Ja odpovim k bodu 2.
Na EFIS displayi nad indiktaory motoru nemas OAT ale TAT, coz je teplota, ktera je vypoctena ze SAT (static air temperature) pridanim faktoru treni. Proto se ti zda tak mala v takove vysce. Pokud by si chtel vedet skutecnou teplotu nehybneho vzduchu v te vysce, staci si v FMC dat stranku PROG, prokliknout se na druhou stranku (2/2) a tam najdes SAT, ktera je uz o hodne nizsi nez TAT.
Doporucuji precist tenthle vytecny prispevek od Davida, jako vzdy, podal vycerpavajici presnou profesionalni odpoved, za coz mu patri dik, a doufam, ze bude takto psat i dale, kdyz vidi, ze jeho prispevky bezapadaji v propadlisti dejin ale stale a stale se vytahuji na svetlo a pomahaji dalsim novackum k pochopeni ruznych problematik
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=139354&lan=0 |
|