| ![](img/nic.gif) | Co se děje, neděje. 20. 5. 2008 / 16:09 | |
| ![](img/nic.gif) | Takže Pepo já to trochu proberu- podle toho jak jsem vše z tvého příspěvku pochopil.Toto je pouze moje reakce a nevyjadřuje názor kompetentních.
1. Jak jsem vypozoroval probíhá provoz na české divizi vždy v nějakých vlnách,které mají zhruba roční cyklus. Začne to větším počtem nováčků pilotů i řídících.Po nějakém čase následuje průser v podobě nekázně nebo neochoty podřídit se pravidlům sítě.Toto vyvolá až panické reakce na všech možných fórech a hromy a blesky a urážky a mindráky.Pak následuje reakce staffů,kteří toto vše už dobře poznají a uklidňují vlny.Na závěr všechno odezní nekázeň se i s některými jedinci vytratí a zase je třičtvrtě roku klid ![](images/smile/01.gif)
2. Pravidel na síti zase není tak moc,aby je člověk nezvládnul.Především z pozice řídícího si zásadně sedám na takový post na který se už se svou zkušeností cítím ( 49 hodin na IVAO a pozice LKAA_CTR je už opravdu hodně nerozumné )Dále pro psaní jakýchkoliv zpráv přece slouží .chat a volačka + enter.tam si každý může psát co srdce ráčí.Rozhodně né na Unicom pro všechny nezůčastněné Také je přece možné udělat si kanál na Teamspeaku a tam blafat dle libosti.
3. Piloti začínající,začínejte jako jsem to dělal já.Postavit se na stojánku letiště,které je zrovna řízené.Připojit se ( i bez letového plánu ) a poslouchat cvrkot.
Nebo přes IVAE kouknout jestli má řídící do čeho píchnout a když né,tak hup k němu na frekvenci a už začít komunikovat,nikdo nikomu hlavu neutrhne většina ráda poradí a pokecá.Pouze pozor - je nutné sledovat okno TS a když vidíte,že se připojila nějaká volačka,tak raději ztichnout a počkat až ho řídící - vyřídí ![](images/smile/01.gif)
Věřte,že když se chce,tak to lidi i baví a neřežou se a nedělají si schválnosti. |
| |
|