CAT IIIb jsem nikdy nelítal, tak by mě zajímalo pár věcí. Znamená neexistence DH, že za OM, resp 1000ft, resp jinou vyhlášenou polohou, se prostě pokračuje a sedne i když ATC oznámí RVR (hypoteticky a nepravděpodobně) 50m? U CAT IIIa, stejně jako u jiného přiblížení s DH/DA/MDA se pak smí pochopitelně do minim, a rozhodnutí padne tam.
Co je to AH (alert height)? V souvislosti s CAT IIIb jsem se s tím kdesi setkal.
Jak je to se závadama u systému Fail Operative? Existuje jistý okruh závad, s nimiž se pokračuje, nebo omezení není a smí se pokračovat při čemkoliv (mám na mysli jednotlivou závadu, generátor, motor, jeden AP, jedna větev hydrauliky apod., nikoliv duální a vícenásobnou závadu a kombinaci, jako tři AP off, dva/tři GEN off apod). Ď. |
|