| | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 00:30 | |
| | "Jakýsi paprd dělá nový addon, posílám screeny z plochy a hotový to bude po žních"
(tonde)
-----------------------
Ahojte,
Jenom bych chtěl upozornit, že na něm stále pracuji a model zatím nezadržitelně roste- nemyslím objemem, ale počtem polygonů samozřejmě. Někdo by možná mohl namítnout, že jsem sem naposílal už hodně screenů a výsledky nikde, a tak na to rovnou zareaguji: Screeny, které jsem posílal předtím, byly ještě ze staré verze( v pořadí 3.) mého modelu, ale po čase se mi to přestalo líbit ( celý model postrádal tvarovou podobu skutečnému letadlu a bez ní to nejde), a tak jsem začal znova od nuly polygonů. Nutno dodat, že se mi dostaly do ruky nové materiály, a tak jsem začal podle nich. Prozatimní výsledek můžete zhlédnout na konci příspěvku.
Model:
-zatím 41222 polygonů( i s VC)
-detailní zpracování podvozku
-animovaná kinematika zavírání zadního podvozku se vším(doufám), co bylo na reál MiGu
-animovaný tlumič bočních kmitů na přední podvozkové noze
-všechny standartní animace
-animace odjížděcí zadní části trupu, odkrytí motoru
-připravují se animace protipumpážních a samonasávacích dvířek
Ještě spousta věcí potřebuje otexturovat, zatím jsou pouze v šedé barvě. S modelem připravuji vydat scenerii jednoho československého letiště na kterém tento letoun působil a proto se tvorba trochu protahuje. Její část(stojánka) je vidět na 3. screenu.
Ivan |
| |
|
| | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 00:36 | |
| | | |
|
| | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 08:31 | |
| | Nádhera , modré tlakové nádoby na kyslík v podvozkové šachtě , super |
| |
|
| | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 06:48 | |
| | Nemám co bych dodal, prostě nádhera....a už aby bylo po žních |
| |
|
| | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 08:45 | |
| | Zdravím , ještě jednu připomínku , na podvozku nebyla vzpěra modrá , vše modré bylo nějak spojeno s kyslíkem , tj. tlakové nadoby , rozvod , plnicí hrdlo atd , kyslík se rozděloval na část pro pilota a část pro motor , ještě byl kyslík ve vystřelovacím sedačce , např. vše černé zase byla vzduchává část , např. pro brzdy , žlutá barva byla pro hydraulika , červená pro hasičáky a jeho rozvod , atd, |
| |
|
| | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 09:15 | |
| | Dobrý den,
ve Vašem profilu jsem se dočetl, že jste skutečně odborník. Mám tedy dva dotazy:
1. Hydraulické potrubí žluté? Albatros i MiG-23 mají žlutou palivovou instalaci. Přijde mi to divné.
2. Brzdy vzduchové? U MiGu-21?
Děkuji předem za odpověď prostou místně obvyklých emocí.
S pozdravem
Vladimír Steffan
P.S. Není ten modrý element podvozku pracovní válec, který dosud nemá texturu? To by asi dokázal říct nejpřesněnji autor - berte to jako spekulaci. |
| |
|
| | | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 09:56 | |
| | S tou žlutou barvou máte pravdu. Tak upřesňuji :
žlutá - palivo , šedá - hydraulika , černá - vzduch , modrá - kyslík , červená - protipožární .
Brzdy - podle mne vzduchové , v těch tlakových nádobách bylo 150 "atmosfer " ,
kdyžto pilot třeba v zimě " vybrzdil " tak sotva dojel na stojánku .
A ještě k těm barvám v podvozcích , někdy po nějaký velký revizi to v těch závodech taky přestříkali skoro všechno jednou barvo , zpravidla šedou a bylo .
|
| |
|
| | | | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 13:04 | |
| | Hnědá-olej |
| |
|
| | | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 11:29 | |
| | 2- jj brzdy byly vzduchové, alespoň to vyplývá z mých materiálů, podle kterých tvořím
"Pneumatická soustava se skládá z hlavního a záložního vedení. Uvádí v činnost hlavní i nouzové vysunutí podvozku a ovládání brzd podvozku. Kromě toho hlavní větev umožňuje otevírání překrytu kabiny, její utěsnění, odmrazování čelního štítku, přetlakování obleku VKK, nabíjení kanónu, vypouštění a odhoz padáku a nouzové odhození překrytu kabiny. Hlavním zdrojem tlaku je vzduch poháněný od kompresoru motoru pracující s tlakem 1,02 nebo 1.56 Mpa, zatímco záložní systém využívá tlakových lahví. |
| |
|
| | | | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 20:53 | |
| | O kompresoru u Mig 21 nic nevím , kde přesně byl umístěn , nechám se poučit . Ale co vím , že po každém letu se doplňoval vzduch / tlak / kdyby to byl záložní systém , tak se asi nic nedoplňovalo. Ale já jsem pracoval přes přístroje . |
| |
|
| | | | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 21:03 | |
| | To je pěkná volo..a, vzduch od motoru. Tlakový vzduch byl v lahvích, na 150 Mpa se to myslím plnilo. R13 byl fajn motor ale vzduch do pneumatického systému by myslím nedopompoval |
| |
|
| | | | | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 21:11 | |
| | Tak máte pravdu, ptal jsem se táty a ten mi potvrdil, že žádný vzduch od kompresoru nešel a proto se po každém letu musely doplnit tlakové lahve. Hold knížka, ze které čerpám, je dobrá, ale má své chybky
Jenom drobnost, R13-ky se začaly používat tuším až u MiG-21 MF. |
| |
|
| | | | | | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 22. 7. 2008 / 12:54 | |
| | Jj, vzduchové flašky se musely před každým letem doplňovat na pracovní tlak 110-130 atm. do obou větví jak hlavní tak i záložní. 1= Dobržďování bylo vzduchem z hlavní větve, ale tím že éro se při pojíždění řídilo výlučně vyšlapováním přes PU-7 bylo pracovní médium (vzduch) dost brzo vyčerpáváno. Proto v případě úbytku tlaku pod mez 50 atm. se brzdilo nouzově z nouzové větve. 2= Vzduchem od pátého stupně kompresoru se přiváděl vzduch do radiátoru pro přetlakování a vyhřívání kabiny. U motoru R-13 byl navíc vzduch od kompresoru využíván pro ofukování vztlakových klapek systému SPS. Motor R-13 F-300 byl využit u nás v letounech MiG-21 MF a pozdějších verzích spárek MiG-21 UM. řady 93--. Dřívější řady MiG-21 UM měli motory R-11 F-300.
S pozdravem EEE |
| |
|
| | | | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 21:06 | |
| | Ale ta mašina je fakticky supr !! |
| |
|
| | | | Co nového? MiG-21 F-13 pár screenů z mé plochy 19. 7. 2008 / 11:17 | |
| | K tomu pracovnímu válci- jak už psal steffan, je to zatím neotexturované, takže to má takovou difuzní barvu-nebylo tím myšleno spojení s kyslíkovou soustavou |
| |
|
| | | Co nového? MiG-21 F-13+ něco navíc...:) 22. 7. 2008 / 21:42 | |
| | Všem, kteří si otevřeli tento příspěvek se oznamuje, že pokud se tento addon dostane na veřejnost, bude to první addon na světě, jehož součástí bude skvělá papírová vystřihovánka tohoto letounu v měřítku 1:72, kterou navrhl a vypracoval tonde- "APPLAUSE"
|
| |
|
| | | | Co nového? MiG-21 F-13+ něco navíc...:) 22. 7. 2008 / 22:14 | |
| | hmm... nic moc, ani kokpit to nema, autor sa s tym mohol aj viacej pohrat... |
| |
|
| | | | Co nového? MiG-21 F-13+ něco navíc...:) 22. 7. 2008 / 23:00 | |
| | | |
|
| | | | Co nového? MiG-21 F-13+ něco navíc...:) 22. 7. 2008 / 23:13 | |
| | je to tazsie navrhnut alebo poskladat ? |
| |
|
| | | Co nového? MiG-21 F-13 -další screeny 22. 7. 2008 / 21:42 | |
| | | |
|
| | | | Co nového? MiG-21 F-13 -další screeny 22. 7. 2008 / 22:59 | |
| | | |
|
|