Tohleto jsem zkoušel se svými čudlíky a vcelku mě udivilo, že některé čudlíky, ač nejsou nikde vidět fungují. Třeba zmiňované kompresory (teď nevím kde), u CVA l410 třeba nějak fungují i nádrže, ale nenašel jsem rozumné využití. Pak tam třeba fungují palivové ventily (ty používám).
U Z43 nejde namapovat invertor (což je škoda), jinak mi tam taky funguje kde co přes čudlíky.
Taky jsem si zvykl lítat ve virtuálních kokpitech, hlavně proto, že se tam dá rozumně rozhlížet (našel jsem použití na rotační ručku na joysticku - právě rozhlížení vlevo vpravo).
Teda ne, že by z l410 bylo nějak extra vidět. To je na tom fakt líp ta z43. S cessnou moc nelítám. Když se chci rozhlížet, tak "sednu" do Aero C3A. Ta má virt kokpit takoý "jednoduchý" (žádné extra věrné páčky a pedály), ale funkční. Akorát se mi zdá, že tohle letadlo lítá nějak podezřele rychle. Je to modelem, nebo je to tak rychlé? |
|