FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy Jeden příspěvek | Celý strom
Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 00:30
Aardvark   
"Jakýsi paprd dělá nový addon, posílám screeny z plochy a hotový to bude po žních"
(tonde)
-----------------------

Ahojte,

Jenom bych chtěl upozornit, že na něm stále pracuji a model zatím nezadržitelně roste- nemyslím objemem, ale počtem polygonů samozřejmě. Někdo by možná mohl namítnout, že jsem sem naposílal už hodně screenů a výsledky nikde, a tak na to rovnou zareaguji: Screeny, které jsem posílal předtím, byly ještě ze staré verze( v pořadí 3.) mého modelu, ale po čase se mi to přestalo líbit ( celý model postrádal tvarovou podobu skutečnému letadlu a bez ní to nejde), a tak jsem začal znova od nuly polygonů. Nutno dodat, že se mi dostaly do ruky nové materiály, a tak jsem začal podle nich. Prozatimní výsledek můžete zhlédnout na konci příspěvku.

Model:
-zatím 41222 polygonů( i s VC)
-detailní zpracování podvozku
-animovaná kinematika zavírání zadního podvozku se vším(doufám), co bylo na reál MiGu
-animovaný tlumič bočních kmitů na přední podvozkové noze
-všechny standartní animace
-animace odjížděcí zadní části trupu, odkrytí motoru
-připravují se animace protipumpážních a samonasávacích dvířek


Ještě spousta věcí potřebuje otexturovat, zatím jsou pouze v šedé barvě. S modelem připravuji vydat scenerii jednoho československého letiště na kterém tento letoun působil a proto se tvorba trochu protahuje. Její část(stojánka) je vidět na 3. screenu.

Ivan
7421 B / 600 x 215 / 1.JPG
17088 B / 600 x 397 / 2.JPG
24777 B / 600 x 427 / 3.JPG
14310 B / 579 x 500 / 4.JPG
13047 B / 512 x 500 / 5.JPG
13118 B / 600 x 362 / 6.JPG
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 00:36
zuNus   
nadhera
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 08:31
BedaPZ
Nádhera , modré tlakové nádoby na kyslík v podvozkové šachtě , super
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 06:48
Sakul
Nemám co bych dodal, prostě nádhera....a už aby bylo po žních
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 08:45
BedaPZ
Zdravím , ještě jednu připomínku , na podvozku nebyla vzpěra modrá , vše modré bylo nějak spojeno s kyslíkem , tj. tlakové nadoby , rozvod , plnicí hrdlo atd , kyslík se rozděloval na část pro pilota a část pro motor , ještě byl kyslík ve vystřelovacím sedačce , např. vše černé zase byla vzduchává část , např. pro brzdy , žlutá barva byla pro hydraulika , červená pro hasičáky a jeho rozvod , atd,
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 09:15
steffan   
Dobrý den,
ve Vašem profilu jsem se dočetl, že jste skutečně odborník. Mám tedy dva dotazy:
1. Hydraulické potrubí žluté? Albatros i MiG-23 mají žlutou palivovou instalaci. Přijde mi to divné.

2. Brzdy vzduchové? U MiGu-21?

Děkuji předem za odpověď prostou místně obvyklých emocí.

S pozdravem

Vladimír Steffan

P.S. Není ten modrý element podvozku pracovní válec, který dosud nemá texturu? To by asi dokázal říct nejpřesněnji autor - berte to jako spekulaci.
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 09:56
BedaPZ
S tou žlutou barvou máte pravdu. Tak upřesňuji :
žlutá - palivo , šedá - hydraulika , černá - vzduch , modrá - kyslík , červená - protipožární .
Brzdy - podle mne vzduchové , v těch tlakových nádobách bylo 150 "atmosfer " ,
kdyžto pilot třeba v zimě " vybrzdil " tak sotva dojel na stojánku .
A ještě k těm barvám v podvozcích , někdy po nějaký velký revizi to v těch závodech taky přestříkali skoro všechno jednou barvo , zpravidla šedou a bylo .

 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 13:04
Ruzynskej
Hnědá-olej
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 11:29
Aardvark   
2- jj brzdy byly vzduchové, alespoň to vyplývá z mých materiálů, podle kterých tvořím
"Pneumatická soustava se skládá z hlavního a záložního vedení. Uvádí v činnost hlavní i nouzové vysunutí podvozku a ovládání brzd podvozku. Kromě toho hlavní větev umožňuje otevírání překrytu kabiny, její utěsnění, odmrazování čelního štítku, přetlakování obleku VKK, nabíjení kanónu, vypouštění a odhoz padáku a nouzové odhození překrytu kabiny. Hlavním zdrojem tlaku je vzduch poháněný od kompresoru motoru pracující s tlakem 1,02 nebo 1.56 Mpa, zatímco záložní systém využívá tlakových lahví.
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 20:53
BedaPZ
O kompresoru u Mig 21 nic nevím , kde přesně byl umístěn , nechám se poučit . Ale co vím , že po každém letu se doplňoval vzduch / tlak / kdyby to byl záložní systém , tak se asi nic nedoplňovalo. Ale já jsem pracoval přes přístroje .
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 21:03
PavelBa
To je pěkná volo..a, vzduch od motoru. Tlakový vzduch byl v lahvích, na 150 Mpa se to myslím plnilo. R13 byl fajn motor ale vzduch do pneumatického systému by myslím nedopompoval
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 21:11
Aardvark   
Tak máte pravdu, ptal jsem se táty a ten mi potvrdil, že žádný vzduch od kompresoru nešel a proto se po každém letu musely doplnit tlakové lahve. Hold knížka, ze které čerpám, je dobrá, ale má své chybky
Jenom drobnost, R13-ky se začaly používat tuším až u MiG-21 MF.
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   22. 7. 2008 / 12:54
pepekcepek
Jj, vzduchové flašky se musely před každým letem doplňovat na pracovní tlak 110-130 atm. do obou větví jak hlavní tak i záložní. 1= Dobržďování bylo vzduchem z hlavní větve, ale tím že éro se při pojíždění řídilo výlučně vyšlapováním přes PU-7 bylo pracovní médium (vzduch) dost brzo vyčerpáváno. Proto v případě úbytku tlaku pod mez 50 atm. se brzdilo nouzově z nouzové větve. 2= Vzduchem od pátého stupně kompresoru se přiváděl vzduch do radiátoru pro přetlakování a vyhřívání kabiny. U motoru R-13 byl navíc vzduch od kompresoru využíván pro ofukování vztlakových klapek systému SPS. Motor R-13 F-300 byl využit u nás v letounech MiG-21 MF a pozdějších verzích spárek MiG-21 UM. řady 93--. Dřívější řady MiG-21 UM měli motory R-11 F-300.
S pozdravem EEE
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 21:06
PavelBa
Ale ta mašina je fakticky supr !!
 

Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy   19. 7. 2008 / 11:17
Aardvark   
K tomu pracovnímu válci- jak už psal steffan, je to zatím neotexturované, takže to má takovou difuzní barvu-nebylo tím myšleno spojení s kyslíkovou soustavou
 

Co nového? MiG-21 F-13+ něco navíc...:)   22. 7. 2008 / 21:42
Aardvark   
Všem, kteří si otevřeli tento příspěvek se oznamuje, že pokud se tento addon dostane na veřejnost, bude to první addon na světě, jehož součástí bude skvělá papírová vystřihovánka tohoto letounu v měřítku 1:72, kterou navrhl a vypracoval tonde- "APPLAUSE"
31805 B / 600 x 450 / efka_hotovo.jpg
 

Co nového? MiG-21 F-13+ něco navíc...:)   22. 7. 2008 / 22:14
Priskac   
hmm... nic moc, ani kokpit to nema, autor sa s tym mohol aj viacej pohrat...
 

Co nového? MiG-21 F-13+ něco navíc...:)   22. 7. 2008 / 23:00
zuNus   
skvele
 

Co nového? MiG-21 F-13+ něco navíc...:)   22. 7. 2008 / 23:13
pilot_master   
je to tazsie navrhnut alebo poskladat ?
 

Co nového? MiG-21 F-13 -další screeny   22. 7. 2008 / 21:42
Aardvark   
22138 B / 600 x 440 / a1.JPG
22935 B / 600 x 395 / a2.JPG
17657 B / 600 x 341 / a3.JPG
20221 B / 510 x 500 / a4.JPG
 

Co nového? MiG-21 F-13 -další screeny   22. 7. 2008 / 22:59
zuNus   
super :-*
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ