| | | Textury letadel 17. 2. 2004 / 10:29 | Imani |
| | Ahoj,
asi to zde bylo jiz pobirano, ale neporadil by mi nekdo, jakym zpusobem muzu vytvorit novou texturu napr. pro defaultniho b737 z FS? Je nutne nejakym zpusobem konvertovat bmp soubory textur? Nelze mi je v nicem otevrit. |
| |
|
| | | Re: Textury letadel 17. 2. 2004 / 11:43 | |
| | Potrebujes bud ImageTool - na CD s FS2002 Prof.
a nebo soucasti stazitelneho SDK.
A nebo zkus program DXTBmp, ktery umi docela pekne zachazet i s alpha kanalem, obsazenym v tech texturach a nemusis se sloziteji ucit, hjak s nim pracovat.
To najdes tady:
http://fly.to/mwgfx
( nebo http://www.mnwright.btinternet.co.uk/ )
Milan
|
| |
|
| | | | Re: Re: Textury letadel 17. 2. 2004 / 11:50 | Imani |
| | Diky. Neco z toho zkusim. Snad to pujde. |
| |
|
| | | Re: Textury letadel 17. 2. 2004 / 11:49 | |
| | http://www.mnwright.btinternet.co.uk/programs/dxtbmp.htm
Tady si stahni prográmek DXTBmp
FILE - "Load Extended Image", např. pro default B737 je to b737_400_T.bmp
Textury končící "_T.bmp" většinou obsahují textury
Textury končící "_L.bmp" většinou obsahují noční osvětlení
FILE - "Save 24bit Image" nebo "Save Targa Image"
V editoru pozměň co potřebuješ a ulož se stejnou koncovkou
FILE - "Load Normal Image" nebo "Load Targa With Alpha"
FILE - "Save Extended Images" - Uložit jako DXT3 with Alpha
HOTOVO
Případně ulož do jiné (např. zkopírované) složky s texturami daného letadla a uprav Aircraft.cfg |
|
| |
|
|