To je sice obecně pravda, ale mám takový dojem, že při tom, jak je postaveno jádro FSX bude použité rozlišení hrát poměrně malou roli. Osobně jsem byl dosti překvapen, že výkonu grafické karty umí FSX využít až když začneš zapínat efekty "rozplizlých" světel, odlesků vodní hladiny (mimochodem podle mě zcela něco nepovedeného), popřípadě některých efektů v DX10 (v tomto režimu jsem ještě příliš mnoho neexperimentoval). Jinými slovy, při odpuštění si efektů, které spíše než k dojmu reality, přispívají k dojmu zajímavě nasnímaného filmu, zbude poměrně dost slušný výkon na vykreslování scény i v relativně vysokém rozlišení.
Z toho mě jednoznačně plyne, že pro slušný běh FSX je zapotřebí (i nadále podobně jako v FS9) především poměrně slušný procesor, kdy navíc 4 jádrový neznamená nutně lepší, jelikož FSX toho moc neumí využít), ale lepší je vyšší taktovací kmitočet, relativně dost RAMky (osobně mám dobrou zkušenost se 4GB s Vista 64 bit, aby zbylo hodně i na další procesy), rychlý HDD (ideálně dva a více v RAID) a grafická karta stačí i něco jako ATi 3850 resp 3870. Dvoujádro grafika nemusí nutně pomoct, ale pokud budu chtít pozapínat kde jakou "píčovinku" v grafických efektech, pak asi pomůže, ale osobně nemám odzkoušeno. |
|