| | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 19:50 | |
| | Huráááá..... už umim ILS na této mašince ... sry prosím nekamenovat , ale měl jsem děsnou radost .... ještě FMC ... nějakká ta frazeologie a brzy na IVAU IFR na tomto stroji |
| |
|
| | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 19:52 | |
| | Az to das na ruku za viditelnosti na minimech, tak pak muzes mit radost, jinak je to jen o tom precist si jak to nastavit Ale stejne gratuluju a vim jak to myslis |
| |
|
| | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 20:10 | |
| | ... tak pro mě je i tohle úspěch |
| |
|
| | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 20:20 | |
| | Pro mě taky byl... |
| |
|
| | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 21:27 | |
| | jen si davej pozor na letadla ktere des na AP ILS a oni ti narazi do zeme taky znam |
| |
|
| | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 21:38 | |
| | | |
|
| | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 20:49 | |
| | a zaklady VFR uz aspon umis ? |
| |
|
| | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:00 | |
| | Ja taky VFR neumim. Mas neco proti tomu? |
| |
|
| | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:03 | |
| | ani ja VRF neumim lebo to nelietam. Ale zacnem aj toto pre postup v kariere. Premna bol tiez uspech zvladnut s tym pristat.
Len sa prosim ta neuc na autoland s tym ILS lebo v SR a asi aj CR to zatial nieje realne |
| |
|
| | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:29 | |
| | Jak v Prahe tak v Blave je to dost dobre mozne, bo maj CAT III drahy. Teoreticky sa to da aj na CAT II ako napr. v KE, ale... ale. |
| |
|
| | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 23:15 | |
| | Na autoland je třeba min. CAT IIIb ne? |
| |
|
| | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 01:01 | |
| | pro přistání na autoland můžeš mít klidně i CAT I, ale vybavení systémem autoland je potřeba pro provedení přiblížení za podmínek CAT III A,B,C |
| |
|
| | | | | | | | | Autoland - jaká kategorie? 17. 6. 2008 / 10:36 | |
| | Ono to musí být vybavené taky na zemi pro tu danou kategorii a LKPR má tuším jen CAT IIIa a tam prý v reálu autoland udělat nejde (zatím), ale nevím, nepohybuju se tam v reálu, jen pokud vím, tak v ČR žádné letiště není vybavené pro autoland |
| |
|
| | | | | | | | | | Autoland - jaká kategorie? 17. 6. 2008 / 11:05 | |
| | Na autoland pristavaji jen babovky |
| |
|
| | | | | | | | | | Autoland - jaká kategorie? 17. 6. 2008 / 11:07 | |
| | Nechci působit jako kverulant, ale na Ruzyni má 24 ILS cat III a při podmínkách cat III musíš použít autoland. 737 ČSA mají cat IIIa. Při cat II by měl taky použít autoland, ale může i na ruku...tolik k tomu |
| |
|
| | | | | | | | | | | Autoland - jaká kategorie? 17. 6. 2008 / 11:29 | |
| | No, aby sme predišli špekuláciám, odporúčam vyhľadať príspevky od AJSe na túto tému, rozpisoval sa dosť obšírne. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Autoland - jaká kategorie? 17. 6. 2008 / 12:59 | |
| | Ve zkratce - Při CAT III nemusíš použít autoland - při použití HUD (Head Up Display) se letí i CAT IIIb manuálně
Pro CAT II/III musí být vybavená dráha, schválené postupy, vycvičená posádka, vyhlášené LVO etc.
Pro autoland CAT I, rest cvičný CAT II/III NEMUSÍ být dráha pro CAT II/III vybavená (resp. nemusí být vyhlášené LVO), autoland lze udělat kdekoliv, kde je ILS a autoland není výslovně zakázán (NOTAMem, v ATISu, což se stává tehdy, vysílá-li současně ILS na druhou stranu) |
| |
|
| | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:10 | |
| | Jak je možné, že dopravní pilot neovládá VFR? |
| |
|
| | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:11 | |
| | asi proto ze sme neprosli PPL ? zaplatena licence |
| |
|
| | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:16 | |
| | Protoze litat VFR nad tou placatou smouhou, co v FS je, je docela divny. Resp. ja bych se podle toho stejne ztratil. |
| |
|
| | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:17 | |
| | No jo no, né každý má FSku narvanou scenerkama ČR a UT. |
| |
|
| | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:21 | |
| | A taky prislusnej stroj na to |
| |
|
| | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:22 | |
| | asi tak. VRF sa mi tam nepaci |
| |
|
| | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:25 | |
| | Bez scenerek to není ono, ale když má na to člověk kompa a addony, tak je to super. |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:28 | |
| | no to moooooznaaaaaaa ale u mne bohuzel nato neni PC. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:33 | |
| | Ale jak nad tím přemýšlím, tak první létatelné VFR co jsem lítal bylo na penťáku devítikilu. Dokonce na Ivau. No a kromě narvané LKPR bylo všechno létatelné. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:40 | |
| | Jó, to já si první lítatelný VFR zalítal na 30 hodinovce na PC Borka. To bylo fakt supr. S mým se to nedá srovnat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:42 | |
| | Tak jasne, dneska mám o dost lepšího kompa a je to znát. Skoro všechno naplno. UT+GE a scenerky. Proto nechcu FSX, protože bych to v takové kvalitě jak FS9 nerozjel. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 12:44 | |
| | Petře Petře.Teď jsem nepochopil. FS2004 vyhulený naplno je to samé jako FSX vyhulený napůl - tak kde je ten problém? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:43 | |
| | no ja prave taky jeste na stary graf a hodne slabejch 256mb RAM....a to mne ucily ze zacatku na IVAO , VFR , VFR , VFR a stale dokola VFR dokud jsem se nenaucil komunikaci a alespon trochu spravne letat VFR....a postupem casu jsem se ucil na def B350 nejaky to ILSko pak jsem zacal na Wilco 737 atd atd.......ale ta dnesni Ivao mladez to je hrozne honem rychle na bulika nebo na acko a jsem mistr ale netyka se to samozrejme kazdeho zacatecnika ;o) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:45 | |
| | Na Ivao mám nalítané skoro 350 hodin, můžu už přejít na multiengine? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:48 | |
| | no vidis ja skoro 1200h tak si to zpocitej a ja myslim ze uz muzes |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:50 | |
| | Ale mě se ani moc nechce, zvláště po GO mojí Třiačtýry. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 09:02 | |
| | žádný bulíky, ještě jseš syrovej |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737-800 PMDG- Scenerky, addony a ich rizika 17. 6. 2008 / 07:40 | |
| | No jo, hosi...mat narvanu FSku scenerkami a addonmi je vec jedna, ale tym sa zvysuje aj riziko padania celej FSky a to prave hlavne u cellov...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG- Scenerky, addony a ich rizika 17. 6. 2008 / 13:28 | |
| | O tom to není. Musíš je umět instalovat. Moje scenerky ČR mají cca 800mega. |
| |
|
| | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:29 | |
| | co je to VRF ? to neznam!! |
| |
|
| | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:29 | |
| | nevymlouvej se na stroj , nerikej mi ze takovy nejaky Cell + treba letiste Vysoke Myto je dohromady narocnejsi nez treba takova LKPR , nebo Heathrow od Aerosoftu |
| |
|
| | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:32 | |
| | nehovorim ze neovladam VRF lebo niekedy si zaletim kratku trasu napr Kosice - Spiska ale to je len DCT a sem tam okruh. nic extra lebo rozhliadat sa po okoli je to iste ako pozerat dopredu alebo dole |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 22:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 23:19 | |
| | Nojo, aby jsme tě uvedli na pravou míru, je to VFR (Visual Flight Rules - Let za Vidu ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 13:55 | |
| | To je nejaka blbost, nie? Let za vidu je LZV... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 14:01 | |
| | No za vidu je to snad porad, ne? Nevidel jsem jeste pilota s bilou holi |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 14:03 | |
| | Já jo, na nějakém motorovém rogalu to vzal kolem austrálie, bylo to tak rok dva zpátky... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 14:04 | |
| | Tak ten mel BPFR. (Blind pilot flight rules) |
| |
|
| | | | | | | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:38 | |
| | No, to docela i je, aby to trochu vypadalo, tak zapnes vsechny objekty na max, a hlavne autogen to hrave srazi do kolen. U IFR ten autogen a celly zas tak nepotrebuju a je to znat. A Heathrow mi normalne s plnym provozem nebezi ani v defaultu |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 09:10 | |
| | Ono součástí VFR je i výpočtová navigace.Namaluješ, oměříš kurzy, spočítáš časy, zahrneš do toho i vítr, pak vezmeš éro a letíš, držíš kurzy, rychlosti, měříš časy a s napětím čekáš, jestli to dopadne dobře a výpočet vyšel Zalítnout si takovou trať přes 3-4 letiště je daleko lepší zábava, než pozorovat autopilota, kterej ti uhání s érem kamsi do horní dolní .To bys pak koukal, co se dá najít za zajímavý paútvary ve FSce, když takhle lítáš a koukáš na jeji krajinku |
| |
|
| | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 09:29 | |
| | Ale zase se pres toho autopilota podivas do sveta a mas moznost se podivat na ruzny mista z vejsky kde normalne treba nikdy nebudes a zalitnes si zajimavy priblizeni a odlety. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 09:37 | |
| | Ale jo, ono všechno má svoje, obojí je super, já ti to nechci a ani nehodlám nijak brát když si chceš zalítat na simu ty, tak to musí bavit hlavně tebe.Ne mě |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 10:03 | |
| | Hezky receno otce Fura To by si mel vzit k srdci nejeden angazovany ctenar Peraku... |
| |
|
| | | | | 737-800 PMDG 16. 6. 2008 / 21:49 | |
| | on tim spis dejf mel na mysli to, jestli ten clovek ma zaklady letani na nejakym malym letadlu (v FSce) a vi, co je to radial , vi co je to VOR, NDB, DME ... a nejaky tuseni o tom...
protoíze to, ze umim zalitnout ils je hezky, kdyz ale neznam zaklady.... |
| |
|
| | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 08:59 | |
| | Ale umíte VFR.Koukat ven z letadla na zem a podle toho letět umíte na simu určitě každej.Zaletět normální okruh i bez FMC, HSI, ILS, jenom na oko a s normálním rozpočtem, to umíte určitě taky.Je to prostě normální let |
| |
|
| | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 09:27 | |
| | No jo, ale kdyz ti ridici rekne "vyckavejte nad tema a tema kotehulkama/bodem", tak su uz vis kde... |
| |
|
| | | | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 09:44 | |
| | Tak ono se to plus mínus trefit dá.A když bude řídící vědět, že nemáš toliko scenerek, tak by to měl pochopit.A nebo si to zkus zalítat na aeroklubama.Tam je jen AFISák, ten tě jenom informuje, povolení a nařízení nevydává a jsi v klidu |
| |
|
| | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 07:17 | |
| | ano VFR už létám četl jsem už vše možné i nemožné o VOR aj......
Nechápu že někteří lidé si myslí že jsou mástři a ti ostatní jsou lamy ... a nemohou ba nejsou schopni zvládnout to samé co mr. nic ve zlém , ale trochu mě to štve |
| |
|
| | | | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 21:41 | |
| | Obcas lietavam s Money m20 a to asi bude VFR. ale nie dlhe trasy len par okruhov atd .. nieje to zle ale ten pohlad na krajinu je skupy |
| |
|
| | | 737-800 PMDG 17. 6. 2008 / 22:33 | |
| | aj ja sa musim niecim pochvalit a neda mi to dnes som na IVAU prekonal 100 hodin, konkretne mam teraz 100 hodin a 58 minut huraaaaaaaaaa |
| |
|
| | | | 737-800 PMDG 18. 6. 2008 / 07:59 | |
| | To seš velkej machr, kdybych hlásil každou sovji stovku tak tu mam hlášení už pětkrát, taky ještě můžu hlásit HW, různé tour atd...a kdyby to dělal každý uživatel IVAO sítě tak by na peráku nebylo asi nic jiného ne? |
| |
|
|