| | | Wilco 737 - bank angle 5. 5. 2008 / 21:16 | |
| | ahoj, nevíte, kde se dá nastavit bank angle pro LNAV ? Zkoušim to kolečkem u HDG, ale nereaguje to, pořád to přečáčí, pak dotáčí, zase to přetočí, zase dotáčí atd...
Díky |
| |
|
| | | Wilco 737 - bank angle 5. 5. 2008 / 22:18 | |
| | LNAV nastavuje bank angle podle potřeby pro různé režimy letu a výšku a podle trati. Bank angle limiter pro HDG na něj nemá vliv. |
| |
|
| | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 09:53 | |
| | Velká moucha tohodle addonu.. jedině si napsad výrobci o patch řešící pouze tenhle problém.. |
| |
|
| | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 10:54 | |
| | Myslíš jsi ,že výrobce má nějakej path? I Kdyby měla tak by přece uvolnila ne? |
| |
|
| | | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 11:59 | |
| | ..no ono spíš nevěděj jak to doladit... updatu už bylo dost a žádnej to nevyřešil.. |
| |
|
| | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 11:49 | |
| | To není moucha, nýbrž feature!
Jestliže je tohle standardní chování v reálném letadle, proč by to v addonu mělo být jinak? |
| |
|
| | | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 12:05 | |
| | ..už si vůbec letěl v reálným letadle typu B737? Já tedy několikrát, ale tady s tím jsem se nesetkal..aby mi éro přetočilo někdy až o 25st. a ještě k tomu s trhaným pohybem klonění a pak se vracelo na trať. A pak proč to nedělá B737 od PMDG ? Odpověď jako že je to NG neberu ) |
| |
|
| | | | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 12:38 | |
| | jenom potvrzuju a u tohoto letadla mně to přece jenom mrzí , kvůli tomu velkému naklánění jsem omezil létání na tomto modelu od Wilco ...doufám že v budoucnosti to konečně nějaký patch opraví ;o) |
| |
|
| | | | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 16:25 | |
| | No, trošku máš pravdu, ale jen tak na okraj, zatáčky, které se lítají podle mapek by se mělo točit (myslím, že se to jmenuje standardní zatáčka) s náklonem 28° (informace ze školy-odborníci prosím potvrďte, mělo by to být relativně nově změněno, dřív to bývalo míň - tuším 15°) |
| |
|
| | | | | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 17:01 | |
| | ten náklon mi nevadí a vím že máš pravdu Ivo , ale klidně ať to letí vzhůru nohama , mně jde o to , že se to v té zatáčce nad WP vychýlí z kurzu a buď to jde do jakéhosi ''holdu'' nebo to letí k zemi a ta druhá varianta je pěkně nepříjemná , hlavně když člověk není u FSky a mezitím co je na toaletě mu to letí k zemi .... to mně na tom právě vadí |
| |
|
| | | | | | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 17:03 | |
| | To je speciální feature To tě nutí to éro neustále sledovat a kontrolovat, jak by se mělo |
| |
|
| | | | | | | | Wilco 737 - bank angle 7. 5. 2008 / 12:59 | |
| | ...to se mi ještě nestalo, aby šlo éro k zemi, onehdá jsem pozoroval v čem by to mohlo být, jednou vytočí zatáčku perfektně jednou se přetočí... copak v CRZ si s tím nějak vždy poradí, alespoň u mě, i když přetočí hodně, ale při nižích rychlostech je to fakt na palici, jednou na síti jsem měl co dělat když jsem vektoroval na 24ku na Ruzyni... no a i přes tuhle mouchu to lítám docela rád... jediný vypozorování je, že se to chová líp při vyšších FPS.. |
| |
|
| | | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 12:30 | |
| | Je to přeci jenom starý šrot... |
| |
|
| | | | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 13:30 | |
| | Starý šrot můžeš mít na ježdění ty |
| |
|
| | | | | Wilco 737 - bank angle 6. 5. 2008 / 13:29 | |
| | V reálném letadle to opravdu není tolik Navíc ne tak trhaně. U Wilca je to skutečně dost velká moucha. |
| |
|
|