Jo, ty podmínky pro určitě kategorie jsou přesně dané.
Cat I: DH ne méně než 200 ft, VIS (dohlednost) ne menší než 800 m nebo RVR (dráhová dohlednost) ne menší než 550 m
CAT II: DH min 100 ft, RVR min 300 m
CAT III A: DH min 50 ft, RVR min 200 m
CAT III B: DH méně než 50 ft nebo vůbec, RVR menší než 200 m, ale větší než 75 m.
CAT III C: DH i RVR může být 0 (masakr )
Pokud jsou podmínky pro CAT II nebo CAT III, tak se do ATISu zavádí zpráva Low visibility procedures, takže piloti vědí, jak to vypadá. Navíc se k tomu rovnou udává i RVR, kterou mají k dispozici i řídící a předávají ji pilotům v průběhu přiblížení. Přičemž pilot může pokračovat až do outer markeru, pokud je RVR nižší než je možná (je třeba 200 m, ale má jen CAT II). Pokud v outer markru se RVR nezvedne na požadované minumum, musí provést postup nezdařeného přiblížení a zkusit to ještě jednou, jestli se to nevylepší a nebo divertovat.
Pokud v outer markeru bude potřebná RVR, pokračuje až do DH, bez ohledu na to, jak se mění RVR v průběhu finálního přiblížení. A v DH buď vidí nebo ne a podle toho se zařídí ![](images/smile/01.gif)
Lovim to z hlavy, tak pokud jsem něco zvoral, tak mě opravte ![](images/smile/01.gif) |
|