|  |  | Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla? 5. 6. 2008 / 21:01 | |
|  | Mám dotaz pro zběhlejší tvůrce scenérií. Pracuju už nějakou dobu na Cellu 414-113 ve výše zmíněném programu, ale při nedávném testování výsledku jsem přišel na jednu věc - ve všech ročních obdobích vypadají všechny textury na polygonech dobře, ale jenom ve dne. Jakmile nastavím dobu na noc, objeví se v autogenu osvětlení i v místech, kde normálně za dne není žádná zástavba. Mám na mysli především textury polí a luk. Zkoušel jsem různé varianty a typy textur, ale v noci byla vždycky pole poseta světly jako od budov. Ví někdo, jak docílit toho, aby tam byla v noci opravdu tma? Předem díky. Cell (verze 0.7) je jinak ke stažení na Vrtuli nebo na http://flyaway.wz.cz. |
| |
|
 |  |  | Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla? 5. 6. 2008 / 21:05 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla? 5. 6. 2008 / 21:24 | |
|  | Hmm, to je zajímavý. Ale já mám nainstalovanej sousední cell 414-112 od T. Dřízy a tam se v polích a lesích světla taky nezobrazujou, aniž bych si předtím musel instalovat tuhle utilitku. Přitom evidentně používá defaultní textury. Čím toho teda autor docílil? |
| |
|
 |  |  |  |  | Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla? 5. 6. 2008 / 23:11 | |
|  | Tím, že nepoužil texturu parku (ve které jsou v noci lampy) pro listnatý les  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla? 5. 6. 2008 / 23:26 | |
|  | Odpověď sice humorná, leč naprosto mimo mísu. Ač je to k nevíře, pro les používám skutečně texturu lesa a pro pole skutečně texturu pole. A právě v texturách polí je lamp pomalu víc, než ve Stromovce... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla? 6. 6. 2008 / 07:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla? 6. 6. 2008 / 13:37 | |
|  | Hele Plaze, proc proboha delas ten cell, kdyz uz je hotovej? 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Polygony v Ground 2k4 - jak dostat pryč noční světla? 6. 6. 2008 / 14:38 | |
|  | Tak mi řekni, kde se dá stáhnout... |
| |
|
|