| | | AI TRAFFIC 22. 4. 2002 / 13:09 | Honza Vlk |
| | Ahoj,jeste jeden dotaz jsem zapomnel pro
uzivatele fs2002.
Jak na AI traffic aby byl realny?? mne to
prijde strasne slozity. porad neco dekompilovat, pridat, a znovu.. pak najdu
na NetU novy AI, zjistim ze ten stary neni
ono atak porad dokola, clovek jen meni nastaveni,instaluje scenerie..a ani si nezalita pomalu
Jinak co na LKPR a AI, bylo tady plno
diskuzi ale nejake summary???
mam ten AI CSA nebo tak ale vysel nejaky
FS2.ZIP?? nebo tak nejak. co ten??
jaka letadla stahnout z netu pro AI traffic LKPR,pripadne nejsou updatovane
gaty jako jsou pro jina letiste na NetU???
(aby jich bylo vice).
sorry za naval otazek..
diky a uzivejte
Honza |
| |
|
| | | Re: AI TRAFFIC 22. 4. 2002 / 13:29 | Marky Parky |
| | Tak postupne.
Neustale hledani nejlepsiho AI je neco, coho se asi nezbavime.
Asi nejkomplexnejsi LKPR AI je momentalne ke stazeni tady:
www.volny.cz/eastria/upload/flightplans.zip
Obsahuje vse, co obsahoval FS2+nejake veci navic a uparveny puvodni trafic tak, aby tam nebyly nesmyslne lety.
Co se tyka letadel, tak rid se tim co je v aircraft.txt a stahni si alespon podobne typy. Momentalne je ve vyvoji prjekt AI Liners - jednodussi modely pro AI, aby tak neklesala framerate na zaplnenejch letistich a souvasne fungovaly podvozky a pod. Podle mych informaci ( spolupracuju na tom texturovanim ) je momentalne tesne pred dokoncenim bulik v nasledujicich variantach:
CSA, Travel, Fischer, Air France, British Airways, Malev, Alitalia a Air Algerie. Postupne budou timto zpusobem vytvoreni zastupcni nejdulezitejsich typu letadel.
Gaty na LKPR uz jsou doreseny a ke stazeni tady na periskopu nebo na www.volny.cz/eastria/upload/lkpraafd.zip. Je hotovo celkem kolem 50 gejtu a tani, takze tam uz se neco letadel vejde. Da se to uz nazavat finalni verzi, i kdyz v planu jsou jeste dva nebo tri male update ( vic zakulatit twyC, doladit prirazeni jednotlivych typu letadel jednotlivym stojankam, dodelat heliporty ).
Snad jsem odpovedel na vse. |
| |
|
| | | | Re: Re: AI TRAFFIC 22. 4. 2002 / 14:58 | Honza Vlk |
| | diky moc za rady.
jinak ty obrazky z prahy na tvojem webu
v adresari upload, delal kdo?? nebo jak se
daji sehnat?? nebo domaci prace?
jinak jeste jak podle aircraft.txt??
pojmenovat co chci aby tam letalo, stejne
tak adresar s tim letadlem?? nebo jak se to
tam spisuje??
diky jeste jednou.
Zdravi Honza |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AI TRAFFIC 23. 4. 2002 / 09:38 | Martin Kostal |
| | Podle "aircraft.txt" budes pojmenovavat era v jejich konfiguracnim souboru "aircraf.cfg" napr:
[fltsim.0]
hned do teto prvni radky za rovnitko napises ten nazev.
Jednoduche ? |
| |
|
| | | Re: AI TRAFFIC 22. 4. 2002 / 14:02 | meiilaX |
| | Realne to zatim udelat uplne nelze. Postahoval jsem si vsechny mozne letove plany od Ameriky po Asii a mam uz asi 37000 letovych planu (asi 175000 letu). Problemy vznikaji pri pristavani i startech letadel na frekventovanejsich letistich. ATC nestiha s letadly komunikovat a tak si vzajemne pristavaji na zada atakpodobne. Problem je i identifikaci spolecnosti - spousty jich dispecer ATC neumi pojemenovat... Ja osobne pri startu nebo pristani davam AI tak max. na 80% a pri letu na 100%. Je fakt, ze pri letu neni alespon takove ticho a furt se neco deje FS 2004 by pry mel dokonale simulovat realny AI. Tak uvidime. meiilaX |
| |
|
| | | | Re: Re: AI TRAFFIC 22. 4. 2002 / 15:03 | Honza Vlk |
| | hmm prave no. jedno letadlo pristava,
druhy mu vleti na zada treti to prasti za
nej, no chaos.
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AI TRAFFIC 22. 4. 2002 / 20:45 | Marky Parky |
| | Prosim prosim, pokud jsi takovy blazen ( v pozitivnim slova smyslu ) a tohle vsechno dal dohromady, posli mi to bgl nebo ho dej nekam ke stazin moc prosiiim. Diky moc. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AI TRAFFIC 23. 4. 2002 / 10:33 | Honza Vlk |
| | jeste to nemam, neni moc casu, ale uvidim.
zkousel jsem ted jen par veci ale hodne
se prekryvaji letadla
cago
H. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AI TRAFFIC 23. 4. 2002 / 20:19 | milan |
| | No traffic.bgl poslat to by nebyl problem, problem ale bude asi s texturami spolecnosti, mam uz asi (nebo spis zatim) asi 550 letadel ruznych spolecnosti v dekompilovanem aicraft.txt... takze nevim jestli by to pro nekoho melo smysl ... meiilaX |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: AI TRAFFIC 24. 4. 2002 / 08:17 | Marky Parky |
| | Pusli mi prosim jen traffic.bgl. S letadly uz si nejak poradim. Diky moc.
Sem:
markyparky@volny.cz
Jeste jednou dik. Uz se nemuzu dockat. |
| |
|
|