FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
*****PRO PITTBULA****** Jeden příspěvek | Celý strom
*****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 17:50
Petr Šulc
Nebuď soukromník a dej to tvoje super dílko ke stažení taky sem......
Ať tady těm mým scenerkám není smutno... )
 

Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 18:55
PitBull
No úplně se červenám

Já jsem nevěděl jak na to, tak jsem poprosil Jirku Masníka, slíbil mi, že to sem dá. Tak doufám, že nezapomene.

Skoro si začínám říkat, jestli se kvůli tomu půl dnu slávy nevrhnu na další LOD
 

Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 19:06
Vláďa Stoje
Ahoj,

je tam ve fs moc pěkně! (A já to tam v reálu vůbec neznám - námět na dovolenou.) Poletování kolem Děvína ve fs je príma, ale chtělo by to zkusit předělat linie například tím postupem R. Ludowise co se tu probíral, zatím to dělá telegrafní sloupy až přes LKTB. Ale to je detail, celkově je to super!
Díky

Vláďa Stoje
 

Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 19:47
PitBull
Já už jsem o těch sloupech četl jednou někde dřív, ale mně to nic takovýho nedělá. Používám ortofotomapu Brna, může to být tím?

Není to tím, že máte nějaký add-on textury nebo tak něco? Můžeš mi poslat prosím screenshot?

Díky.
 

Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 19:51
Zdeněk
Zkus to orto vypnout a asi se Ti tam také objeví. Mně zavazí kolem východního prahu dráhy a zhruba uprostřed.
 

Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 19:53
PitBull
A jo, tak to já radší ortofoto
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 20:02
Zdeněk
To je samozřejmé, já to myslel jen na vyzkoušení... Na svém čtverci řeším podobný problém, ale LKPO od Michala sloupy překryje. Možná by stačilo v readme popsat řešení.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 21:00
Vláďa Stoje
Ahoj,

potvrzuju - když zapnu vrstvu s Brnem Martina Sedlaříka a Tomáše Lainky, telegrafní sloupy vyvolané Cell 419_116 z LKTB zmizí. Navazuje to moc pěkně!

Vláďa Stoje
 

Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 19:58
Zdeněk
Ještě jedna drobnost: Přes dálnici teče potok. Mosty vypadají dost rušivě, asi nejjednodušší bude tu vodu přerušit nebo použít jiný layer.
 

Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 21:20
PitBull
Nene, tam stačí jakoby otevřít pro editaci tu dálnici a znovu uložit. Ona se tím přesune nahoru. Ještě se na to mrknu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 21:52
Petr Šulc
Jen tak hypoteticky, ) Jaký čtverec bys dělal dál..??
Teda kdybys na to měl ještě nervy......
A těch není nikdy dost... Já teď mám rozdělaný čtvrtý Cell a musím si dát tenhle měsíc pauzu protože mi z toho už hrabe....
Pomaloučku si dělám silnice a říčky, navazuju to na 415-114 ale dodělávat to budu až příští měsíc... )


) ((-:
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 22:05
PitBull
Dělalo se mi dobře to, co znám a kde to mám rád. Už proto, že vím, jak to tam vypadá ve skutečnosti. Takže uvažuju nad tím zbytkem Jižní Moravy - Břeclav, Hodonín a tam.
No a potom miluju Beskydy - Bečvy, Rožnov, Frenštát. Takže se trochu otřepu a půjdu asi do toho.

Ale orto je orto, na tu nedám dopustit. Do dneška mě mrzí, že jsem si když byla otevřená ta ortofoto Geodisu nevzal dovolenou a nestahoval a nestahoval.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 22:09
Zdeněk
Taky mi chybí severní polovina Přerova. Byla to rána pod pás...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 22:07
Zdeněk
Pánové, stále j z čeho vybírat, když se podíváte na "rozdělovník" je práce až až...
Co uděláme s navazováním jednotlivých čtverců? Když jsem zkoušel 421-114 a 115, Při sebepečlivějším klikání se odchylka pohybuje okolo 10m. Jediné řešení byla ruční editace *.lwm. Asi to bude chtít dorovnávat projekty jednotlivých čtverců a pak teprv dogenerovat *.bgl. Co Vy na to? Kdo to udělá?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   12. 2. 2004 / 22:59
Petr Šulc
Zdeňku, proboha neřeš tady desetimetrové nepřesnosti!!!!!
Microsoft je běžně mimo o stovky metrů!! Ty poznáš za letu v FS, že ta silnice je o padesát metrů vedle proti skutečnosti??
Když se podíváš na šířku silnice v geobázi a spočítáš si kolik má třeba červená silnice podle té mapy v reálu, tak je deset metrů fantastická přesnost.....
Jde spíš o to, aby ve scenery seděly objekty jako letiště, řeky atd....
Pro naše ůčely je přesnost do padesáti metrů dobrá.....
Přece se tím nebudou navigovat střely s plochou dráhou letu........
Tohle prostě nemá cenu řešit........
Jednoduchý návod na navázání jednotlivých scenery:
Je nutné mít nainstalovaný FSCnnect2.0
Slouží k propojení FS a Groundu. V Groundu je na horní liště ikona letadélka. Máš současně spuštěný Ground a FS. V Groundu se ti zobrazuje pozice letadla v FS. Je to super na navazování silnic na mosty, nebo objektů na sousední scenery.Příklad : když dělám jednu LOD8, tak ji mám rozdělenou na čtyři LOD9ky.
Jednu budu mít hotovou a pracuju na druhé. Ale potřebuju napojit silnice mezi nimi....
V FS se přepneš do SLEW modu, dáš si pohled ze satelitu a naletíš si přesně nad konec silnice v hotové scenery. Pak to pauzneš a vrátíš se do Groundu, kde máš křížkem označenou pozici letadla v FS. A protože je právě nad koncem silnice co potřebuju napojit, dotáhnu silnici přesně na ten křížek a je to...
Jednoduché a elegantní.....

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   13. 2. 2004 / 07:14
Zdeněk
Nerozumíš mi, nejde mi o absolutní polohu, tam nepoznáš 100m, ale o navázání čar dvou cellů, kdy jedna silnice končí v poli a kousek vedle ní začíná druhá. FSConnect je určité řešení, ale ještě to není ono.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   13. 2. 2004 / 10:39
Petr Šulc
Aha, když ti teda nevadí 50m ve scenery, proč je to problém při napojení?....
Protože tam můsíš udělat kompromis a napojit to? Já vím že je to práce navíc, těžko s tím něco uděláš.. Ano, u svých scenery se možná trefíš skoro přesně, ale když budeš muset navázat na jiného autora bude ta chyba zase větší... Každý prostě pracuje jinak....
Ale jak pořád tvrdím, na naše lítání je to přesné dost.....
Howg, domluvil jsem!!!!!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   13. 2. 2004 / 11:09
Zdeněk
Pochop, že mi nejde o absolutní přesnost, ta je vyhovující, ale vzhledově vypadá hrozně, když vedou cesty a železnice od nikud nikam. Pokud někdo použije jeden cell je to dobré, pokud někdy časem stáhne všechny (a proto to snad děláme) a bude přelítávat z jednoho do druhého, je to poznat. Možná jsem puntíčkář, ale vadí mi to. Řešení existuje, je pracné, ale chci pro to něco udělat. A teď jsem domluvil já .
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   13. 2. 2004 / 18:43
Petr Šulc
Aha, tak o to ti jde...
Když si bude každý hrát na svém písečku a nestarat se o návaznost na ostatní, tak to bude vážně nanic.Ano, souhlasím.
Ale když můj rozdělaný Cell bude sousedit s už hotovým od jiného autora, tak to na něj logicky při tvorbě napojím ne????
O to ti jde?? To je stejné jako když napojuju své scenery... Už mám tři čtverce vedle sebe a vždycky jsem je musel spojit aby to dobře vypadalo...... To samé jsou hranice mezi LOD9 ve scenery. Málokde tam poznáš hranici mezi jednotlivými čtverci.
A je mi jedno jestli napojuju můj na můj nebo můj na cizí...
Takhle už jsem mojí 413-114 napojil na Markyho 413-113 a taky bez problémů...
Postup je stejný a autoři sousedních scenery se prostě musí domluvit, který z nich se napojí na toho druhého..
Třeba na vysočině je několik autorů, kteří se takhle musí domluvit. Nejjednodušší bude když se rozdělané scenerie budou napojovat na ty už hotové.....
Jinak to nejde....
Hele, tohle jsou věci které by snad měly být každému jasné, nechápu proč se o tom vůbec bavíme...
Jestli k tomu ještě něco máš ozvi se mi na ICQ 323-066-588
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *****PRO PITTBULA******   13. 2. 2004 / 21:19
Dalibor
Přesně tak, pokud nebude váznout komunikace, bude všechno O.K
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ