| | | Praha VFR 22. 4. 2002 / 13:05 | Honza Vlk |
| | Ahoj, skvela mapa Prahy!!
a s tim terénem je to fakt super,jen mam
k autorovi nebo zucastnenym osobam dotaz:
1.) Co noc?? ve tme neni v Praze ani
svetylko.
2.) Autogen?? bude ho mozne pouzivat v
budoucnu?? zmena tech excludu u Vladovi
scenerie PRG neovlivni autogen s VFR Prahou.Nelze treba nejak nastavit layers??
Diky mejte se
letu zdar
Honza |
| |
|
| | | Re: Praha VFR 22. 4. 2002 / 13:36 | Marky Parky |
| | 1) Musely by se nafotit nocni textury. Ale kdyz pouzijes autogen, tak je nepotrebujes, protoze autogenovy domky svitej a to staci.
2) Me osobne autogen funguje rkome uzkeho ctverce kolem LKPR a kolem Pankrace.
Ucinil jsem pro to nasledujici opatreni.
a) Nepouzivam uz vubec exclude switch - na excludovani staci soubor prag_exc.bgl. Pokud jsem ho mel zapnut, mel jsem ho smrsknuty co nejvic kolem letiste.
( koukni se do fora, par dni zpatky jsem tu to nastaveni nekam postoval ).
b) Na autogenu se pracuje a momentalne je hotovych asi 200 ctvercu z 515=>chvilku strpeni. Beta ( asi 20 ctvercu na jiho zapad od LKPR ) je ke stazeni tady.
Z exclude souboru k LKPR tam mam nahrany jen prag_exc.bgl. Vsechny ostatni jsem dal pryc. Urcite vyradit vsechyn soubory, ktere jsou napsane v readme k VFR Praze. Poradi vrstev nic neovlivnuje ( ja mam LKPR vys nez VFR Prahu ).
Snad jsem odpovedel dostatecne.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Praha VFR 22. 4. 2002 / 14:26 | |
| | K tem nocnim texturam - fotit by se asi nemusely, ne? Stacilo by zrejme zeditovat stavajici textury, patricne je ztmavit a doplnit do nich osvetleny fleky.
Takze teoreticky by to slo udelat a bylo by to dalsich 20MB na stazeni ... |
| |
|
| | | | Re: Re: Praha VFR 22. 4. 2002 / 15:02 | Honza Vlk |
| | hmm to je divny, mam tam jen Praha VFR,
+ Vladovo LKPR+ czech terrain mesh
a autogen nikde teda.. hmm to je divny,
jeste zkusim.
diky,H. |
| |
|
| | | | Re: Re: Praha VFR 22. 4. 2002 / 16:01 | |
| | Jeste se uvidi jak to bude chodit, az to bude hotove cele, protoze dle SDK ma autogen omezeny pocet domecku na nejakou plochu - 300 domecku na 1km2 a 600 stromecku na 1km2 ...
a jde to pomalu, ono ten annotation tool se rad kouse a nejde killnout |
| |
|
| | | Re: Praha VFR 22. 4. 2002 / 16:56 | Vláďa |
| | Částečně jako potrefená husa k tomu prvnímu: upravil jsem soubor s pražskými silnicemi tak, aby v noci svítily. Pošlu to někam na web ...
Ostatní noční osvětlení - to je parketa autora a obávám se, že asi jen tak nebude, protože spolu se sezoními texturami je to +/- na zblbnutí. |
| |
|
| | | | Re: Re: Praha VFR 22. 4. 2002 / 17:28 | Petr Bednář |
| | Tak to máš naprostou pravdu. Udělat jde všecko, ale kde na to vzít čas.... Mě by se taky sezóní textury líbily, ale to je přibližně ještě 5x taková facha. Ale to noční osvětlení autogen celkem vyřeší... |
| |
|
| | | | Re: Re: Praha VFR 22. 4. 2002 / 19:06 | Honza Vlk |
| | Fajn Vlado,kdyztak dej prosimte nejak
vedet kde bude mozno si stahnout ty
silnice.
popripade az bude autogen scenery.
Diky,uzivej
H. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Praha VFR - sshot z vyvoje 22. 4. 2002 / 19:16 | |
| | jak jedu z druhe strany, tak jsem v Uvalech ))
Po kliknuti najede vetsi (1920x1200@234kb) obrazek... |
| |
|
|