Tvoje riesenie je sice zaujimave, ale tym padom mas (ako pises) na pridavanie plynu len 1/4 celeho pohybu paky. To znamena, ze sa oberas o 3/4 pohybu paky a tym padom mas o mnoho citlivejsie motory na pohyb paky. Podla mna je zbytocne vyclenit na volnobeh celu 1/4 a tak isto aj pre reverzy je to zbytocny prepych. Neviem ako je to v reale, ale myslim, ze ked sa plynove paky stiahnu uplne dozadu, tak idu motory na volnobeh (teda aspon u B-ciek a tak to mam aj ja) a ked sa aktivuju reverzy, tak tam sa tiez neriesi, ci idu len trochu, alebo naplno. Myslim, ze idu naplno az kym sa nedeaktivuju.
A co sa tyka toho definovania tlacitka, tak to si asi nespravne pochopil. FSka, FSUIPC, Windows a aj ovladace od Saiteku beru pohyb paky z 0-100 ako os. Ale pohyb paky z nuly smerom dolu (je tam len taka zarazka) vsetky hore menovane aplikacie "vidia" len ako tlacitko. Tak je to od vyroby a neda sa to zmenit. Ak mas vo FSUIPC pocas programovania prepnutu kartu "Axis Assignment" a pohnes pakou z nuly smerom dolu, tak sa ti to v ziadnom pripade neobjavi ako os. Ale prepni na kartu "Buttons+Switches", urob to iste a uvidis, ze sa ti tam ta poloha objavi ako tlacitko (20,21 alebo 22). Myslim, ze naprogramovanie throttle quadrantu od Saiteku tym "mojim" sposobom je jednoduchsie, rychlejsie a nasledne pouzivanie je prirodzenejsie, ako delit paku na 3 sektory, pricom spodna (minusova) poloha ostane nevyuzita... Ale je to len moj subjektivny nazor. Ak by islo o iny throttle quadrant, ktory neposkytuje moznost tej "minusovej" polohy paky, tak tam by samozrejme bolo tvoje riesenie jedinym moznym...
Peter |
|