FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Low visibility landing video Jeden příspěvek | Celý strom
Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 13:28
maco
Přistání za dohlednosti 175m - dráha je vidět až v momentě dotyku. Na to bych fakt neměl žaludek. http://www.youtube.com/watch?v=EgeT-F9-1KI&feature=related

Tady taky hustý, ale kdyby mi v kokpitu hrála takhle muzika, tak by to bylo lepší.
http://www.youtube.com/watch?v=IpzPTF6DOdU&feature=related
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 13:31
Mikel   
No tak pilot kterej v tomhle přistane, tak to je teda machr, já už bych dávno panikařil kde je RWY (no ale znáte tu věcičku který se nadává ILS, tak proto tady asi je )
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 13:53
FSPilot   
No ona je ještě věcička, které se říká Autopilot a když umí tzv. Autoland, tak je to ještě lepší a pak se do takových situací může Nejsem si teď jistý, ale bez zapnutého AP na takové minima pilot ručně nesmí, je to tak?
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 15:52
Matthew
Je to tak, CAT I se může letět na ruku celý, CAT II se musí letět přiblížení na autopilota a samotné přístání může být v ruce a u CAT III se přistává na autoland.
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 16:08
Flogger   
aha a tedy kazdy letadlo a kazde letiste je schvaleny na nejaky CAT? Definovany to bude asi v AIPu ze? Jak je na tom TU154, to asi muze jen CATII, kdyz nema utolad co? dikes
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 16:24
Matthew
Jo, a ještě k tomu posádka musí mít kvalitfikaci pro konkrténí CAT. Co se týče toho Tůčka, tak bez autolandu nemůže ani CAT IIIa.
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 16:28
maco
Já myslím, že by ani nechtělo Ale vehykl je to krásný.
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 22:26
Flogger   
a kde se da zjistit, kdyz se blizim k letisti jestli podminky na nem jsou na CAT I, II nebo III? Vim ze letim v eru s CAT II, vim ze pristavam na letisti, na kterym je mozny pristavat i v CAT III, ale kde se dozvim, jestli ta mlha co tam je je uz treba CAT III, cili musim letet do pryc? Rikaj to v ATISu?
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 22:28
donCarlos
V ATISu říkají všecko, ale na tobě je abys věděl podmínky pro CAT I/II/III a podle toho soudil.
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 23:44
Flogger   
Aha, takze je nekde napsao, ze kdyz je dohledost tolik a tolik, je to CAT III? A ja si a zaklade popisu pocasi z ATISu urcim co to je za CAT?
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 08:58
Matthew
Jo, ty podmínky pro určitě kategorie jsou přesně dané.
Cat I: DH ne méně než 200 ft, VIS (dohlednost) ne menší než 800 m nebo RVR (dráhová dohlednost) ne menší než 550 m
CAT II: DH min 100 ft, RVR min 300 m
CAT III A: DH min 50 ft, RVR min 200 m
CAT III B: DH méně než 50 ft nebo vůbec, RVR menší než 200 m, ale větší než 75 m.
CAT III C: DH i RVR může být 0 (masakr )

Pokud jsou podmínky pro CAT II nebo CAT III, tak se do ATISu zavádí zpráva Low visibility procedures, takže piloti vědí, jak to vypadá. Navíc se k tomu rovnou udává i RVR, kterou mají k dispozici i řídící a předávají ji pilotům v průběhu přiblížení. Přičemž pilot může pokračovat až do outer markeru, pokud je RVR nižší než je možná (je třeba 200 m, ale má jen CAT II). Pokud v outer markru se RVR nezvedne na požadované minumum, musí provést postup nezdařeného přiblížení a zkusit to ještě jednou, jestli se to nevylepší a nebo divertovat.
Pokud v outer markeru bude potřebná RVR, pokračuje až do DH, bez ohledu na to, jak se mění RVR v průběhu finálního přiblížení. A v DH buď vidí nebo ne a podle toho se zařídí
Lovim to z hlavy, tak pokud jsem něco zvoral, tak mě opravte
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 18:00
Michael   
A co letadla, která jsou certifikovaná pro CAT III, a nemají autothrottle?
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 19:29
donCarlos
Příklad?
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 21:35
FSPilot   
A existuje vůbec takové letadlo? Já nevím, ptám se Ale pokud mě paměť nešálí, tak mimo jiných mnoho podmínek pro certifikaci této kategorie musí být letadlo autothrottle vybaveno, takže letadlo by bez toho certifikát na CAT III nedostalo Ale můžu se mýlit
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 08:48
Matthew
Pokud jsou certifikovaný pro CAT III, tak mají autoland a musejí mít teda i logicky autothrottle.
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 16:06
Mikel   
Tá jo fakt ?? A jak si říkal že se to jmenuje, něco jako Autoland ?? tak to jsem dřív výhradně používal, ale ted si užívám manuálu
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 17:38
FSPilot   
Já autolandu využívám, když mi FPS klesne pod "bezpečnou mez" a nedokázal bych to ručně posadit. Občas je to třeba v LKPR, jak mám 3 FPS, tak se to už jaxi dost dobře posadit nedá Autoland to krásně vyřeší
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 17:44
Mikel   
No sice jsem to nechtěl psát, ale já to používal za těch samých podmínek Ted jsem si trošku pohrál s nastavením grafiky v FSce a autoland na LKPR už nikdy víc !!
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 11:10
pilot_master   
jj svata pravda ! Ray pri jednom evente som mal taktiez FPS minimalne a na ruku som to zvoral tak dalsi okruh som siel na autoland
btw: moze byt situacia ked je lietadlo vybavene CAT III a,b,c a kvoli pocasiu nemoze ajtak pristat ? Moze to byt napriklad kvoli vetru ?
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 12:14
FSPilot   
Může Autopilot nezvládá silnější poryvy větru (přesné čísla nevím, to se liší typ od typu a taky záleží na autopilotovi, jak je udělaný) a tak se může stát, že při třeba silném bočním nárazu větru se odpojí a jen to zapípá a leť si dál jak chceš.
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 19:08
L3V3L
Teda ) jak se pak dostanou ven z runwaye ke gate!? Vždyť neni pořádně viďet ani na zem a už vůbec né na tabulky s označením twys..smekám..
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 19:54
Switch   
To je právě jeden z důvodů, proč se nepoužívá C kategorie. Kdyby se letadlu něco stalo, tak by museli hasiči udělat rojnici a pročesávat letiště, aby ho vůbec našli
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 19:50
pilot_master   
ty woe ! vtedy musite elektronike a ILS doverovat

btw: preco ich nenechali divertoat na nejake ine letisko ???? Prio takejto dohladnosti je to povinnost alebo nie ?
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 21:32
FSPilot   
Jak jsi mohl vidět, dostali se bezpečně na zem, takže byli na takové podmínky vycvičení Divertovat by museli, pokud by neměli na toto výcvik, nebo nebylo letadlo a letiště na takové podmínky certifikované. Ale všechno to splnili, takže společnost tak nepřišli o obrovské finance
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 09:20
Luděk Ch.
A proč? O čem se tady celou dobu píše? Jsou kategorie přiblížení s různými dohlednostmi až po nulovou a pokud je letiště, letadlo i posádka na to certifikována, může bezpečně přistát. Kdyby bylo povinností divertovat, tak by divertovali.
 

Low visibility landing video   17. 7. 2008 / 21:19
Lukas.wz   
Jako to přistání do nikam je hustý.. Ale jak jsem na to tak koukal, tak nejvíc se mi to kupodivu nelíbilo až na zemi.. Prostě jsem čekal, že se tam vynoří barák nebo náklaďák nebo tak něco.. V luftě mi to přišlo o dost bezpečnější..
Vím že to je ale celý kravina..
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 10:07
David Šollar   
takovýhle fajn počasí bylo zhruba v jednu ve Štokholmu mlha + tma mno .... dobrý kafe
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 12:47
kajbo
nieco podobne som zazil na IVAO vnoci pri pristavani na Luthon
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 14:00
Toomitsch
A to je co za letiste? Tam delaji Athlony?
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 14:12
kajbo
London-Luthon
 

Low visibility landing video   18. 7. 2008 / 14:14
Toomitsch
Londo-Luton
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ