FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IVAO FP Jeden příspěvek | Celý strom
IVAO FP   14. 6. 2008 / 10:47
David Šollar   
ahoj ... když chci cvičit okruhy tak mám zadat do letového planu třeba z lktb do lktb ?
 

IVAO FP - Okruhy, Touch and Go   14. 6. 2008 / 10:58
Teflon_490   
http://ivaocz.virtualskies.net/forum/viewtopic.php?t=119
 

IVAO FP - Okruhy, Touch and Go   14. 6. 2008 / 11:16
David Šollar   
a chci se ještě zeptat jelikož na ivao začínám jestli si mohu někdy zalétat VFR i s větším érem třeba včera na LKKU byl někdo z bohemky s vetším érem jako VFR a řídící to normálně akceptoval i když šlo o omyl ... ???
 

IVAO FP - Okruhy, Touch and Go   14. 6. 2008 / 11:26
Jakub Koutný TVS461
Pokud chceš větší éro třeba Boeing tak normálně jsi dej do let. planu IFR a výšku jakou chceš letět. doporučuju tak 5000ft. Já pokud lítám okruhy tak jsi třeba vemu 800 bulíka a lítam ILS přiblížení a máš to to samý třeba jako VFR.
 

IVAO FP - Okruhy, Touch and Go   14. 6. 2008 / 12:17
jemen
POZOR!! Sestupy se nelítají jako VFR ale IFR. V letovém plánu se to píše do ROUTE i OTHER INFORMATION. Myslím že to nejdeš v L-4444
 

IVAO FP - Okruhy, Touch and Go   14. 6. 2008 / 11:31
Mike2811
VFR a IFR není o velikosti letadla, jde pouze o to, že při VFR musíš mít za letu vizuální kontakt se zemí a potom máš různá omezení, kdy se nesmíš přiblížit k mrakům, tedy fakticky vzato za VFR můžeš letět teoreticky kdekoliv a s čímkoliv, já jsem si jednou ze srandy dělal VFR okruhy s B747. Ovšem prakticky co se tu probíralo, tak letecké společnosti většinou mívají všechny lety podané jako IFR, tedy třeba i nacvičování visuálního přiblížení někde v horní dolní.
IFR nemá omezení pro let v mracích, protože tam mu rozestupy od ostatních letadel hlídá řídící a pilot má povinnost znát svou pozici, ne podle toho, že kouká z okna, ale že kouká na přístroje.
 

IVAO FP   14. 6. 2008 / 12:58
Filip   
Ahoj, na tohle používej za 1. Trénink sekci na cz.ivao.aero a za 2. Fórum CZ divize, od toho taky je. Hodně úspěchů.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ