| | | Route LKPD-LKPR 14. 7. 2008 / 22:50 | |
| | Čego létavci , mám problém se svým rychlým startem na 737 PMDG to neni až tak horký a našel se bod který je stále vylepšovat ... to tento ... letěl jsem tuto trasu na http://rfinder.asalink.net/free/autoroute_rtr.php .... zde je kámen úrazu vše naťujám do FMC odletím letím někam na jich do prd.l. a vůbec se to k lkpr nestáčí ... tak se chci zeptat zdali tam je ten radiomaják nebo co to je nutný ... nebo třeba letím z LKMH do LKPR a opět mi to najde nějaký radiomaják ve frýdlantě ... podle mě to je zbytečné a ztráta času i peněz dopravce .. |
| |
|
| | | Route LKPD-LKPR 14. 7. 2008 / 22:52 | |
| | jo ještě fl jsme měl tuším 100 |
| |
|
| | | Route LKPD-LKPR 14. 7. 2008 / 22:57 | |
| | No neni, dopravce tak neleti ...
jenom skoda ze ten odkaz nefunguje.. lepsi natukat primo sem .
pro LKPD - LKPR mas jako idealni trasu z routefinderu VLM M725 TABEM , coz je celkem pohoda... a pri trose stesti by ti to nejakym directem zkratili (kdyz jsem v patek letel do kosic, tak (podle gps) to takvy vypadalo skoro jako direct kosice a pak priblizeni pres madara ..
z LKMH by to bylo nejspis ... hmmm.... DCT OKL a pak sup dolu ... nemuzes jen strojove brat to co ti vypadne z routefinderu - to jee jen stroj. |
| |
|
| | | | Route LKPD-LKPR 14. 7. 2008 / 23:31 | |
| | Na druhou stranu krátky IFRový skoky bývají bolestivý stran nesmyslnejch tratí, musí to prolézt Bruselem a ten ne všechno zbaští. Jednou jsme měli přeskočit na 25NM vzdálené letiště po trati dlouhé 125NM A jelikož jim nefungoval radar, moc jsem to na shortcut neviděl. Vyřešili jsme to elegantně za použití tří písmen V, F, a nakonec R (to je něco pro mě)
Nicméně z Pardubek do Prahy jsem kdysi letěl s ATRovkou, trať byla taky nesmyslná, ale hned po vzletu jsme dostali DCT RASIM a bylo to |
| |
|
| | | | | Route LKPD-LKPR 14. 7. 2008 / 23:48 | |
| | Na to sem koukal ve Fiserim videu - odlet z Tivatu, z RW32 pres TIBRI, a misto toho, aby tam museli draze opisovat osmicku podle SIDu, tak proste dostali povoleni po vzletu vizualne pokracovat primo na TIBRI a pak dal. Pekne, libilo se mi to a zase sem se naucil neco novyho. |
| |
|
| | | | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 00:05 | |
| | Jojo, přesně tohle jsme kdysi dělali se čtyřistadesítkou, ale tehdy to dalo spoustu práce ATC přesvědčit, ať nám vizuální odlet přímo na TIBRI povolí. Nechtěli, protože jsme nebyli schopní přímym letem dostoupat na TIBRI FL110 (naši cestovní hladinu) a oni odmítali koordinovat s Chorvatama. Nakonec se kdosi smiloval a proběhlo to v klidu. Ušetřilo nám to snad deset minut letu. |
| |
|
| | | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 09:52 | |
| | Zrovna trať LKPD-LKPR je povolená v citi pair DCT limits, takže tam se to dá opravdu plánovat - přesné znění je LKPD DCT GOLIN DCT LKPR a Bruselem by to mělo projít.
Co se týká LKMH, tak tam je to samozřejmě problém větší, co jsem měl možnost sledovat, tak to lidi v reálu řeší nejčastěji jak kombinovaný let (nezapomeňte, že LKMH je VFR letiště, takže musí být VFR odlet) LKMH DCT OKX IFR LKPR, nebo LKMH DCT HDO IFR LKPR, s tím, že po vzletu si požádají o direct.
|
| |
|
| | | | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 11:02 | |
| | direct nepujde (offline)... to bych si na ivau nedovolil ... jelikož jsem CZW letěl z z z ... myslim LKTB do LKPR a nastal opět problém tak budu ještě přes červenec trénovat až pak mě potkáte na ivau |
| |
|
| | | | | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 11:39 | |
| | No právě to co jsem popsal je povolený direct - takže ten půjde.
Z LKTB do LKPR neexistuje povolený direct, tak tam samozřejmě žádný direct není možný, ale tady se hovořilo o trati LKPD LKPR. |
| |
|
| | | | | | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 17:23 | |
| | Kde se dá (v reálu) seznam těchto directů najít? |
| |
|
| | | | | | | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 17:29 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 17:49 | |
| | Jasně, dík, ale ve které jeho části? V RAD to není, nebo jsem to tam nenašel. V části ENR taky ne. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 18:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 18:09 | |
| | | |
|
| | | | Route LKPD-LKPR 14. 7. 2008 / 23:32 | |
| | Nemůžeš jen slepě brát to, co ti vypadne z rfinderu..
VLM M725 Tabem je sice hezký zápis, ale poněkud opačným směrem, než je Praha..
Takhle by ses dostal do Vídně
Myslím, že VLM by to vyřešilo. |
| |
|
| | | | | Route LKPD-LKPR 14. 7. 2008 / 23:34 | |
| | mas samozrejme pravdu .. to vis, uz nejakou deobu jsem enroute mapu nevidel .. takze uz ty body nehazu z kapsy ... co si tak jeste pamatuju ze na ruzyni je OKL, a kolem baraku mam ETATU a RASIM |
| |
|
| | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 08:43 | |
| | hle chlapy mockrát díky .... už jsem o něco modřejší |
| |
|
| | | | Route LKPD-LKPR 15. 7. 2008 / 11:38 | |
| | Asi nejdulezitejsi je uvedomit si,ze letovy plan neni dogma.Vsechny spolecnosti (soukromnici taky) maji zajem dostat se z bodu A do bodu B co nejdriv a nepodnikat zbytecne vyhlidkove lety kolem letiste (a ted s cenami paliva uz tuplem).Takze i kdyz se nekdy kvuli nutnosti schvaleni na EUROCONTROL musi naplanovat nekdy ne moc smysluplna trat, piloti delaji ve spolupraci s ATC vse mozne i nemozne,aby se vse urychlilo, naprimilo i zkratilo.Samozrejme, pokud nemas zkusenosti s realnym planovanim,tohle nemuzes vedet.Takze az ti Routefinder priste neco vyplivne,tak si to pri offline realisticky zkrat sam a pri online o to automaticky pozadej.LETU ZDAR |
| |
|
|