| | | POSKY - vysvětlení 12. 7. 2008 / 20:13 | |
| | Ahoj.. Kuci, jsem nějak přesně nepochopil POSKY a potřeboval bych poradit.. Cel jsem nějakou 737 s VC.. Pak jsem tam našel livrej 737-7OO Sky Europe tže by se mi líbilo Sky Europe s VC.. Jenže teď nevím co z těch mnoha packů co tam je na výbeř mám stáhnout a ani nedokážu vyluštit jestli pro tu livrej tam nějakej model s VC je.. Nechápu co je Model Packages a Base Packages.. A ještě, chápu dobře výraz "eyebrow" u 737 jako ty okýnka nad hlavníma oknama kokpitu..? |
| |
|
| | | POSKY - vysvětlení 12. 7. 2008 / 20:40 | |
| | Bohuzel ti poradim jen ohledne tech "eyebrows" (jsou to ty okynka jak rikas.). Puvodni 737 se delaly s timto "obocim", az do roku 2005. Tehdy se zacala vyrabet verze bez oboci, s nejvetsi pravdepodobnosti to bylo kvuli snizenim nakladu na vyrobu letadla a myslim, ze by to melo byt i bezpecnejsi.
24 Jan 2005: The first Next-Generation 737 without "eyebrow" windows rolled out of Renton. The first eyebrowless aircraft was 737-700, N201LV, L/N 1650, first flown on 3 Feb 2005 and was delivered to Southwest 16 Feb 2005. |
| |
|
| | | | POSKY - vysvětlení 12. 7. 2008 / 20:44 | |
| | Jj, vím že na novejch se nedělaj a tak..Původně prej byli kvůli navigaci dle hvězd..Zajímavý..Já jsem jen od včerejška od veřera přemejšlel co by to tak mohlo být a když mi to teď u screenu 737 došlo tak jsem si to radši cel ověřit.. Ale díky.. |
| |
|
| | | | | POSKY - vysvětlení 12. 7. 2008 / 20:50 | |
| | a jinak WC maj všechny letadla, i ty POLSKÝ. |
| |
|
| | | | | | POSKY - vysvětlení 12. 7. 2008 / 21:49 | |
| | A já jsem si myslel že vtípek s VC a WC už je tak provařený a trapný, že už ho nikdo nepoužívá.. |
| |
|
| | | | | | | POSKY - vysvětlení 13. 7. 2008 / 00:32 | |
| | Tak to sis myslel špatně Navíc v tomhle případě posloužil jen jako oslí můstek. |
| |
|
| | | | | POSKY - vysvětlení 13. 7. 2008 / 11:51 | |
| | Kvůli astronavigaci to nebylo. Je tím vidět jen malý kousek nebe. Jak by si zaměřoval ostatní hvězdy?
Dřív se to tak prostě dělalo, nikdo nad tím moc nepřemýšlel, u Boeingů to snad mělo mít původ v KC-135 pro tankování za letu, ale to taky nevím nevím. Já přišel v praxi na jedinou, ale za to podstatnou výhodu - při vizuálním přiblížení při točení v zatáčce na druhou stranu (tj. pro kapču pravá a pro F/O levá) je při náklonu kolem 25° těmi okénky krásně vidět při dotáčení finále dráha. Pokud tam ovšem někdo nenarve noviny, aby mu nesvítilo na šišku. |
| |
|
| | | | | | POSKY - vysvětlení 13. 7. 2008 / 13:34 | |
| | Most 737 cockpits are equipped with "eyebrow windows" positioned above the main glareshield. Eyebrow windows were a feature of the original 707. They allowed for greater visibility in turns, and offered better sky views if navigating by stars.
http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737
Ale četl jsem to původně někde jinde, jen jsem si těď ověřoval info.. Na druhou stranu, je to jedno.. |
| |
|
| | | | | | | POSKY - vysvětlení 14. 7. 2008 / 23:55 | |
| | Ve Wikipedii můžou pocházet ze stejnýho zdroje, kterej nemusí bejt přesnej. Říkalo mi pár lidí, kteří lítali Boeing 707 u CMA, že ten skutečně ještě byl zařízenej na astronavigaci, nikoliv však skrze "obočí", ale měl na trupu otvor pro speciální sextant, který k tomuhle účelu sloužil A viděl 360° dokola. Kam moje znalosti astronavigace sahají, pro získání polohových čar musíš zaměřit několik hvězd, které se s největší pravděpodobností nebudou nacházet ve velmi úzkém sektoru, který ti ty okýnka odkryjí. Věř mi, že ten sektor je opravdu velice úzký.
Víc než Wikipedii bych věřil odborným zdrojům, které se o hvězdách nezmiňují, jen o obecné lepší viditelnosti http://www.b737.org.uk/fuselage.htm#EYEBROW_WINDOWS
Nebo přímo od zdroje http://www.boeing.com/commercial/news/2005/photorelease/q1/pr_050126h.html
Teď už se ta okna tolik nepotřebují, protože už i vizuály se dají létat podle FMSky |
| |
|
| | | POSKY - vysvětlení 13. 7. 2008 / 13:35 | |
| | A když už jsem vyřešily veřešené eyebrow, poradí mi někdo s těmi packy..? |
| |
|
| | | | POSKY - vysvětlení 13. 7. 2008 / 15:35 | |
| | Konkrétně s POSKY ti asi moc neporadím, ale snad ti dám obecné vodítko (kterým tě k ničemu přivazovat nebudu, neboj)...
Base pack je nutný základ pro funkci - tam můžou být nějaké knihovny, gauges, efekty a podobné srágorky společné pro všechny 737 vydávané POSKY.
Model pack pak bude model jako takový (čili mesh letadla), fyzikální definice, tipoval bych i základní textury a "tovární" livery.
Takže jestli si chceš stáhnout potřebné věci pro ty NE, tak stáhni určitě BASE Boeing Dreamliner(737-700C) V1.1 Virtual Cockpit, model Winglet model SP4 (OS737W) a potřebnou texturku.
Snad ti to pomůže, za nic však neručím. Hodně zdaru a pěkného polítání |
| |
|
|