FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PIC 737 Jeden příspěvek | Celý strom
PIC 737   29. 5. 2008 / 11:38
David75
Ahoj. Dotaz na ty co znají 737 od PIC (verze FSX). Když dám stroj po startu cold and dark tak po nastartování simulace se vypnou motory (to je normál) a na variometru se objeví žlutá výstraha off. Když vše nahodím tak na variu je stále ukazatel off a vario nefunguje. kde dělám chybu? Díky moc za pomoc
38635 B / 600 x 480 / palubka.JPG
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:00
XEAR
v nastavení máš podle mě Start up Cold & Dark
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:09
MiG-21MFN
jo, to on ví sám řikal, že si to tak zapne ale když nahodí všechno, tak mu stejně pořád nefunguje vario
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:48
Dave326
A co IRS? Nechal jsi ho otestovat a pak jsi do FMC zadal souřadnice polohy letadla? Funguje ti ND display?
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:57
FSPilot   
jojo, tohle dělá, když se neinicalizuje inerciální soustava
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:58
Pips   
A nebo když se inicializuje ale blbě sesouhlasí
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 12:59
FSPilot   
No, to se mi ještě nikdy nestalo, ale je to možné
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 13:04
Pips   
Mě se to stávalo zezačátku, když jsem přešel z PMDG na PIC a inerce pro mě byla novinkou a každý let s ní byl plný překvapení a na závěr téměř všechny lety končily NDB přiblížením
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 13:57
Mike2811
PMDG 737 nemá IRC ? =-O
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:00
maco
Má, ale jenom jako. Proto mi ty modely připadají jako hračka, oproti Wilcu.
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:02
Mike2811
Já nevím, 737 neznám, mám jen 747 PMDG a tam je sakra vhodný vědět, co s tou IRC udělat, při prvním spouštění jsem zkopal yaw dumper a nejel autopilot, já tomu nevěřil odstartoval a pak musel letět na ruku. IRC je jednoznačnější v tom, že bez něj ti v tom letadle nejede prakticky nic, takže tak neodletíš...
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:04
maco
747 je good, ale ty 737 NG by podle mě mohly být realističtější.
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:11
Fabo™   
PMDG je hlavne produkt pre FS2002, takže sa museli niektoré veci vypustiť a oproti PICu má iné výhody, najmä krásne prepracovaný fault system.
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 13:55
David75
Můžu se ještě zeptat jak tu IRC sesouhasuješ. Mně nejde totiž zadat na začátku pozice do FMC tak nevím kde dělám chybu. Dík.
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 13:58
maco
Nejdříve dát dva čudlíky "IRS mode selectors" na "NAV" a pak to v FMC samo ukáže GPS souřadnice a políčka kam se dají vložit. Celé je to na 4 kliknutí...pak je nutné pár minut počkat a jak se budíky proberou k životu, tak už to jede. Pak už doporučuju na ty dva čudlíky nesahat až do vypnutí na stojánce, jinak budou trable
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:06
David75
Díky. Ještě dotaz. Na co jsou pak tam ještě ty pozice align a Att?
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:10
maco
No Align by mělo být na to nastavování pozice a do další nevím. Každopádně jsem čerpal postupy z reál manuálu 737 a tam píšou dát na NAV. Jinak ten manuál je k mání tady http://www.csav.cz/data/download.php a dost věcí tam funguje i na té naší simulované 737, včetně nouzí, tak doporučuju proštudovat a vyzkoušet
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 20:18
FSPilot   
Co jsme se s klukama ptali reálných pilotů na B737, tak se dává ALIGN na rozběhání a až se to inicializuje, tak před pohybem letadla (před spouštěním motorů) se to dává do polohy NAV
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 21:58
maco
Tak nevím no, v originál checklistu je NAV a u toho Wilca funguje obojí. Zkusím se taky někde poptat jak to přesně je.
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:10
Fabo™   
ATT odpojí IRS ako zdroj polohy, ďalej poskytuje info pre horizont a pod.

Align slúži na zosúhlasenie po neúplnom vypnutí stroja, napr. pri medzipristátí.
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:17
Pips   
Sesouhlasuji jak mě to učil kamarád, co si na chleba vydělává tím, že s tím doopravdy lítá, vypínače IRS dát na allign a počkat, začne se sesouhlasovat.Když je hotov, rozbliká ti allign světýlka na overhead panelu, pak začne blikat ještě kontrolka na palubní desce, kde bliká i odpojení autopilota, nedovedu si vzpomenout, jak se ten panýlek jmenuje.Ale máš ho nad výškoměry.FMC tě požádá o vložení pozice pro kontrolu, nebo zpřesnění toho sesouhlasení.Vložíš pozici v FMC, naskočí ti displeje (EADI, EHSI) a pak překlikneš na overheadu přepínače IRS na NAV.Funguje to bezvadně.Jen holt musíš, jako v reálu čekat cca 10 minut, než se to sesouhlasí.
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:20
maco
Nemusí, v setupu se dá nastavit ten čas na míň.
 

PIC 737   29. 5. 2008 / 14:22
Pips   
Jak je ctěná libost.Dle osobní preference každého soudruha
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ