| | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 16:54 | |
| | ahoj proc sem to chtel??? chci videt jakpristavate nemohl by mi nekdo poradit ty kola vzadu neumim pristat jen se zadnima kolama |
| |
|
| | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 16:57 | |
| | To chces pristat s pridakem v luftu? Obavam se ze ho driv nebo pozdeji budes muset polozit na zem. |
| |
|
| | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 16:58 | |
| | ale vzdy jak se pristava tak se dosedne nejdriv na zadni kola ale to ja neumim chapes???? a as pak se hodi dolu predek jo pochopeno??? |
| |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 16:59 | |
| | Ne..zksu to polopatičtějc |
| |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 16:59 | |
| | Zkus v teto fazi letet pomaleji, to te donuti dat cumak nahoru, pokud si az moc rychlej, mas ho vic dole. |
| |
|
| | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:00 | |
| | diky ale pak zuchnu na zem |
| |
|
| | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:01 | |
| | Řekl bych, že u přistání to je cílem |
| |
|
| | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:04 | |
| | dobrá odpověď
pro pilota, co se mu to nedaří:
- ne zas tak pomalu! prostě akorát, v tom je to kouzlo. |
| |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 23. 4. 2008 / 14:30 | |
| | Skus zacit koupenim nějakyho zakladniho joysticku a pak jen natrenovat cit a pujde to |
| |
|
| | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 23. 4. 2008 / 14:53 | |
| | S tim citem to bejvá trochu problém |
| |
|
| | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 24. 4. 2008 / 08:07 | |
| | Bingo!!! Z klávesnicí to nezvládne snad nikdo pořádně. |
| |
|
| | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 16:58 | |
| | Po niekolky krat co tu odznelo ti to zopakujem. Kup si JOYSTICK!!! Klavesami je to blbe, tak sa nenaucis lietat. |
| |
|
| | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:00 | |
| | mě to přijde že si z nás jen dělá prču......a má srandu z toho jak na to reagujem...já už bych neodpovídal....poradilo se mu dost!!!! |
| |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:01 | |
| | | |
|
| | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:02 | |
| | 1) Dole na bedně u počítače máš takový tlačítko, drž ho deset sekund.
2) když to nezabere tak nad domovníma dveřma máte pojistky, zkus všechny přpnout na druhou stranu než jsou.
3) **** **** **** ******* ******* |
| |
|
| | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 21:57 | |
| | | |
|
| | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 16:59 | |
| | Nebo si kup komerční model s autolandem |
| |
|
| | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:01 | |
| | nemám zkušenosti s FS2002, jen s 2004, ale předpokládám, že tam bude taky nějaký režim výuky. Zkus tu. Je to tam poměrně dobře vysvětlené.
Asi nejdůležitější je rychlost. Když nepoletíš moc rychle, tak letadlo bude mít čumák nahoře a přesto poletí dolů. Ale zase nesmíš letět moc pomalu, to by letadlo spadlo.
Každé letadlo to má jinak, dá se to vždycky někde najít. Např cessna 172: std pěkné počasí, klapky o jeden stupeň dolů, rychlost kolem 70-80 kts.
Takové větší letadlo, třeba l410, klapky na půl, rychlost kolem 180km/h
Velké letadlo, třeba 747, klapky (nevím kde), rychlost kolem 120-130 kts a podobně.
Pokud budeš mít takovouto rychlost padneš na zadní kola.
Něco jiného je, pokud nemáš příďový podvozek, ale to poznáš, až to zkusíš.
|
| |
|
| | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:02 | |
| | | |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:03 | |
| | jo..!!!
P.S. změn si nick, amte nás to tady |
| |
|
| | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:04 | |
| | To ale nejde tak lehce jako zmenit vek |
| |
|
| | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:05 | |
| | prestante si delat srandu pochopte ze sem zacatecnik jo dobre je mi 9 a zacinam fs9 a poradite na to co sem se ptal??? |
| |
|
| | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:12 | |
| | Uz se nekdo naucil ridit auto jen tim, ze se dival na videa z rallye? |
| |
|
| | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:14 | |
| | To porad autoskolam, usetri to hodne penez. Pusteji ti hodinove video z rally a na konci ti reknou ze zitra delas zkousky, popr. ti pusti jeste jeden dil ordinace v ruzove zahrade aby si mel zaklady prvni pomoci. |
| |
|
| | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:12 | |
| | Vsak uz ti to psali. Priblizujes se k draze, postupne snizujes rychlost a vysunujes klapky a tesne pred prahem drahy zvedas cumak. Pokud budes pomaly tak spadnes moc rychle,pokud rychly tak tim ze zvednes cumak zacnes stoupat. Idealne by si mel v nulove vysce nad drahou utrhnout prudnice (pretahnout to) a spadnout. |
| |
|
| | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:14 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:15 | |
| | dobre ze si konecne slYsel co si chtel, ale ten odkaz bude asi spatne. |
| |
|
| | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:16 | |
| | fs04.websnadno.cz je to dobre |
| |
|
| | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:17 | |
| | ne, tam bylo websnadni... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:18 | |
| | Promiň, ale to, co je na "tvých" stránkách už jsem viděl někde jinde a nejspíš to podléhá autorským právům autora. Nic ve zlým, ale myslím si že slovensky tak dobře neumíš. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:19 | |
| | Heh, byl jsem rychlejší |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:20 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:21 | |
| | BINGO já taky ale o několik minut dříve, a nekomanduj poRád |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:21 | |
| | Oki promiň jsem si nevšiml další větve... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:22 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:25 | |
| | skopcene to neni jsem puvodem se slovenska a on ktery vlastni tu stranku je muj nej kamos je to pilot master a pisem si tak promin ale ted tam pridavam putos s a380 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:27 | |
| | Ehm..nepřijde vám zbytečné, dělat jednu stránku dvakrát?
Edit: Jo, a proč máš ten úvod v češtině? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:28 | |
| | no dobre chytraku dame si zvavot v fs04 a uvidime kdo se bude smat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:29 | |
| | Dneksa večer po eventu na letišti v Milovicích? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:30 | |
| | as zitra neska si mu zkazil naladu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:31 | |
| | Komu zase? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:31 | |
| | mi jake si vemes letadlo???? zííííítra |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:34 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:39 | |
| | se asi taky pridam |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:42 | |
| | Přidal bych se, ale mám jenom GPRS, vzal bych si své oblíbené létající koště (Nimbus 2004) se zlatěnkou vpředu a sovou vzadu.
FS 2002, FS není závodní simulátor, jak chceš závodit? Co když si konkurence vezme třeba takoveé experimentální raketové letadlo (teď nevím, jak se jmenuje, takové ošklivé, ale umí asi 4M)? Jak budeš stíhat? Když vezmeš to nejrychlejší, co v základu fs9 je (tuším 747), tak ji roztrháš...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:44 | |
| | Mal si na mysli SR-72 Blackbird? Ten je fakt rychly. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT:jak přistát-závod-MiG-42 Foxglove 22. 4. 2008 / 17:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT:jak přistát-závod-MiG-42 Foxglove 22. 4. 2008 / 17:49 | |
| | Ja si beru "slew". Nemate sanci |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:53 | |
| | ani nevím, kdysi jsem stáhl takovou raketku, vpředu kolečko, vzadu taková šoupátka, raketový motor, blbě to zatáčelo, blbě se s tím přistávalo, ale lítalo to hrozně rychle. Ani nevím, jestli to bylo reálné éro, na to jak to bylo malé to doletělo hrozně daleko. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 18:02 | |
| | nebyla to X-15, to byl experimentální letoun, trochu to připomíná SR-71... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 18:04 | |
| | jojojo, to byl on. Furt jsem hledal x-52 a google mi furt cpal joystick. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 18:07 | |
| | a koukám někdo z toho vymačkal 6,7M. Tomu se říká fofr... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:44 | |
| | da se zavodit, kdyz si vsichni navoli stejny ero a cilovy bod a nejlepe nake checkpointy po ceste |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:32 | |
| | Tak tohle už přeháníš, tyhle "chlapský řeči" si pište přes sz a nezaprasujte tu fórum...
Pak se nediv když ti nikdo nechce poradit, když každá debata tebou vyvylaná končí takovýmhle stromem.
Navrhuju to celé uzavřít a už nic nepište. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:33 | |
| | dobre ale pockam as odpovi |
| |
|
| | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:24 | |
| | Uprimne receno stacilo mi precist uvod. Nic ve zlym, ale je tam desne preklepu a slohove to obcas taky nedava smysl. |
| |
|
| | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni//oprava dokazu 22. 4. 2008 / 17:17 | |
| | http://www.fs04.websnadno.cz/
1) Zdá se mi, že tím tutoriálem asi porušuješ něčí autorská práva...jelikož to tu bylo nedávno, a jak správně podotýkáš, je to hra s těžkým ovládáním.
2) Ty umíš slovensky?
3) Nemůžus e zbavit dojmu, že ti v těch generacích něco chybí...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni//oprava dokazu 22. 4. 2008 / 17:20 | |
| | umim sem puvodne se slovenska |
| |
|
| | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni//oprava dokazu 22. 4. 2008 / 17:22 | |
| | Jasně je vidět že česky neumíš, ale to se u 9-ti letého muže dá předpokládat...
P.S. Jestlis to nepochopil, tak to byla narážka na to, že ten návod je celý zkopčený, ale pssst... |
| |
|
| | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 18:47 | |
| | Kristova noho, proč vždycky někdo, kdo o simulátoru ani reálném létání neví absolutně nic, má snahu zakládat weby o simulaci??? To fakt nepochopím |
| |
|
| | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 21:19 | |
| | protoze ten kdo tomu (obecne necemu) rozumi tak to dela, kdo tomu nerozumi, ten to uci |
| |
|
| | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:13 | |
| | Jasný, je úplně jedno kolik ti je, hlavní je, že jsi začátečník, ale to už všichni víme, a tak to nemusíš psát do nadpisů příspěvků.
Takže, z mé odpovědi určitě nadšený nebudeš, ale základ je opravdu nějaký joystick. Bez něj to prostě nemá cenu a s klávesnicí to je o dost horší na ovládání. Tipů na správný joystick pro začátečníka jsi už dostal dost, takže si stačí jen vybrat.
Zkus příště vybírat nadpis příspěvku trochu blíže tématu na které se ptáš, pomůže to s přehledností fóra.
Ivan |
| |
|
| | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 22. 4. 2008 / 17:39 | |
| | ... a proč teda máš v profilu napsáno 11 let?
Takže - já tvému problému rozumím, ale jednoduchá odpověď na to není.
Aby se ti povedlo dosednout "na zadní kola" a pak pomalu položit příďové kolečko (jak takové přistání má vypadat), musíš dodržet několik důležitých věcí:
1. sestup k letišti musíš začít ve správné výšce a vzdálenosti od letiště. Jestli lítáš cessnu, tak je to asi 3-4 km nejlíp, výška cca 300m nad letištěm. Jestli dopravák, tak začni na 12-14 km od letiště, asi tak 2500 m nad letištěm.
2. rychlost - na sestupu musí letadlo už letět trochu pomalejc - každý má někde napsanou nejvhodnější sestupovou rychlost. U cessny počítej 70-80 Kt (maximálně 90, ale 100 už je moc a 60 málo), u dopraváku si to musíš najít.
3. rychlost letu udržuješ přitažením nebo potlačením beranů - NEE přidávánímm plynu (!!). Když pak máš správnou rychlost, tak má letadlo taky správnou polohu (čumákem víc nahoru nebo naplacato). To platí stejně u cessny i u dopraváku
4. rychlost klesání by měla být pokud možno po celou dobu sestupu stejná (variometr!), tak aby úhel dráhy sestupu byl asi 2,5-3,5 stupňů (docela placatý přiblížení). Tomu většinou odpovídá klesání kolem 250-400 fps a klesání je spíš potřeba upravit, abys klesal na práh dráhy z pozice, ve které jsi (proto ten začátek - výška, vzdálenost). Rychlost klesání opravuješ ubíráním a přidáváním plynu (NEE přitahováním nebo potlačováním beranů !!). Když přidáš plyn (a současně hlídáš tu rychlost, a tu pak upravuješ těma beranama (- viz bod 3.!), tak bude rychlost klesání menší, když to přeženeš s přidáním, poletíš v horizontu, nebo budeš stoupat. Když ubereš plyn (a budeš správně hlídat rychlost (- viz bod 3.!), budeš rychlejc klesat. Tímhle způsobem se proklesáš nebo nastoupáš na správnou setupovou osu (to je ta kolam 3 stupňů sklonu anebo jak by ti ukázal přístroj ILS nebo FD)
5. tímhle způsobem by ses měl dostat v ose dráhy nad práh dráhy někde ve výšce 15-30m. Nad prahem dráhy stáhneš plyny na volnoběh - a letadlo klesá. V tu chvíli začneš přitahovat (a pozor - tentokrát těmi berany upravuješ tu výšku a trochu zpomalíš rychlost klesání - říká se tomu přechodový oblouk (už totiž nemáš plyny!) - a tím ti bude klesat rychlost. To bys měl mít vytažené velké klapky a hlavní podvozek by měl být 3-5m nad runwayí. Pořát přitahujueš - ale tak abys nestoupal - musí to být "tak akorát" - současně vytrácíš rychlost a "vzpínáš" letadlo čumákem nahoru.
6. ideálně ve výšce 0,5-1m nad dráhou zpomalíš na pádovou rychlost, u cessny ti občas začne bzučet varování pádové rychlsoti - prosedneš se a jsi na zemi s příďovým podvozkem v luftě. U velkého éra otevřeš spoilery a zapneš reverzy a pomalu (dokud mají kormidla účinnost) posadíš příďový podvozek na dráhu. U cessny zavřeš klapky (=přestavíš páčku klapek a ty se začnou zavírat) - a ty něžně (!) povolíš přitažení a tím položíš příďové kolečko na zem
7. s citem brzdíš - až na pojížděcí rychlost. Pak následují důležité úkony před přistáním (a to už je další kapitola).
8. nezapomeň, že napoprvé to nezvládne skoro nikdo. Musíš to cvičit, cvičit a cvičit - a pořád mít na paměti, ve které fázi co čím děláš, jak rychle máš letět, pod jakým sklonem máš letět, jak rychle máš klesat, jaký plyn na to potřebuješ - a při tom děláš ostatní vfěci, vyndaváš podvozek, postupně otevíráš klapky a pořád vyvažuješ to přitažení beranů - abyses s tím nemusel rvát. Když to uděláš postý, je dost možmný, že se ti to pak už povede |
| |
|
| | | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 22. 4. 2008 / 18:07 | |
| | Jen drobnost, není na 8 míli 8000 stop moc vysoko ? Asi jsi zaměnil měrnou jednotku, dopravák má být 2500 stop nad úrovní letiště... |
| |
|
| | | | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 22. 4. 2008 / 18:11 | |
| | No samozřejmě, dík za opravu, to by pak nemohl být ten 2,7 stupňový placatý sestup |
| |
|
| | | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 22. 4. 2008 / 20:18 | |
| | Jenom takové drobné poznámky: U Cessny bych víc než 80 kt nelítal, protože má omezení na klapky 85 kt (víc než 10°) - je to kravina a v simulaci to nemá vliv, to jen pro pořádek
K bodu 4: Přesná rychlost klesání se dá spočítat pomocí jednoduchého vzorečku. Pro 3° sestupovou rovinu je to 5*GroundSpeed (pozemní rychlost) v knotech a výsledek vyjde ve stopách za minutu.
Vím, že pro začátečníka jsou tyhle věci zbytečný, ale když je to tak pěkně rozepsaný, tak ať je to kompletní |
| |
|
| | | | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 22. 4. 2008 / 22:04 | |
| | Ano, pane, naprostý souhlas a dík za doplnění a upřesnění. Taky jsem si teď všiml, že v bodě 7. mám "..úkony před přistáním" samozřejmě má být: "důležité úkony po přistání"
PS: doufám, že to četl taky náš přítel, co založil tohle vlákno, ale i kbyby ne, může to posloužit dalším začínajícím. Myslím, že by bylo škoda je odradit hned na začátku, však jednou (alespoň ve většině případů) dospějí, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 23. 4. 2008 / 00:21 | |
| | Pěkně napsáno, jen pár drobností k bodíkům 3 a 4:
a) Rychlost klesání (feetů za minutu) závisí na dopředné rychlosti. Těch 250-400 je odpovídající malým letadlům, dopraváky na 3° glide klesají něco kolem 500-700 fpm. Kolik je to přesně je celkem jednoduché zjistit - pro 3° platí dvě snadné metody - buď svou aktuální groundspeed vynásobíš pěti, nebo (což je asi jednodušší) první dvě čísla podělíš dvěma a přidáš dvě nuly. Příklad pro oba - groundspeed 140kt - 140x5=700, nebo 14/2=7, přidat 2 nuly = 700.
b) Pitch for speed, power for rate of descent (tebou popisované udržování rychlosti přitažením/potlačením) platí pro malá letadla. Dopravní jety se lítají jinak - pomocí výkonu motorů se reguluje rychlost a přitom se udržuje stálé klopení a tím úhel sestupu, který se mění právě potlačením nebo přitažením, pokud je potřeba "doladit" glideslope. Je to tak ze dvou zásadních důvodů - jednak mají poměrně velkou setrvačnost, takže drobné změny klopení při "honění" glide se neprojeví okamžitou ztrátou rychlosti a není tak potřeba sahat na výkon. Druhak - každá změna výkonu motorů se projeví významnou změnou klopení (hodně důležitá a poměrně opomíjená vlastnost proudových letadel s motory v předsunutých gondolách pod křídly) a tak je neustálé roštování s thrust levers hodně destabilizující. Ideální 3° ILS na příkladu 757 vypadá tak, že se nastaví pitch 1-2° (podle hmotnosti a konfigurace) a výkon 1.18-1.20 EPR (opět dle výše uvedeného) a výsledkem je přiblížení, kde se nemusí až do dosednutí téměř na nic sahat a případné odchylky glideslope se jen včas "doťuknou" řízením. |
| |
|
| | | | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 23. 4. 2008 / 09:48 | |
| | Opět velmi pěkně vysvětleno, ostatní si z roho určitě hodně vezmou, nicméně ten 9letej kluk skončí podle mě někde u slovního spojení "dopředná rychlost". |
| |
|
| | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 23. 4. 2008 / 13:47 | |
| | Možná.... ale třeba za 2 roky prozře a vrátí se k tomu, kdo ví? Tady to ale mohou najít jiní, kteří si to vyhledají napoprvé - a proto to má smysl už teď. Myslím... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 24. 4. 2008 / 09:28 | |
| | Pokud se jim to v právě pod -----helooooo podaří najít bodkočárka mínus závorku uzavrieť.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | --------heloooo po druhe - JAK PŘISTÁT ? 24. 4. 2008 / 10:45 | |
| | proto jsem ten nadpis poupravil |
| |
|
| | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 18:21 | |
| | Fakt??? A že na profilu máš napsaný že máš FS2002 a že je ti 11!
Tak jak to je??? |
| |
|
| | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:12 | |
| | ještě nedávno tam měl 41 let Ten čas tak rychle letí. |
| |
|
| | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:14 | |
| | Takový borec tady už jeden je, akurát nemládne, ale stárne. |
| |
|
| | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:18 | |
| | Akorát že jako na Pultanele, kde kojenci umíraj a starci se roděj |
| |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:16 | |
| | no supr, tak vem své znalosti angličtiny, případně slovník a hurá na položku "flying lessons".
Zkus to vzít od začátku, je to sice trochu delší, ale stojí to za to. Instruktor to navíc popisuje celkem vtipně (třeba: "pokud nevytáhnete podvozek, nemusíte zapínat přistávací světla, vzniklé jiskry letiště osvětlí" ... a pod).
Joystick si kup, z bazaru se dá rozumná věc pořídit za 100,- Začínal jsem s F23 od geniusu a na hodně věcí úplně stačí. Nový je asi za 250 Kč. (http://www.agen.cz/produkt/1835/Genius-F-23-joystick-USB-pro-PC.htm za 208,-)
Pro ty, kdo už trochu lítají má možná dost hrubé převodníky, ale mechaniku má prima.
A nic si z toho nedělej, než jsem začal lítat s FS, tak jsem si taky myslel, že kormidlem se letadlo zatáčí (ostatně u jakéhosi dosového F22 to tak fungovalo) |
| |
|
| | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:36 | |
| | Myslim ze uzivatel flight simulator 2002 by mal byt nejako blokovany. Je mi to nejako podozrive ze sa pyta na take zakledne veci ako keby videl lietadlo len vcera alebo dnes rano. Myslim ze je to nejaky uzivatel co dostal banana a teraz sa tu odbavuje a smeje. Tot moj nazor. |
| |
|
| | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:46 | |
| | staci mrknout na IP adresu....to my ale nemuzem |
| |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:48 | |
| | Ja hovorim ze si z nas niekto robi "VELKOU PRDEL". Sorry za vyraz ale inac to neviem nazvat. |
| |
|
| | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:50 | |
| | Nevyhoda naseho fora je prilisna DEMOKRACIE. Bohuzel neni pro kazdeho nebot ne kazdy s ni umi nakladat.(a nekteri jeste ani netusi, co to vlastne je, protoze maji problem stvorit byt 1 jednoduchou vetu...)Problem je,ze jeste par takovychto "expertu" a nikdo normalni sem uz nikdy v zivote neprijde. Od takovychto nevychovanych fracku se neda cekat, ze se budou chovat slusne a s nalezitou uctou k lidem, kteri jim maji co rict a dat. To jsou presne ty pripady, kdy velika pevna dlan dokaze vice nez dlouhe zbytecne vysvetlovani (reknete to Dzamile). To opravdu nejde aby par "sluzebne starsich jedincu" melo prava ADMINA a okamzite tu nektere prispevky rovnou mazala? To musime cekat, az se unavi????Predpokladam, ze se zitra zacne ptat, jak se dostat na IVAO((((
Asi nikdo normalni tady na peraku nema problem poradit zacatecnikum, jsme tady otevrena komunita a jen at mladici litaji, at je nas vic, na druhou stranu proc by se normalni vetsina takhle mela nechat otravovat a trpet?Bud se budou respektovat elementarni pravidla slusnosti, nebo at si hosi vyberou jiny klub!TRAGEDA NA NE!HOWGH |
| |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:52 | |
| | Traged uz to bohuzel vzdal, prave kvuli takovejmhle... |
| |
|
| | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:53 | |
| | | |
|
| | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:05 | |
| | Traged tu pokud vim mimo jine umravnoval dost nesmyslne treba i matrixe, ze mu tady " zasr*va " forum informacema o raketoplanech atd., takze me osobne tu takovy " cistic " jeho kalibru neschazi, nehlede na to, ze takovym kouskum, jako je ten co se tu ted porad dokola pta to stejne nic nerekne i kdyby jim tu napsal nejaky moudra nevim kdo. Tohle forum jednoduse neni moderovany, tak jak psal Jirka Masnik a veskere mudrovani co tu resime nema zadny smysl, jediny co lze delat je neodpovidat a to se tu asi nikdy nestane. Pokazde vyroste totalne nesmyslnej strom plnej kecu a ja jsem bohuzel k tem kecum opet pridal dalsi, ale jen proto, ze JZD urcite neni spasa tohoto fora, na to zapomente ... |
| |
|
| | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:09 | |
| | Já si myslím, že to chce naopak přitvrdit a moderovat. Bez toho to tady bude kupa nesmyslů...
A taky si myslím, že tohle není strom plný keců, naopak, spousta přispěvatelů se tady snaží myslet konstruktivně, ale to asi ty a tobě podobní nikdy nepochopí... |
| |
|
| | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:12 | |
| | Chtelo by to nejakeho knihomola jako moderatora, ale to tu prave neni, jestli je v tomhle stromku neco konstruktivniho, tak se omlouvam, ja uz ty mega sra... stromy prestavam cist cele mozna tak prichazim o spoustu poucnych veci. |
| |
|
| | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:13 | |
| | Myslím, že o moc nepřicházíš. Doba konstruktivních stromů je již poněkud pryč. |
| |
|
| | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:20 | |
| | | |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 17:52 | |
| | demokracie? spis anarchie, btw. co je s tragedem? nekde na dovoleny? |
| |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 18:05 | |
| | | |
|
| | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 21:50 | |
| | Jsem PRO všemi deseti. Mám pro vás pouze 3 slova: Mazat, Mazat a zase Mazat. Všechno a vždy...jinak tady pořádek nikdy nebude. Na lidi musí bejt přísnost, to řikám já... |
| |
|
| | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:12 | |
| |
Ale kdo to bude mazat? Jirka se na to může vykašlat, Tragéd už se na to vykašlal teď. Bylo by to pěkné, kdybychom jsme se zbavili takového bordelu, ale ono to za současné situace není tak jednoduché.
Už jsem myslel, že se této debaty nezúčastním, ale opět mi to nedalo. |
| |
|
| | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:19 | |
| | Ale proč by ses neměl účastnit, každej by k tomu něco měl říct... |
| |
|
| | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:22 | |
| | Protože mi to na jednu stranu připadá, jako zaplácávání něčím, co se stejně míjí účinkem. Ale z druhé strany se neudržím a musím k tomu něco napsat. |
| |
|
| | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:23 | |
| | Hlavne neco konstruktivniho, treba ze by bylo dobre to tu moderovat a rozdelit na temata kdyz tyden pred tim tu Jirka napsal, ze tu nikoho za rucicku vodit nehodla. |
| |
|
| | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 23:10 | |
| | A to je právě chyba, lidi potřebujou vůdce... |
| |
|
| | | | | | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 23:16 | |
| | Tak to jó teda. Už tady byl kdysi ten pár s knírkem. |
| |
|
| | | | | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 22:24 | |
| | No nevím... Co je pro jednoho nepřijatelné, pro jiného může být úsměvné a třetí v tom najde i zrnko užitečnosti. Kdo a z jakého titulu by tedy měl mít právo rozhodovat co smazat, a co ne (pokud by snad nešlo o příspěvky a hlášky, které by byly přímo v rozporu se zákonem )?
Takže názory a návrhy k cenzuře (a nic jiného než to by mazání nebylo) mohou být nejrůznější, a stejně nakonec skončíme tam, kde jsme teď - vybrat si, jestli se budu rozčilovat, nebo trpělivě přecházet to, co se mi nelíbí...
Přiznávám, že druhá varianta mi vyhovuje víc . |
| |
|
| | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 18:44 | |
| | Pokud svůj dotaz míníš vážně, o čemž silně pochybuju, ale kdyby ano, tak celé tajemství je v tom, že musíš mít správnou přstávací rychlost vzhledem k typu letadla, jeho hmotnosti a nastavení klapek. To tě automaticky donutí k tomu, že před přistáním budeš klest a mírně zvedlým čumákem a dosedneš na zadní kola. Nicméně jsem už psal, že je blbost učit se to na klávesnici. Jednak to nemá nic společného s realitou a hlavně se tam nedá ovládat letadlo dostatečně jemně. |
| |
|
| | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 19:46 | |
| | | |
|
| | | --------heloooo po druhe vysvetleni 22. 4. 2008 / 20:55 | |
| | Součástí FS je Machadova základní škola, ve které je hodně poučení jak lítat, napsané opravdu čtivou formou. Pokud bys chtěl, mohu ti poskytnout její český překlad. Dále pak existuje čeština do FS2004 pro výukové lekce. Nepřekládá sice mluvený komentář, ale i ta psaná sdělení by mohla pomoci ve výuce.... |
| |
|
|