FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotazy na Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Dotazy na Gmax   16. 1. 2004 / 10:36
Ondra O.K.
Zdravicko,
mam par dotazu na Gmax:
1 - existuje v Gmaxu neco jako "uchopovaci mod" z AutoCADU? Strucny popis - zvolim uchopovaci mod a kolem kazdeho konce-rohu-pruseciku-atd. se mi zorazi tercik a ja pak objekt uchopim presne za ten bod. No a akdyz ho posunuju, tak se mi ten tercik zase zobrazuje kolem vsech koncu-rohu-pruseciku-atd., takze ten posunovany objekt muzu prichytit presne kam chci i mimo nejake pekne souradnice. Zatim jsem to nenasel a tak myslim ze to tam neni, ale necham se mile prekvapit

2 - ziskal jsem model brnenskeho vystaviste, jenze problem je, ze treba pet pavilonu a silnice kolem jsou jako jeden objekt. Z toho by pak vznikl problem pri texturovani (5 textur peti pavilonu v jednom souboru =>zbytecne velka textura). Existuje nejaky zpusob jak objekt rozdelit, i kdyz to neni Group? Nevim, treba jako neco ze napravo od tehle cary bude objekt A, nalevo B nebo tak neco...
Napadlo me Booleanska operace, udelat si "odlitek" do kostky a pak udelat zase prunik nekde jinde. Jenze kazdy pavilon je z vice casti a musel bych nejdriv pospojovat ten, protoze mi nechce delat booleovske operace s vic jak dvema objekty.

Budu vdecny za jakoukoliv radu
Dik Ondra O.K.
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ