| | | Orto-LKKV 16. 2. 2004 / 09:05 | |
| | Zdravim všechny příznivce.
Mám z části hotovou ortofoto pro Vary (LKKV) a mám jeden problém. Nevim, jak udělat ty textury vody tak, aby uměly ty efekty. Chci to udělat jak pro fs2002 tak i fs2004. Zkoušel jsem to přes Ground, ale ta orto to vždy přemázne bez ohledu na prioritu v fsce. Dík za každou radu. |
| |
|
| | | Re: Orto-LKKV 16. 2. 2004 / 14:25 | |
| | Musis urcit pre vodu (ako polygon) vyssi layer ako je ortomapa. |
| |
|
| | | | Re: Re: Orto-LKKV 17. 2. 2004 / 08:28 | |
| | Nevim, zda si rozumíme. Mám udělanou ortofoto podle SDK (pomocí resampleru), ta je v pohodě. A teď chci na tu orto napasovat nějakým způsobem řeky. Přes Ground2k4 (dělám to v fs2004) to nejde, protože vždycky tu řeku a nebo i cokoli jiného vytvořené v Groundu ta orto přemázne a to ať dám v fsce vyšší nebo menší prioritu. V Groundu tu řeku dělám klasicky "Poly without shore-LWM poly" a tam se přeci neudává layer. Zkoušel jsem i Scenery Creator, ten sice tu řeku vykreslí, ale nejdou ty efekty vody a to jsem dal tu příslušnou texturu vody. Když jsem koukal do struktury orta Brna, tak je tam jen jedno bglko, tak si spíš myslim, že je nutná nějaká úprava přímo v podkladu ortofota. Nevim prostě jen postup, jak docílit toho, abych měl na ortofoto reflexní textury vody. To je vše. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Orto-LKKV 17. 2. 2004 / 09:30 | |
| | Pomocí alfa kanálu na bitmapě, ale podrobnosti už si nepamatuju. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV 17. 2. 2004 / 09:32 | |
| | No, to jsem si právě myslel. A to přímo v podkladu té orto nebo až v těch rozsekaných bmp ? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV 17. 2. 2004 / 09:34 | |
| | Až těch rozsekaných map.
A nebo ortofoto vykresluj pomocí VPT polygonu a pak ti LWM bude fungovat. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV 17. 2. 2004 / 09:48 | |
| | Tak to je způsob, který mě momentálně právě zajímá. Můžeš trochu nastínit postup začlenění orto fota. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV 17. 2. 2004 / 11:06 | |
| | No, to je taky jedno z možností, ale štvou mě ty otočený textury, což je docela pakožka. Ale když už jsme u toho, koukal jsem, že v Groundu je funkce označena F1"Area Atributes", kterej nefunguje úplně, asi protože nejsou zpřístupněny ty VPT1 polygony. Nevíte někdo, proč ? Myslím, že by dost usnadnil práci a ty jednotlivý čtverce by se nemusely dělat ručně. Neznám ty vazby, tak sorry za blbý otázky. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV 17. 2. 2004 / 12:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Orto-LKKV 17. 2. 2004 / 13:17 | |
| | Díky, ten obrázkový návod je přesně ono. |
| |
|
|