Sakra, postavte pro Zunuse trenazer na blanika.... zaplatim mu ze sveho 3 hodiny ale pred tim do nej nacpu pul melouna a kilo tresni. Bude to hardcore, tak ze dostane do kokpitu bazanta, aby si uzil real....
Apropo, nevim proc to porad resite. Kazdemu kdo se pokousel podnikat, nebo podnika je naprosto jasne, ze rtopinka je fanda do litani a s "podnikanim" to ma pramalo spolecneho. Kaze podnikani zacina podnikatelskym zamerem, kde se na jednu stranu davaji naklady, podnikatelske riziko, pruzkum trhu, navratnost, na druhou pak predpokladany zisk. Nemusi byt clovek absolventem VSE, aby si dokazal spocitat, ze toto, rozhodne byznys neni. Mira rizika v tomto podniku vyse nakladu a nejistota prijmu je natolik vysoka, ze stavet takovyto projekt pouze za ucelem zisku je cire blaznovstvi. Znam spoustu filantropu, kteri se pousteji do jeste vetsich ptakovin a paklize tyto ptakoviny nabidnou za penize i ostatnim, tak jen proto, aby se vratilo alespon neco z utopenych penez. A jestli nekdy v budoucnu rtopinka bude (po odecteni porizovacich a provoznich nakladu) v plusu pak to budu brat jako obrovsky uspech a do jiste miry nahodu a souhru stastnych okolnosti. Uvedomte si prosim, ze uspesne podnikani znamena, ze do peti let musite mit z kazde vlozene koruny doma alespon 1.25Kc, lepe 1.5Kc a to pekne prosim pokud mozno s minimalni mirou rizika. Ty kecy ktere tu na toto tema ctu muzou napsat pouze lide, kteri se nikdy o zadne podnikani nepokouseli, coz je do jiste miry omlouva. (pak je tu druha skupina, ktera to pise jen z pouhe zavisti a typickeho ceskeho "kdyz mi chcipla koza, at sousedovi chcipne taky)
a jeste k pomeru ceny na SIMu a v reale... srovnavejte srovnatelne. Tedy, hodinu na SIM 737NG a pujceni na hodinu 737NG. Ono je to o necem uplne jinem, IFR LKPR-LZTT v simu nema VUBEC NIC spolecneho s hodinou treba v realnem Blaniku. (ted reresim co je lepsi, nebo horsi, je to proste jen nesrovnatelne) |
|