FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Orto-LKKV Jeden příspěvek | Celý strom
Orto-LKKV   16. 2. 2004 / 09:05
Míra KV
Zdravim všechny příznivce.
Mám z části hotovou ortofoto pro Vary (LKKV) a mám jeden problém. Nevim, jak udělat ty textury vody tak, aby uměly ty efekty. Chci to udělat jak pro fs2002 tak i fs2004. Zkoušel jsem to přes Ground, ale ta orto to vždy přemázne bez ohledu na prioritu v fsce. Dík za každou radu.
 

Re: Orto-LKKV   16. 2. 2004 / 14:25
xWing   
Musis urcit pre vodu (ako polygon) vyssi layer ako je ortomapa.
 

Re: Re: Orto-LKKV   17. 2. 2004 / 08:28
Míra KV
Nevim, zda si rozumíme. Mám udělanou ortofoto podle SDK (pomocí resampleru), ta je v pohodě. A teď chci na tu orto napasovat nějakým způsobem řeky. Přes Ground2k4 (dělám to v fs2004) to nejde, protože vždycky tu řeku a nebo i cokoli jiného vytvořené v Groundu ta orto přemázne a to ať dám v fsce vyšší nebo menší prioritu. V Groundu tu řeku dělám klasicky "Poly without shore-LWM poly" a tam se přeci neudává layer. Zkoušel jsem i Scenery Creator, ten sice tu řeku vykreslí, ale nejdou ty efekty vody a to jsem dal tu příslušnou texturu vody. Když jsem koukal do struktury orta Brna, tak je tam jen jedno bglko, tak si spíš myslim, že je nutná nějaká úprava přímo v podkladu ortofota. Nevim prostě jen postup, jak docílit toho, abych měl na ortofoto reflexní textury vody. To je vše.
 

Re: Re: Re: Orto-LKKV   17. 2. 2004 / 09:30
Zdeněk
Pomocí alfa kanálu na bitmapě, ale podrobnosti už si nepamatuju.
 

Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV   17. 2. 2004 / 09:32
Míra KV
No, to jsem si právě myslel. A to přímo v podkladu té orto nebo až v těch rozsekaných bmp ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV   17. 2. 2004 / 09:34
Marky Parky   
Až těch rozsekaných map.
A nebo ortofoto vykresluj pomocí VPT polygonu a pak ti LWM bude fungovat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV   17. 2. 2004 / 09:48
Zdeněk
Tak to je způsob, který mě momentálně právě zajímá. Můžeš trochu nastínit postup začlenění orto fota.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV   17. 2. 2004 / 11:06
Míra KV
No, to je taky jedno z možností, ale štvou mě ty otočený textury, což je docela pakožka. Ale když už jsme u toho, koukal jsem, že v Groundu je funkce označena F1"Area Atributes", kterej nefunguje úplně, asi protože nejsou zpřístupněny ty VPT1 polygony. Nevíte někdo, proč ? Myslím, že by dost usnadnil práci a ty jednotlivý čtverce by se nemusely dělat ručně. Neznám ty vazby, tak sorry za blbý otázky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV   17. 2. 2004 / 12:55
Marky Parky   
http://flightsim.borec.cz zbastlil jsem kdysi dva tutorialy...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV   17. 2. 2004 / 13:17
Zdeněk
Díky, ten obrázkový návod je přesně ono.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ