FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX - jak to šlape - díl první. Jeden příspěvek | Celý strom
FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 16:35
Gustav ( BHA576 )   
1. Letadla používají nový formát bmp a to dds.- to prý kvůli DirectX10.
2. Zatím pozor na addony.Je to moc čerstvé a řada výrobců už kasíruje za něco,co jim nefunguje. Airbus vol.1 for FSX spolupodílník feeltre a Wilco.Jeden to hází na druhého a druhý už týden není schopný odpovědět Po výběru letadla FSX spadne bez varování.Pochvalu zatím zasluhují španělé se svým Fokkerem kde FSX nespadne - zato jsem spadnul já hned po startu,protože jsem si samořejmě nečetl manuál PMDG mám zatím pouze informace z tech. podpory a vidím,že problémy hlavně po instalaci SP2 FSX mají také.
3. Uložíte-li simulaci s cold and dark,tak po dalším spuštění to tak máte,ale pozor,když pak vyberete jiné letadlo,tak je jeho stav někde napůl - běží motory\ i když je všechno vypnuté.Zatím jsem nepřišel na to, proč mi nové zapnutí FSX nenabízí výběr a hned spustí to,co bylo uložené
4. Na IVAO se přihlásím až PMDG pochopí,že problém s mojí kreditkou není na mé straně hřiště. Ostatní funkční addony zase nemají plnohodnotný FMC ( CDMU ) a tak když by mi dal řídící zkrátit trasu,tak se rozbrečím.Jenom tajně doufám,že Cesmina se pochlapí a udělá své udělátko i pro FSX,abych mohl transportovat routefinder do FSX.
Shrnutí= Asi bych zatím s přechodem počkal.Já osobně rád testuji,takže jsem se do toho pustil,ale výsledek zatím je,že jsem si zopakoval už všechny nadávky které znám
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 16:45
Teflon_490   
K prvnim dvema vetam 2. bodu - to je ale docela silena predstava, vzhledem k tomu, ze letos to bude uz druhy rok, co FSX je na trhu. Myslim, ze posledni rocnik se zatim rozrostl nejmin ze vsech FS co byly kdy vydane - na FS9 sem presel prakticky hned co vysla, a DALO se to litat se stavajicima masinama.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 17:17
BigglesR   
K 2. bodu - Airbus od Wilco že shazuje FSX ? Lítám s ním už rok a neměl jsem problémy ani před ani po instalaci SP2. Jediný případ CTD, týkal se zobrazení VORů, byl vyřešen patchem.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 18:24
Gustav ( BHA576 )   
WILCO-Airbus1_Deluxe_FSX Vista 64bit DirectX10 FSX SP1 + SP2 tak jestli máš tuto kombinaci a nepadá ti FSX tak to ti upřímě závidím
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 20:10
BigglesR   
Dobrá, s Vistama zkušenosti nemám.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 20:35
Gustav ( BHA576 )   
Rudo a už ti to nezávidím
Pravdu měl Petr a už to funguje.Trochu blbnou panly,ale to se podá
Jo a nejvíce mne v té FSX se... ten jakoby pohyb hlavy pilota při zrychlení a brzdě.Nenašel jsem jak to vypnout a při startu se ti prostě ztratí rwy z pohledu a už vidíš prd Samozřejmě,že nemyslím tu fázi,kdy už je natolik zvednutý čumák,že i skutečný pilot vidí prd
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 21:09
B3d4   
Vidiš to se mi naopak líbí že si při brždění po přistání vymlacuju zuby o palubku
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 17:18
Centurion
k problému s Wilco/feelthere airbus vol. 1.: tohle se mi taky stalo. může být problém s tím, že sis nenastavil složku fsx na "úplnou kontrolu". Chce to kliknout pravym tlačítkem myši na složku "Microsoft Flight Simulator X", "Vlastnosti", "Zabezpečení", "upravit", kliknout v hornim okně na "users/user Pc" a zaškrtnout úplné řízení. Poté samozřejmě reinstal Airbusů...
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 21:09
Pips   
Mě ty Airbusy (vol.1) od Wilca šlapou dobře až na tu jednu věc, že mi nejde přepínat režim navigačního displeje.Respektive přepínat jde jenom ve 2D.Neustálé přepínání do 2D kvůli přehození režimu navigačního displeje mě vyburcovalo k odinstalování tohodle éra z FSX.Divím se, že jsem ještě nedal do prčic celý FSX
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 21:21
Centurion
jo, mě ty airbusy dělaj to samý. Vlastně mi to celý přijde jako nedodělek, když si vzpomenu, jak vypadala první verze před těma všema updateama, divym se, že se s tim dalo vubec lítat.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 22:07
BigglesR   
http://www.wilcopub.com/index.cfm?fuseaction=support_airbus1

Patch starý 2 dny...
 

FSX - jak to šlape - díl první.   20. 4. 2008 / 22:35
Pips   
Tak to jo, já už jsem ani patche nehlídal, nějak dlouho se tím nezabejvali Díky za upozornění, třeba to do FSX někdy zase zkusím nainstalovat
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 00:44
Gustav ( BHA576 )   
Pozor to je pouze pro verze CD a né verze download.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 18:45
Cesmina
A navíc nasere , že přepíšou aircraft.cfg a musíš tam znovu přidávat všechny repainty - důvod mně zcela neznámý
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 20:36
Teflon_490   
Jasny, pokud to nevis, nastve te to. Pokud to ale vis, muzes si ho zazalohovat a pak vsechny fltsim= odstavce vratit zpatky, ne?
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 21:16
Cesmina
On tam tu zálohu udělá sám, ale stejně to přijde líto
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:29
Centurion
no super, hned si mi zlepšil náladu...
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 07:49
Cesmina
Udělátko pracuje i pro FSX , stačí zadat v ini souboru cesty , kam se mají výsledné plány ukládata , viz readme k RFINDPLN. Časem až se dokopu dodělám přepínač FS9/FSX
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:37
Bjorn
Je to možné? Myslím ti obrázky?

http://www.techmixer.com/download-directx-10-for-windows-xp/
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:42
Pips   
Ty obrázky byly už mnohokrát vysvětlovány.DX10 - to je prostě malovaný někým.Měla to být taková jejich představa, jak by chtěli aby FSX na DX10 vypadala.Nejen, že jsem tomu nikdy nevěřil, ale ani neveřim, že takhle FSX někdy vypadat bude.Zatím na první pohled rozdíl mezi DX10 a 9 ve FSX vidět moc není.Nebo alespoň já, když vidím porovnávací obrázky z obou DX, tak fakt nevidím prakticky nikdy nic, v čem se to liší.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:45
Bjorn
Je dobré si nainstalovat pro lepší provoz FS9 místo directu8 direct10 ?? Konkrétně na mém PC

Dík za radu
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:53
Pips   
Direct8? Nemyslíš spíš 9 Pokud máš na svém stroji opravdu DX8, doporučuju nainstalovat dx 9.c, nějaké poslední vydání.Tuhle DX10 pro XPčka radši nech bejt.Ne, že bych s tím měl zkušenosti, ale takovouhle zásadní věc v alfa verzi (což tam autoři píšou) bych rozhodně vážně nepoužil - pokud si teda nechceš zadělat na mraky zvláštní potíží, se kterými ti pak zřejmě nikdo přesně nepomůže Možná, až to budou mít hotový a otestovaný, pak by se tomu možná dalo trochu věřit.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:59
OK-Milda (BHA410)   
Nějak rychlej, ne?

PS: DX10 pro XP? Něco jsem zaspal? Já žil v domění, že něco takového nelze. Není to jen nějaká překabátěná DX9?
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 10:04
Pips   
DX 10 pro XP, to není žádná nová myšlenka.Pár týmů se o to všelijak pokouší a i když si asi vzali hořké sousto, věřím, že to dokážou a to nikoliv jen bastlením DX9.Pár těch projektů vypadá zajímavě a ambiciózně.Koneckonců, ne jen microsoft umí napsat direct x.Jenom mám obavy spíš z toho, že v okamžiku, kdy to budou mít hotové, budou venku nové systémy, DX11 a jejich práce pak už nebude mít zas takový význam )))))
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 10:13
OK-Milda (BHA410)   
Nejde o myšlenku, tu už jsem třeba já potkal dávno (a nejen tuhle), ale jde spíš o rozdílný přístup Visty a XP ke grafickému HW. Jak říkáš, je to horkej brambor, ale obávám se, že i kdyby to stihli řekněme do roka a do dne, už bude pozdě. Zpravidla ten, kdo pořizuje DX10 karty k tomu pořídí i nový comp a k tomu si už rovnou bere Visty; co si budem vykládat, dosavadní DX10 hry jsou dosti náročné na výkon a těm méně náročným DX9 stačí. Nadšenců z XP, kteří budou chtít nebo mít DX10 železo a k tomu XP bude v globálním hledisku poměrně málo, než aby se DX10XP vyplatilo dávat na trh. Navíc vidím poněkud problém ohledně financování takového projektu, jelikož se mi zrovna pro takovouhle aplikaci použití třeba opensource licencování moc nezdá a tudíž asi půjde o placený softík. Tím méně však bude ochotných lidiček si to pořizovat.
Ale palce jim držím.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 11:00
MaPa   
DX11? Že bych teď něco zaspal já? Myslím, že zatím není pořádně rozdejchaná (a doceněná) specifikace DX10.1.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 11:09
OK-Milda (BHA410)   
To on jen Ondra vizionář vidí víc do budoucnosti, než mi normální debilové, jestli mi rozumíš
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 11:15
Pips   
To bylo spíš takový humorně nadnesený tvrzení a ještě ke všemu trochu zdramatizovaný Křišťálovou kouli a kočku mám objednanou, ale zatím to ještě nedodali
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 11:17
OK-Milda (BHA410)   
No jestli jsi to objednával u MS nebo v HITS, tak si ještě počkáš ...
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 11:19
Pips   
Ne, to ne.Mám jiné a oblíbenější prodejce
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:57
OK-Milda (BHA410)   
Tak za prvé, je mi divný, že by ti FS9 běhala na DX8, určitě máš už DX9. Za druhé si DX10 jen tak nenainstaluješ; jednak nemáš grafickou kartu, která by to uměla (v případě nVidie jde o karty 8xxx a výš u ATi od 2xxx výše) a jednak DX10 je pouze součástí Windows Vista a pro XP nikdy nebude. A na tvůj comp bych Visty nerval, tím spíš, že FS9 ani není soft s podporou DX10, taže jí je DirectX ve verzi 10 jaksi k ničemu, to za třetí.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:51
OK-Milda (BHA410)   
Rozdíly tam patrné jsou, práce se světlem je tam pojata kapánek komplexněji, takže odrazy, stíny apod. vypadají zase o něco věrohodněji, ale ... ale podle mého to pro DX10 ještě není dotažené, jelikož a protože proč by se to pořád zapínalo pod položkou preview, že? I proto jsem zatím dal SP2 z FSX do pryč a pro jistotu lítám FS9, páš´č tu už mám vymazlenou
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:59
Pips   
No jo, hra světla a stínu se asi přeci jen líp vnímají na tom produktu, když se hýbe když koukáš jenom na obrázky a nevidíš pohyb toho všeho, tak ti asi leccos z toho unikne.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 10:04
OK-Milda (BHA410)   
Přesně tak. Je fakt, že nejvíce mě uchvátila taková blbost, jako stín na palubce v kokpitu, když se ti v zatáčce pěkně přeběhne třeba stín sloupeku cokpitu. Je to sice blbost, ale jak známo, ty potěší často nejvíc Kéž by to jen nemělo jiné neduhy a celej sim se opravdu hejbal na stabilních 25 fps. Teda on se mi hejbe do chvíle, než přiletím třeba nad LKPR nebo do New Yorku. Pak to padne na nepříjemných 15 ...
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 10:14
Pips   
No, kdyby to alespoň při tom cukání sežralo veškerej výkon HW, tak bych to pochopil, ale ono se to takhle rozjebe a celej HW má ještě rezervu ve výkonu.

Co se LKPR týče je hezká, ale ... ve FS9 jí mám radši.ve FSX mám pár metrů před prahem dráhy 24 stromy (ostatně jako asi na všech letištích ve FSX ) před 31 zase budovy autogenu.A všechno docela blízko.Ve FS9 pohoda.Totéž AI Traffic.Ve FS9 parkujou aíci tam kde maj.Ve FSX, když vidíš ATRka u chobotů Bulíky za hangárama u šestky, carga taky všude rozesetý.... prostě zlatý tohle všechno u FS9, tam mi ani nevadí, že mi nepřeběhne stín sloupku po palubce.Vypadá to celý líp, běhá to líp a vše funguje líp, bez nějakých kompromisů.Takže asi tak.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 10:21
OK-Milda (BHA410)   
Ťuknul jsi hlavičkou o hřebíček. Naprosto s tebou souhlasím. Shrnu slovy: v FSX je velký potenciál, jen ho páni od MS někde zašantročili

S tím výkonem je to přesný. Mě se třeba grafárna z lenosti kolikrát v FSX přepne do nižšího kmitočtu a zívá, čekajíc na data, ale FSX se při tom potí na 18 fps.
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 10:09
bumper   
Urcite tam bude nekde nejaky " super " odlesk navic investice do noveho HW a SW se v tomto pripade jiste vyplati
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 10:18
OK-Milda (BHA410)   
Ty škarohlíde
Jde o to, že když už moc člověk (nebo třeba debil jak já) moc touží po FSX a chce si s ní i zalítat, tak stejně nový železo koupit musí DX10 neDX10. Problém je však v tom, že celá FSX je kus nepovedenýho softu a bohužel ani SP2 tomu moc nepomohl. ALe když už jsem ten debil, co si to koupil, rád bych, aby to dělalo vše, co jsem čekal, že to dělat bude, vč. DX10. Jenže skutek utek.
PS: I tu Sportku mi kurňa někdo vyfouk, takže zase si ten comp vhodný pro FSX nepostavím (měl jsem v pácu nějakej sálovej Silocon s 250 procesorama)
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 10:34
Centurion
kdysi jsem tu postoval moje dva obrázky na porovnání, žádný screeny od MS, ale moje vlastní, moc rozdíl mezi desítkou a devítkou neni: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=200453&lan=0&style=2#200453
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 09:40
pseudoMates
Me na tom slape LDS 767 celkem bez problemu.
A to mam skoro stejnou sestavu.
Ja mam spis problem s LKPR, bo nemam SP2 ani accel. pack a nezobrazuje se mi korektne.
Takze cekam na update LKPR jako na smilovani..
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 12:30
Bjorn
á sorry mám 9c
 

FSX - jak to šlape - díl první.   21. 4. 2008 / 13:36
Sněhulák   
Gustave,
prosím, nechtěl by jsi něco napsat o tom, jak ti to na tom tvém novém supr železe jede..?-) Přeci jen jseš možná první zde o kom se ví, že má 9800GX2 .-) Opravdu to druhé jádro zatím "není zapojeno" do akce při fsX ..?
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ