřešen Poradil mi "Jimi" od Blue angels (viz předchozí odkaz)
Pro případné zájemce:
před přistáním je nezbytně nutné vypustit palivo, aby v nádržích Honetu bylo asi 1000 lb nad Bingo zásobou (t. celkem max cca 3000lb) jinak je letoun neúměrně těžký a nelze s ním na letadlovce přistát podle ukazatelů...
Vypustit palivo lze pomocí funkce Dump fuel nebo pokud letíte tutorial misi, tak se postavit na katapult a spálit nadbytek paliva zapnutou forsáží. |
| |
|
|