FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako na rieky? Jeden příspěvek | Celý strom
Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 14:37
brendon (SVK832)   
Mam jeden velky problem, ktory ma uz hodne dlho stve a nepoznam odpoved. Chcem urobit rieku . Ale ako mam urobit to aby neboli schody? Robim to sposobom ako sa robia jazera ale evidentne to nie je spravne riesenie kedze su vidiet spoje ked zvazujem hladinu vody rieky . Stve ma to. A hlevne vo FSX kde uz je take zobrazenie detajlov terenu. Robi to gronde2k4 ale ja FSX KML. Neviem co robim nieco zle.
32355 B / 540 x 500 / 2008-02-19_143420.jpg
 

Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 15:50
kuma   
Docela pěknej jez takový jsou v reálu občas taky
 

Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 16:35
B3d4   
Ale přes ten jez teče voda
 

Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 16:44
Flogger   
No ještě jsou takový větší jezy, skoro bych až řekl přehrady a přes ně voda neteče
 

Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 16:48
B3d4   
ale těch lidí co se musí vystěhovat xD
 

Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 17:21
Cesmina
to prostě nejde , každej úsek bude nějakým způsobem rovnej , čím víc úseků , tím hezčí vhled a tím víc práce
 

Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 17:26
Teflon_490   
Ja si myslim, ze Brendon nemysli zakriveni brehu reky, ale ten jez, o kterym je rec vejs
 

Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 17:47
Cesmina
Jez tam samozřejmě být nemusí , ale schod na vodě tam bude
 

Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 18:03
brendon (SVK832)   
Ako robia potom to ze rieka je plynula a bez schodov?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 18:18
Cesmina
hodně úseků s malými rozdíly výšky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 18:51
brendon (SVK832)   
Problem ze to google earth je schod minimalne po 1 metre keby to vedel dat na stopy by bolo o nieco lesie. A gronde by som musel dat podkladovu mapu co je velka piplacka.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 19:32
Cesmina
metr je dobrej , to ve FS9 není vůbec vidět a i ve FSX to poznáš jen když se na to přímo zaměříš
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 20:40
brendon (SVK832)   
Tak ak si vsimes ten obrazok je tam 1meter rozdiel a z vysky to vyzera tie hrozne
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 21:34
Cesmina
Vidím, ale tam je divná, že ti tam na sebe nenavazuje voda , pokud by ten schod byl stejnou barvou jako zbytek řeky, tak si toho nevšimneš
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 21:39
Už přistál   
A myslim, ze prave na to se pta...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 21:46
Cesmina
prostě musíš ty polygony co dělaj řeku naskládat tak, aby mezi nima nebyla mezera , je to piplačka, ale dá se to
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   20. 2. 2008 / 08:00
brendon (SVK832)   
Nie ze tam nebola medzera ale skusil som ich aj 10m prekrit a ten viditelny schod je tam stale
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 21:40
Cesmina
třeba tady je ta řeka úplně do kopce , je to tedy FS9
36939 B / 600 x 480 / Image1.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 22:32
Aardvark   
No to je ten problém, je to FS9. V FS9 to jenom obarví terén, něco jako ortofoto. V FSX se to dělá pomocí FSX KML a tam ti to zároveň dělá vodorovnou plochu-flatten poly. No a jakmile řeka prochází určitýmy nerovnostmi v terénu, tak se na ní udělají strmé jezy, což nevypadá líbivě.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   19. 2. 2008 / 22:44
Buenos Aires   
Teče z kopce a to je v pořádku
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   20. 2. 2008 / 08:01
brendon (SVK832)   
ALe to je na orte? A tam sa to pokial viem, riesi cez alpha kanal.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na rieky?   20. 2. 2008 / 18:48
Vláďa Stoje
ve FSX můžou mít jednotlivé vrcholy polygonů individuálně nastavenou výšku. Je to podporované i ve vstupních datech shp, kde za lon,lat může figurovat z. Nevím jak to jde v KML, ale SBuilderX to umí, tedy i řeky se sklonem, přitom ne jako custom textůry nalepené na terénu (ty tam jdou taky)
 

Re: Ako na rieky?   21. 2. 2008 / 14:36
oldboy
Brano, mne by sa ten Hron pacil (libil) aj tak s tymi schody, len keby tam bol. Lebo veru ani v tom novom UTE-X nie je Hron a ostatne slovenske rieky tak ako by mali byt.
 

Re: Ako na rieky?   21. 2. 2008 / 14:56
Libor
Peknej jezik, kde to je?
Beru kajaka jdu si zajezdit
 

Re: Re: Ako na rieky?   21. 2. 2008 / 14:58
Blackrat
Mi to pripomina napr. Radosov na Ohri (Doporucuji 2 utopeny z 4)
 

Re: Re: Re: Ako na rieky?   21. 2. 2008 / 14:59
OK-PPT (AVP57T)   
Slušné skóre.
 

Ako na rieky?   9. 5. 2008 / 22:50
Aardvark   
Nazdar, asi píšu trochu pozdě, nevím jestli jsi už vyřešil nebo ne, ale aby tam nebyly tyhle hnusný "jezy", tak to v FSX KML nenazývej jako jezero, ale:

Legacy_LandWaterMask_Water_NoFlatten

Nejspíš to bude tím NoFlatten

Výsledek:
37170 B / 597 x 500 / 11.JPG
 

Ako na rieky?   10. 5. 2008 / 08:20
brendon (SVK832)   
Diky mrknem. Len sa spitam ci som si dobre vsimol. Ta voda sa asi prisposobuje terenu vsak? Cize ide ja do kopca.
 

Ako na rieky?   10. 5. 2008 / 09:09
Aardvark   
JJ přesně tak-kopíruje terén, ale bohužel při větším převýšení se tam udělají skalnatý útesy viz. můj obrázek, takže se musíš trefit přesně do údolí. Na obrázku je Ohře v úseku od Klášterce do Nechranic a tam je to trochu kopcovitý s tenkým údolíčkem.
 

Ako na rieky?   10. 5. 2008 / 10:22
kuma   
No jo, ale tam je teď na jaře voda místama taky do kopce - jsou tam docela pěkný peřejky s kohoutama - jako živý, jako živý!

(akorát ta Ohře je v reálu trochu víc dohněda...)
 

Ako na rieky?   10. 5. 2008 / 10:26
Aardvark   
Nojo, Ohře sice může být hnědá, ale to neříkej mě, ale tvůrcům z Microsoftu
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ