| | | Gmax - scenery: konečně světlo! 24. 4. 2002 / 21:55 | Libor |
| | Po týdnech nadávání tvůrců scenerií celého světa ve všemožných fórech konečně MS v MakeMDL SDK vyzradil, jak se mají jmenovat materiály povrchu, aby se objekt ve FS choval jako světlo. A funguje to! Já to zatím před chvilkou vyzkoušel s názvem "LIGHT_RECO_1".
Taky mě potěšilo, že MakeBGL udrží zeměpisné souřadnice a člověk je nemusí jako trotl neustále znovu zadávat.
Budiž světlo!
|
| |
|
| | | Re: Gmax - scenery: konečně světlo! 25. 4. 2002 / 08:17 | |
| | Stačí, aby název použitého materiálu začínal (např.) slovy LIGHT_NAV.
Barva světla je daná barvou v Diffuse - Color.
Nezáleží na velikosti tělesa. Světo má standardní velikost.
Světlo svítí i ve dne Zkusil jsem ho udělat průhledné, ale to zmizí i v noci (
Víte někdo, jak na to, aby světlo svítilo jen v noci?
|
| |
|
| | | | Re: Re: Gmax - scenery: konečně světlo! 25. 4. 2002 / 09:57 | Tomas Bachtik |
| | Hura, uz se tesim, az to o vikendu zkusim |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Gmax - scenery: konečně světlo! 25. 4. 2002 / 21:51 | Libor |
| | První poznámky: http://www.volny.cz/flightsim/gmax_svetlo.htm#standardními%20světly |
| |
|
| | | Re: Gmax - scenery: konečně světlo! 25. 4. 2002 / 13:50 | |
| | co se tyka scenerii a zadavani souradnic, tak pak by se mohla hodit tahle utilita - Middleman. Je sice hlavne pro letadla, ale jde tam ulozit i vice souradnic pro scenerie:
Tady se to najde:
http://thegreatptmd.tripod.com/ |
| |
|
| | | | Re: Re: Gmax - scenery: konečně světlo! 25. 4. 2002 / 21:45 | Libor |
| | Už jsi mi to radil a já to vyzkoušel Nejde však zadat viditelnost! (http://www.volny.cz/flightsim/gmax_makebgl.htm) |
| |
|
|