| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 25. 5. 2008 / 22:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Tento týden bylo rozhodnuto o budoucím provozu létajících skanzenů ČSA:
OK-WAA: ukončení provozu ve službách národního dopravce ke konci května 2009, do té doby bude obsluhovat linky do NYC
OK-WAB: ukončení provozu ke konci července 2008
- poté budou obě letadla prodána, zřejmě předělána na cargo nebo létající tankery
OK-YAD: po ukončení kontraktu v Indii bude odprodán
OK-YAC: bude obsluhovat charterové linky
V případě, že dojde ke zrušení vízové povinnosti do USA, ČSA chystá pro cestovní kanceláře lety jednou týdně na Floridu do Orlanda. V zimním období jsou v plánu lety do Kanady.
(zdroj: www.rwy24.cz)
S cim teda budou litat dalky? (pokud nejaky budou litat...) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 25. 5. 2008 / 22:17 | |
| ![](img/nic.gif) | A321? Ta by to s mezipřistáním zvládla... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 25. 5. 2008 / 23:45 | |
| ![](img/nic.gif) | To mi prijde jako zlocin proti lidskosti...
Stejne jako litat Bangkok s 737 (TVS) pres UAE... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 26. 5. 2008 / 06:07 | |
| ![](img/nic.gif) | A stejně to jde. Vždycky se s mezipřistáním lítalo. Sice z trochu jinejch důvodů, ale... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 26. 5. 2008 / 09:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Jasne, ale A310 je relativne velky letadlo, kde se da hnout, ale sedet v B737 nejakejch 6+6 hodin je dost priserny... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 26. 5. 2008 / 10:03 | |
| ![](img/nic.gif) | zalezi na konfiguraci, nedavno sem letel s CSA 737mou a byl otam tak nehorazne mist aze bych tim letel klidne na sveta kraj.... (u Sky europe to je s mistem horsi nez v autobuse...) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 26. 5. 2008 / 14:10 | |
| ![](img/nic.gif) | Jojo, souhlas, B735 od ČSA (letěl jsem ve 3) má místa dost a dost (nejsem nějak moc velký, ale zakrnělý drobek taky ne ), takže tam bych problém neviděl ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 26. 5. 2008 / 12:40 | |
| ![](img/nic.gif) | No nevim nevim... Zase tolik mista tam neni. (ale to je z mojí dvoumetrový výšky dost subjektivní názor) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 25. 5. 2008 / 22:18 | |
| ![](img/nic.gif) | No ja vam nevim jak ostatni dalky, mne zajimalo jak budou litat to Orlando... ale to se uz vymyslelo ![](images/smile/01.gif)
Von ten tanker, OKWAB, bude bazovan na Islandu, a furt jak bude letet ten YAC bo kerej na Orlando a nazad, tak ho dotankuje nad Islandem ![](images/smile/01.gif)
dobre vymysleny to maj ti kuci u CSA ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Budoucnost A-310 CSA 25. 5. 2008 / 22:34 | |
| ![](img/nic.gif) | a nam letecky fandom nenechali nic ?? na nas nemysleli ? ako home alebo home cockpit ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
|