Jak uz tu bylo receno, je dulezite rozlisovat "instalaci" a "instalaci". Instalace v pravem slova smyslu je, ze mas nejaky software, ktery je dodavan v balicku, ktery ma svuj instalator, a ten zapise jednotlive soucasti tohoto softwaru na prislusna mista, a jeste k tomu pridava nejake zaznamy do registru. Tyto zaznamy do registru jsou pak tim hlavnim duvodem pro to, aby si pri odinstalaci pouzil unistaller, ktery je zase odebere (ne vzdy ale funguje 100%), protoze nejde ani tak o ty soubory, co ten software pouziva, ty jen zabiraji misto, ale zaznamy v registrech se kupi a realne zpomaluji system.
Na druhou stranu, pokud si stahnu nejakou scenerku v zipu, rozbalim, mam tam dva adresare, scenery a texture, tyto nekam nakopiruju a pres scenery library pridam do FS, tak tomuhle se neda rikat instalace v pravem slova smyslu, i kdyz to svym zpusobem taky je. Nicmene, pri tomto zpusobu pridani scenerek vim presne co jsem si kam nakopiroval, idealne nemenim nic v FS defaultnich souborech, a pokud chci tuto scenerku odstranit, tak ji bude staci deaktivovat v scenery library, nebo ji primo odebrat z library, a scenery a texture adresar smaznout. Tim, ze si nic v FSce nemenil, tak tam ani neni co by tam zustalo a FSka je stejne cista jako predtim. Osobne mam tuto formu pridavani scenerek nejradeji a nektere scenerky, ktere ani moc nechcu a jsou dodavany jen v installeru diky tomuto faktu ani nepridavam. Pak je dobre, jak uz psal Jirka, nainstalovat uplne nekam jinam, tam vidim co chce ten installer kam dat a rucne si to tam presunu a kdyztak vim, co bylo zmeneno. |
|