FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GPS v 737-800 PMDG ?? Jeden příspěvek | Celý strom
GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 17:01
Bjorn
Ahoj,
prosím Vás mám tento addon a nemohu najít nikde v panelu GPS jako u defaulta 737čky. Prosím kde a jak se dá zobratit děkuji
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 17:02
FSPilot   
To bude tím, že Boeing 737-800 GPS nemá K čemu by ti byla? Ta defaultní je stejně nepoužitelná
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 17:20
A.J.Scandall   
737-800 GPS má, by ses divil Samozřejmě ovšem, že takovou, na jakou se Bjorn ptal, nemá.
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 17:54
FSPilot   
Neberu reálné éro, ale PMDG Sice je to hoodně dlouho, co jsem s tím zkoušel něco spáchat a i tak mám na tom celkově jestli 2hod., tak to je moc, ale i tak mám dojem, že PMDG 737 GPSku nemá (v základní výbavě)
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 18:07
Bjorn
Ja jen potrebuji nakou mapu abych vedel kam letim a hlave zobrazeni ILS paprsku. Jinak jeste by me zajimalo jak se da chodit po tom letadle mezi sedackama a tak. Dik
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 18:46
donCarlos
simte, osu dráhy ti to stejně ukazuje... A procházet mezi sedačkama, doporučuju zadarmo F1view (googli)
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 21:54
FSPilot   
Zobrazování ILS stačí naladit správnou ILS frekvenci a ukazují to přístroje přímo k tomu určené A jestli lítáš jen tak, jak vidíš mapu v GPS, tak ti je PMDG na nic Doporučil bych pomalu zkusit zabrousit do létání podle přístrojů
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 21:56
pseudoMates
A GPS je podle tebe parní válec..?
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 21:57
FSPilot   
Když s defaultní GPSkou slítneš R-NAV trať s odletovkama a příletovkama, smeknu
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 22:03
pseudoMates
Mno.. já na ní nelítám, ale řekl bych, že to není nemožné..
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 22:41
maco
Smekni, neboť já jsem zaletěl konkrétně VOZ2A a včera i BODAL2S jenom podle VOR/DME s Piperem 34. Jeppesen má totiž úžasné mapky. Pak už jenom stačí se v tom umět orientovat, ladit a štelovat budíky Fakt to jde a navíc je to větší zábava než koukat do FMC.
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 00:00
tvojplaton   
Tak ten BODAL2S by som este chapal, ale ze si korektne zaletel VOZ2A s GPS, to sa mi nechce verit... Rad by som vedel, ako sa ti podarilo zadefinovat do GPS body PR801 a PR614. To si editoval data priamo v GPSkovom BGLku?
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 06:45
maco
No já nepsal, že jsem to zalítl podle GPS, ale podle VOR/DME a GPS jsem k tomu vůbec nepotřeboval. Popis napíšu níže...
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 01:08
FSPilot   
Zalítnout NON R-NAV příletovku nebo odletovku pomocí VOR/DME je běžné, ale zalítnout R-NAV příletovku nebo odletovku podle VOR/DME mi příjde trošku divné, když ty body jsou dány jen GPS souřadnicemi Ale slítnout cokoliv z toho předešlého pomocí default GPS... to je podle mě na hlavu Jedině, že by sis nastavil celou příletovku předem a měl ji pak vykreslenou v té GPSce, nebo použil jinou GPSku, popř. velmi rychle a šikovně dávat "DCT" na default GPSce
No, popiš přesněji, jak a s čím jsi to slítnul a smeknu
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 06:57
maco
Jak jsem psal výše, tak GPS jsem k tomu příletu nepoužil. Letěl jsem z LKMT do LKPR. Jedině direct HLV - BODAL bez GPS nejde, ale po přeletu BODALu jsem letěl klasickou navigací po radiálu 295 na VLM, poté jsem nasadil na radiál 305 a letěl dále. Na druhé soupravě jsem měl VOZ a na radiálu 305 VLM 20NM od VOZ jsem věděl, že přelítávám KENOK a pokračoval jsem dál. Na druhé soupravě jsem naladil OKL a 6.3NM od OKL jsem byl na bodu PR604 a začal jsem točit na kurz 062 a pokračoval bych (kdyby mě nezačal vektorovat ATC) na tomhle kurzu, až do přeletu radiálu 345 VOZ, tam by byl RASIM na kterém bych točil na kurz 345 do vzdálenosti 40 NM VOZ a pak doleva kurz 288 až do nalítnutí ILS 24 LKPR. Ta odletovka byla podobným způsobem. Jednoduché jak facka a dá se to zaletět i s default Cessnou.
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 07:26
Zaremba   
Nic nového pod sluncem. Dokud se tu prakticky nezakázalo NON-RNAV (věčná škoda požitkářům z letu) tak jsme to podobně létali všichni. Bohužel NON-RNAV odletovky a příletovky ve své podstatě nejsou (pokud nechce někdo valit přímo OKL) tak se otrocky používá různá CDU. To se podepsalo na kvalitě pilotů, bo naprostá většina nemá absolutně tušení kde se nachází, pokud zrovna neletí nad nějakým publikovaným bodem.
Je to už dlouho, ale při NON-RNAV úterku to byla opravdu legrace. Diskuse k tomu by se dala určitě dohledat.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 09:38
SONP   
Zrušení NONRNAV je jedním z případů, kdy so otrocké následování reálu podepsalo na kvalitě pilotů. Zatímco v reálu piloti musí projít klasickým IFR výcvikem a pochopit základy radionavigaci, pak na IVAO jsou piloti redukování na datlovače do CDU, aniž by museli mít páru o tom, jak se vlastně létá na VOR, ARK, atd.

Byl jsem a jsem zastáncem toho, aby se na IVAO používaly kromě map aktuálních též mapy staršího data, které lze zalétnout bez FMC/CDU. To i proto, že řada pokročilých pilotů používá addony např. starších mašin, které RNAV vymoženosti neumožňují, a jsou odsouzeni k potupnému "straight ahead to 5000 ft", aniž by si pořádně zalítali.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 10:15
Zaremba   
Tato slova do kamene tesati. Popřípadě by si je měl každý vytisknout a pověsit vedle monitoru.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 10:20
Zaremba   
Teď jsem ze šuplíku ještě vyštrachal svoje letové plány, samozřejmě NON-RNAV. Všechno podle reálných letových tratí mám jich přesně 46 tedy LKPR - 23 dalších letišť a zpět. Nejdelší má skoro 2700 NM i tohle je jeden z důvodů, proč častěji nyní létám offline. Ono mi stačilo včera LKPR - LZIB dostal jsem se do hladiny, udělal checklist a půl hodiny se kopal do prdele, než jsem začal vyklesávat. Naštěstí bylo v Bratislavě emergenci, tak jsem si zaholdoval (ovšem opět pouze podle HT-1000) Nakonec radarové vektorování na ILS 31 to už jsem byl ospalý, víc než je zdrávo a skoro jsem následoval FS Pilota a možná i trochu proto jsem se sveřepě snažil chytit ILS 31 na FRQ ILS 22 a ne a ne. Taky proč, tam vůbec do ILS mapy na 31 píšou i frekvenci 22? Tímto se řídícímu (myslím Borkovi) znovu omlouvám.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 10:39
maco
A ono je nějak zakázáno lítat IFR s letadly bez RNAV vybavení, nebo co? Co já vypozoroval z reálu tak všichni lítají vším možným všude možně a nikdo si s ničím neláme hlavu. Když někdo není schopný letět jak se po něm chce, tak se vektoruje klidně napříč republikou a nikomu to nevadí.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 10:53
Zaremba   
Letět kurzem je totéž jako podle FMC.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 10:55
maco
Však jsem psal, že jenom v případě že nedokážeš splnit výmysl ATC.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 11:05
SONP   
No, moje reakce zase spočívá v tom, že jsem prakticky přestal létat letiště, kde neexistují NON-RNAV SID/STAR (vyjma Prahy, kde holt zkousnu radar departure), a lítám letiště malá/"zaostalá", kde třeba na IVAO není pokrytí, ale aspoň si zalétám...
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 12:32
greedy
Toto téma by chtělo samostatný stromeček bo na IVAO z 95% lítám s Tu-134 (však dochtor ví) a co mám tento model, (a je to pár měsíců) tak jsem ještě jaksi v cockpitu FMC nenašel. A co včil s tím....nejlepší řešení..??..smazat IVAO z PC..?? Myslel jsem,že lítání on-line je o fajn komunikaci mezi simptáky a ATC. K tomu se Non-Rnav hodí daleko víc než Rnav. Nehledě na to, že FS2004 dovoluje dostat do vzduchu i krásné letadla, která v reálu už jen stojí na zemi.Zalítnout si trať a přistát podle NDB FS9 umožňuje dost dobře. A skoro každý kdo spustí FS-ku (FS9) může zaregistrovat obrázek DC-3 a název hry "MSFS 2004- A Century of Flight"....tak proč se nepřipojit on-line s letadlem z roku 1960??? Nechci na síti nikoho obtěžovat, narážet do něho ani porušovat pravidla,ale sedět tupě u PC než se dostanu z bodu A do bodu Z automaticky, za pomocí FMC mě nějak nebere a vytrácí se smysl toho proč si jdu na síť zalítat.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 12:35
Toomitsch
Aby ses tady pak mohl chlubit, kolik ze uz mas na siti za pul roku od registrace nalitano (jako jeden nejmenovany)...
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 13:01
greedy
Já mám plat 10 000,- ty máš 30 000,-....statisticky máme oba 15 000,- ....takže nalítáno mám hodně ...chi..chi
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 13:49
Aldaran
Od toho tam ridici preci jsou, proste dam do pozadavku radar drparture, pripadne pozadavek na radarove vektorovani a je po problemu.... aspon se hosi na radaru tolik nenudej... Zatim nikdo moc nekušnil, ba ani v pripade, ze jsem si letel 2000NM trat poctive VOR to VOR. Vo vo voco tu vlasnte de... IVAO neni real (ted myslim napr. to, ze tam muzou litat stroje, ktery jsou davno uzemeny) proto by nemely byt vyzadovany pouze soucasne radionavigační prostredky, paklize chceme realizovat navigacni "HARD CORE" let. Ridici mne ma na radaru vidi, vidi i FPL a kdyz mam vyplneno VOR to VOR, vi v jake vysce letim, odkud a kam a muze zcela bezpecne provoz koordinovat s ostatnimi letouny. Vubec se na nej nebudu zlobit, kdyz mne kvuli provozu odkloni od kurzu, nebo kdyz mi da jinou hladinu. Z tohoto pohledu mi je proti srsti, vyplnovat pouze RNAV trate, nemam li na ne vybaveni, plahocit se s TU134/154 pod FL95 je taky nesmysl.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 18:04
Zaremba   
Tady není řeč o VOR to VOR navigaci nebo odletu za pomoci radarového vektorování, ale o HARDCORE NON-RNAV.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 22:04
Rychlokvaška
Lítej v Anglii předsedo Letiště tu jsou velká a nezaostalá a skoro všude máš VOR/DME nebo NDB/DME (někde dokonce i jen časované NDB nebo VDF), většina příletů i odletů jsou NON RNAV a to včetně holdů, apod. Moc super zábava

A pokrytí je myslím slušné dostatečně.
 

zrušení NON-RNAV na IVAO   16. 7. 2008 / 14:30
FSPilot   
Ale řeknu ti, je to příjemné se probrat po tak tvrdém spánku, ale ten šok, že jsi před pár minutama vlastně seděl u PC a řídil letadlo... no to za to nestojí Takže doporučuju víc spát
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 12:32
tvojplaton   
No mna prave zaujima ta odletovka - body, ktore su definovane nejakou radialou od VORu nie su problem... Ale stale nechapem, ako sa ti podarilo "najst" body PR801 a PR614 pri odletovke VOZ2A...
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 13:27
maco
Dobrá tedy - před vzletem z dráhy 24 si naladíš OKL a nastavíš radiál 250. Po vzletu budeš pokračovat kurzem dráhy tak, abys protnul radiál 250 ve vzdálenosti 7.2NM od OKL a to je bod PR801. Pak zatočíš doleva na kurz 165 a tímhle kurzem budeš pokračovat 12.5NM dokud neprotneš radiál 193 OKL a DME by mělo ukazovat 15NM od OKL a tady je bod PR614. Pak zatočíš doleva na kurz 125 a poletíš tak dlouho, dokud nenalítneš radiál 300 od VOZ ve vzálenosti 15.2NM, tam je bod PR615 a pak už držíš ten radiál až na VOZ. Po cestě musíš dávat bacha na snos větru, ale mám odskoušeno že zaletět se to dá hodně přesně. Doporučuju vyzkoušet.
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 19:30
tvojplaton   
Ok, ospravedlnujem sa ti... Myslel som, ze vsetky tieto body su definovane iba GPS suradnicami a az tvoja posledna odpoved ma donutila, aby som sa pozrel do AIPu, kde su skutocne vsetky tie body definovane radialami... Clovek sa stale uci...
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 14:26
FSPilot   
No to jsi mě ale nepochopil V těch mapkách jsou ty radiály zaznačené, takže se to dá (nekoukal jsem na všechny, ale vím, jak do toho občas čučím, tak jsem si toho všim a mám pocit, že jsem se o to jednou i pokoušel
Mě šlo o to, že smeknu před tím, kdo toto zalítne s defaultní GPSkou Já jsem o VOR/DME nepsal, mě šlo o použití té default GPS, která je tímto v podstatě k ničemu Max. tak pro VFR
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 19:11
maco
Ale proč by se mělo lítat podle GPSky se kterou to nejde? Já se tu snažím propagovat klasickou navigaci a vy pořád všichni chce lítat podle GPSek a FMCček a na letadlo ani nešáhnout. Takže konstatuju, že podle defaultní GPS to zaletět nejde. Pokud se vybodnu na GPS a pojedu ručně tak to zalítnout jde i když nejsem RNAV, akorát to není tak přesné a není možné se pohybovat libovolně po bodech ze kterých se trať skládá.
 

GPS v 737-800 PMDG ??   16. 7. 2008 / 21:13
FSPilot   
Já netvrdím, že se má lítat podle GPSky apod. Jen jsem předtím mluvil (psal) o tom, že ta defaultní GPSka je stejně k ničemu protože podle toho to zaletět nejde, ani kdyby chtěl A tak, že se má pomalu učit lítat klasický IFR, když teda chce lítat na PMDG
 

GPS v 737-800 PMDG ??   15. 7. 2008 / 17:17
Tragédie v JRD
http://www.flightsim.cz/forum_hledej.php?lan=0&form=1&aop=a&co=gps+pmdg&sin=1&autor=
 

GPS v 737-800 PMDG ??   18. 7. 2008 / 17:44
Bjorn
Prosím vás jaké je to tlačítko?

http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=37680&lan=0

Jak tam dostanu tu mapu na LCD.

Dík Bjorn
 

GPS v 737-800 PMDG ??   18. 7. 2008 / 17:51
Luděk Ch.
Tak klasickou mapu na displej nedostaneš. Ale je na panelu je řada tlačítek, kde si aktivuješ zobrazování letišť, waypointů, radionavigačních bodů a atd. No a když si do FMC nadatluješ letový plán, tak se ti na displeji bude zobrazovat i trasa. Hledej trošku, v manuálu to je popsané.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ